Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0 dostępnej na Android i iOS. Nowa wersja oferuje m.in. personalizowane oferty lotnicze, elastyczne wyszukiwanie terminów oraz ulepszone narzędzia do zarządzania rezerwacjami.
Dzięki aplikacji jej użytkownicy będą mieli stały dostęp do biletów blisko 560 przewoźników i codziennych okazji. W 2024 roku 43 proc. rezerwacji w eSky dokonywano przez urządzenia mobilne – to wzrost o 9 proc. rok do roku. Nowe narzędzie ma odpowiadać na potrzeby podróżnych, ułatwiając zarówno planowanie, jak i zarządzanie wyjazdami.
„Postawiliśmy na dalszy rozwój aplikacji mobilnej, a celem tych prac było stworzenie narzędzia, które poprzez głęboką personalizację pomoże znaleźć najtańsze i najlepiej dopasowane do potrzeb użytkownika oferty, a także stanie się niezastąpionym wsparciem w podróży, pozwalając na sprawne zarządzanie rezerwacjami” – mówi Łukasz Neska, wiceprezes zarządu i chief growth officer w Grupie eSky.
Kluczowe funkcje odświeżonej aplikacji obejmują:
- okazje dnia – sekcja z najatrakcyjniejszymi cenowo lotami, personalizowana na podstawie preferencji użytkownika.
- elastyczne wyszukiwanie – opcja planowania podróży w wybranym okresie z możliwością dostosowania dat.
- ulepszona strefa użytkownika – wszystkie szczegóły rezerwacji i zmiany dostępne na jednym ekranie.
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
OLX: Zakopane liderem wśród ulubionych kierunków Polaków
Podczas ferii zimowych 2025 większość Polaków wybierze wypoczynek w górach. Tak wynika z…
0 Komentarzy3 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Chorwacja: Polacy na czwartym miejscu wśród turystów w 2024 roku
Według danych systemu eVisitor od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku, do Chorwacji…
0 Komentarzy5 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty