Grupa eSky – przychód w I połowie roku większy o 30 proc.
W pierwszej połowie 2018 roku Grupa eSky wypracowała ponad 650 mln zł przychodu, o ponad 30 proc. więcej niż w pierwszych sześciu miesiącach 2017 roku.
Grupa eSky może się także pochwalić ponad 34 proc. wzrostem liczby rezerwacji biletów lotniczych i 850 tys. podróżującymi z eSky pasażerami.
Sukcesem okazały się także wprowadzone przez eSky łączone pakiety „lot+hotel”, których sprzedano ponad 800 proc. więcej niż w pierwszej połowie ubiegłego roku.
Grupa eSky rozpoczęła proces poszukiwania inwestora finansowego.
Łukasz Neska, wiceprezes zarządu Grupy eSky, powiedział: „Nasze wyniki półroczne są rekordowe, prognozowane wyniki roczne – w tym spodziewane na poziomie Grupy 1,5 mld zł przychodów – także pozwalają na daleko idący optymizm. By nie tracić rozpędu i realizować jeszcze ambitniejsze plany postanowiliśmy rozpocząć poszukiwania inwestora finansowego, który wesprze nas w dalszym rozwoju i ekspansji. Udowodniliśmy, że zainwestowane pieniądze wykorzystujemy bardzo dobrze. Poprzednia transza finansowania przyczyniła się do znaczącego rozwoju technologicznego i zbudowania w pełni skalowalnego modelu biznesowego, dlatego spodziewamy się, że wzbudzimy zainteresowanie potencjalnych partnerów. Naszym doradcą w procesie pozyskiwania inwestorów została firma EY.
Ostatnie miesiące były bardzo dynamiczne dla Grupy eSky. Wkroczyliśmy na szereg nowych rynków w Europie Zachodniej oraz Ameryce Południowej i Północnej, tym samym poszerzając zasięg działalności do ponad 30 państw. Nowe rynki to nie tylko nowi klienci, ale też nowi partnerzy hotelowi i przewoźnicy, których oferta wzbogaca naszą propozycję na pozostałych rynkach. Wkrótce nasza oferta będzie obejmowała prawie 900 przewoźników i blisko 1,1 miliona miejsc noclegowych. To wielki atut i przewaga konkurencyjna, które pozwalają wypracowywać coraz lepsze wyniki. Pierwsze półrocze pokazało nam również jak wielki potencjał ma wprowadzony przez nas niedawno produkt łączony tj. „lot+hotel”. Osiągnęliśmy rekordowe wyniki – sprzedaż dynamicznych pakietów wzrosła w tym okresie ośmiokrotnie! Dzięki temu rozwiązaniu podróżujący w jednym procesie zakupowym mogą szybko i łatwo zarezerwować lot oraz wybrany przez siebie hotel bądź apartament. Dodatkowo, mają możliwość wyboru najatrakcyjniejszego cenowo terminu wyjazdu tak, by ich podróż była jak najmniej kosztowna.”
Łącznie podróżujący z eSky mogą wybrać nocleg z oferty ponad 1,1 mln hoteli i apartamentów. Oprócz stałego rozwoju oferty, Grupa eSky szczególną wagę przywiązuje do rozwoju technologicznego.
Łukasz Neska dodał: „Postrzegamy eSky przede wszystkim jako firmę technologiczną działającą w obszarze turystyki. To podejście pozwala na budowanie istotnych przewag, stawianie ambitnych celów oraz zapewnianie pełnej skalowalności biznesu, która jest niezwykle istotna dla dynamicznego rozwoju. Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy nasze zaplecze technologiczne dbając o doświadczenia użytkowników (UX) oraz wysoką użyteczność naszego serwisu i aplikacji. W ciągu pierwszego półrocza 2018 roku z serwisu skorzystało blisko 85 mln użytkowników, co oznacza wzrost względem pierwszego półrocza 2017 o ponad 22%. Z kolei aplikacja eSky została pobrana przez ponad 3,1 mln użytkowników. O jej wysokiej użyteczności i przyjazności dla użytkownika świadczy nie tylko liczba pobrań, ale także bardzo duża aktywność użytkowników. Miesięcznie odnotowujemy przeszło 1 mln sesji.”
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty