Grupa eSky rozszerza współpracę z Sabre
Grupa eSky oraz Sabre Corporation podpisały nową umowę o współpracy. Dzięki współpracy z Sabre, eSky uzyska dostęp do bazy 420 linii lotniczych, 750 000 hoteli, a także oferty tysięcy touroperatorów oraz innych rozwiązań turystycznych.
Pozwoli to dodatkowo rozbudować szerokie portfolio dotychczas oferowanych przez Grupę eSky produktów, takich jak: bilety linii lotniczych – zarówno regularnych, tanich oraz czarterowych przewoźników, miejsca noclegowe w ponad 1,3 mln hoteli i apartamentów na całym świecie, wynajem samochodów, a także zakup ubezpieczenia podróżnego. Propozycje nowych partnerów będą dostępne również w ramach oferowanych przez eSky dynamicznie zestawianych i spersonalizowanych pakietów turystycznych „Lot+Hotel”.
Łukasz Neska, wiceprezes zarządu, Chief Marketing Officer w Grupie eSky, powiedział: “Podróżujący są coraz bardziej świadomi i coraz chętniej planują o kupują podróże samodzielnie. Mają też konkretne oczekiwania, które nie zawsze znajdują pokrycie w ofercie tradycyjnych biur podróży. To, co staje się wyzwaniem dla tradycyjnych biur podróży, stanowi doskonały potencjał dla agencji turystycznych online. Trend ten jest coraz bardziej odczuwalny również w Polsce, a współpraca z Sabre jest przykładem na to, że aby móc być konkurencyjnym na tym rynku należy podążać za Klientem i odpowiadać na jego potrzeby.”
Dzięki technologii wyszukiwania opartej na rozwiązaniu Bargain Finder Max eSky zaoferuje swoim klientom pełną gamę produktów lotniczych wraz z usługami dodatkowymi.
Ponadto, wykorzystanie dedykowanych narzędzi Sabre do automatyzacji obsługi rezerwacji pozwoli zwiększyć wydajność, zoptymalizować przychody Grupy, a tym samym obniżyć koszty i zwiększyć zyski.
Łukasz Neskadodał: „Naszym celem jest rozwój na kluczowych nowych rynkach i w regionach, przy jednoczesnym obniżaniu kosztów i zwiększaniu współczynnika konwersji. Technologia Sabre będzie wspierać nasze cele dając naszym użytkownikom dostęp do najniższych taryf i możliwość wysoce spersonalizowanych wyszukań. Funkcjonalności z zakresu Business Intelligence oferowane przez Sabre dadzą nam wgląd do danych potrzebnych, by dalej dynamicznie rozwijać się na nowych rynkach, a także pomogą nam zoptymalizować doświadczenia, które zapewniamy naszym klientom.”
Ze swojej centrali w Polsce, Grupa eSky obsługuje podróżnych w całej Ameryce Południowej i Środkowej, a także w Europie i stale poszukuje sposobów na dostosowanie swojej oferty do zmieniających się oczekiwań podróżnych.
Dzięki silnej obecności i dobrej reputacji w Europie i Ameryce Łacińskiej, ambicją eSky jest ekspansja na inne kluczowe rynki, powiedział Sean McDonald, wiceprezes Sabre, Online. Dostęp do szerokiej oferty naszych dostawców z branży travel na całym świecie pomoże eSky zaoferować produkty i usługi, których szukają podróżni, a korzystanie z naszej zautomatyzowanej technologii pomoże dodatkowo skrócić czas reakcji na zapytania ze strony użytkowników.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty