Grupa eSky rozszerza współpracę z Sabre
Grupa eSky oraz Sabre Corporation podpisały nową umowę o współpracy. Dzięki współpracy z Sabre, eSky uzyska dostęp do bazy 420 linii lotniczych, 750 000 hoteli, a także oferty tysięcy touroperatorów oraz innych rozwiązań turystycznych.
Pozwoli to dodatkowo rozbudować szerokie portfolio dotychczas oferowanych przez Grupę eSky produktów, takich jak: bilety linii lotniczych – zarówno regularnych, tanich oraz czarterowych przewoźników, miejsca noclegowe w ponad 1,3 mln hoteli i apartamentów na całym świecie, wynajem samochodów, a także zakup ubezpieczenia podróżnego. Propozycje nowych partnerów będą dostępne również w ramach oferowanych przez eSky dynamicznie zestawianych i spersonalizowanych pakietów turystycznych „Lot+Hotel”.
Łukasz Neska, wiceprezes zarządu, Chief Marketing Officer w Grupie eSky, powiedział: “Podróżujący są coraz bardziej świadomi i coraz chętniej planują o kupują podróże samodzielnie. Mają też konkretne oczekiwania, które nie zawsze znajdują pokrycie w ofercie tradycyjnych biur podróży. To, co staje się wyzwaniem dla tradycyjnych biur podróży, stanowi doskonały potencjał dla agencji turystycznych online. Trend ten jest coraz bardziej odczuwalny również w Polsce, a współpraca z Sabre jest przykładem na to, że aby móc być konkurencyjnym na tym rynku należy podążać za Klientem i odpowiadać na jego potrzeby.”
Dzięki technologii wyszukiwania opartej na rozwiązaniu Bargain Finder Max eSky zaoferuje swoim klientom pełną gamę produktów lotniczych wraz z usługami dodatkowymi.
Ponadto, wykorzystanie dedykowanych narzędzi Sabre do automatyzacji obsługi rezerwacji pozwoli zwiększyć wydajność, zoptymalizować przychody Grupy, a tym samym obniżyć koszty i zwiększyć zyski.
Łukasz Neskadodał: „Naszym celem jest rozwój na kluczowych nowych rynkach i w regionach, przy jednoczesnym obniżaniu kosztów i zwiększaniu współczynnika konwersji. Technologia Sabre będzie wspierać nasze cele dając naszym użytkownikom dostęp do najniższych taryf i możliwość wysoce spersonalizowanych wyszukań. Funkcjonalności z zakresu Business Intelligence oferowane przez Sabre dadzą nam wgląd do danych potrzebnych, by dalej dynamicznie rozwijać się na nowych rynkach, a także pomogą nam zoptymalizować doświadczenia, które zapewniamy naszym klientom.”
Ze swojej centrali w Polsce, Grupa eSky obsługuje podróżnych w całej Ameryce Południowej i Środkowej, a także w Europie i stale poszukuje sposobów na dostosowanie swojej oferty do zmieniających się oczekiwań podróżnych.
Dzięki silnej obecności i dobrej reputacji w Europie i Ameryce Łacińskiej, ambicją eSky jest ekspansja na inne kluczowe rynki, powiedział Sean McDonald, wiceprezes Sabre, Online. Dostęp do szerokiej oferty naszych dostawców z branży travel na całym świecie pomoże eSky zaoferować produkty i usługi, których szukają podróżni, a korzystanie z naszej zautomatyzowanej technologii pomoże dodatkowo skrócić czas reakcji na zapytania ze strony użytkowników.
POWIĄZANE WPISY
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty