Grupa eSky rozszerza współpracę z Sabre

Grupa eSky oraz Sabre Corporation podpisały nową umowę o współpracy. Dzięki współpracy z Sabre, eSky uzyska dostęp do bazy 420 linii lotniczych, 750 000 hoteli, a także oferty tysięcy touroperatorów oraz innych rozwiązań turystycznych.

Pozwoli to dodatkowo rozbudować szerokie portfolio dotychczas oferowanych przez Grupę eSky produktów, takich jak: bilety linii lotniczych – zarówno regularnych, tanich oraz czarterowych przewoźników, miejsca noclegowe w ponad 1,3 mln hoteli i apartamentów na całym świecie, wynajem samochodów, a także zakup ubezpieczenia podróżnego. Propozycje nowych partnerów będą dostępne również w ramach oferowanych przez eSky dynamicznie zestawianych i spersonalizowanych pakietów turystycznych „Lot+Hotel”.

Łukasz Neska, wiceprezes zarządu, Chief Marketing Officer w Grupie eSky, powiedział: “Podróżujący są coraz bardziej świadomi i coraz chętniej planują o kupują podróże samodzielnie. Mają też konkretne oczekiwania, które nie zawsze znajdują pokrycie w ofercie tradycyjnych biur podróży. To, co staje się wyzwaniem dla tradycyjnych biur podróży, stanowi doskonały potencjał dla agencji turystycznych online. Trend ten jest coraz bardziej odczuwalny również w Polsce, a współpraca z Sabre jest przykładem na to, że aby móc być konkurencyjnym na tym rynku należy podążać za Klientem i odpowiadać na jego potrzeby.”

Dzięki technologii wyszukiwania opartej na rozwiązaniu Bargain Finder Max eSky zaoferuje swoim klientom pełną gamę produktów lotniczych wraz z usługami dodatkowymi.

Ponadto, wykorzystanie dedykowanych narzędzi Sabre do automatyzacji obsługi rezerwacji pozwoli zwiększyć wydajność, zoptymalizować przychody Grupy, a tym samym obniżyć koszty i zwiększyć zyski.

Łukasz Neskadodał: „Naszym celem jest rozwój na kluczowych nowych rynkach i w regionach, przy jednoczesnym obniżaniu kosztów i zwiększaniu współczynnika konwersji. Technologia Sabre będzie wspierać nasze cele dając naszym użytkownikom dostęp do najniższych taryf i możliwość wysoce spersonalizowanych wyszukań. Funkcjonalności z zakresu Business Intelligence oferowane przez Sabre dadzą nam wgląd do danych potrzebnych, by dalej dynamicznie rozwijać się na nowych rynkach, a także pomogą nam zoptymalizować doświadczenia, które zapewniamy naszym klientom.”

Ze swojej centrali w Polsce, Grupa eSky obsługuje podróżnych w całej Ameryce Południowej i Środkowej, a także w Europie i stale poszukuje sposobów na dostosowanie swojej oferty do zmieniających się oczekiwań podróżnych.

Dzięki silnej obecności i dobrej reputacji w Europie i Ameryce Łacińskiej, ambicją eSky jest ekspansja na inne kluczowe rynki, powiedział Sean McDonald, wiceprezes Sabre, Online. Dostęp do szerokiej oferty naszych dostawców z branży travel na całym świecie pomoże eSky zaoferować produkty i usługi, których szukają podróżni, a korzystanie z naszej zautomatyzowanej technologii pomoże dodatkowo skrócić czas reakcji na zapytania ze strony użytkowników.