Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu

Premiera aplikacji eSky 3.0
Premiera aplikacji eSky 3.0

Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0 dostępnej na Android i iOS. Nowa wersja oferuje m.in. personalizowane oferty lotnicze, elastyczne wyszukiwanie terminów oraz ulepszone narzędzia do zarządzania rezerwacjami.

Dzięki aplikacji jej użytkownicy będą mieli stały dostęp do biletów blisko 560 przewoźników i codziennych okazji. W 2024 roku 43 proc. rezerwacji w eSky dokonywano przez urządzenia mobilne – to wzrost o 9 proc. rok do roku. Nowe narzędzie ma odpowiadać na potrzeby podróżnych, ułatwiając zarówno planowanie, jak i zarządzanie wyjazdami.

„Postawiliśmy na dalszy rozwój aplikacji mobilnej, a celem tych prac było stworzenie narzędzia, które poprzez głęboką personalizację pomoże znaleźć najtańsze i najlepiej dopasowane do potrzeb użytkownika oferty, a także stanie się niezastąpionym wsparciem w podróży, pozwalając na sprawne zarządzanie rezerwacjami” – mówi Łukasz Neska, wiceprezes zarządu i chief growth officer w Grupie eSky.

Kluczowe funkcje odświeżonej aplikacji obejmują:

  • okazje dnia – sekcja z najatrakcyjniejszymi cenowo lotami, personalizowana na podstawie preferencji użytkownika.
  • elastyczne wyszukiwanie – opcja planowania podróży w wybranym okresie z możliwością dostosowania dat.
  • ulepszona strefa użytkownika – wszystkie szczegóły rezerwacji i zmiany dostępne na jednym ekranie.