Grupa eSky wzmacnia współpracę z Grupą Lufthansa
Firma eSky.pl dołączyła do grona partnerów Lufthansa Group poprzez wdrożenie technologii NDC. Umożliwi to bezpośredni dostęp do pełnej oferty linii należących do Lufthansa Group oraz gwarantuje możliwość sprzedaży wszystkich taryf i usług przewoźników wchodzących w skład Grupy.
Nowy etap współpracy pomiędzy eSky.pl i liniami lotniczymi należącymi do Lufthansa jest częścią programu NDC Partner Program. Dzięki temu rozwiązaniu klienci eSky.pl na całym świecie uzyskają dostęp do szerokiej oferty taryf i produktów wszystkich linii lotniczych, należących do Lufthansa Group (Austrian Airlines, Lufthansa, SWISS oraz Brussels Airlines,) w bardziej konkurencyjnych cenach niż dotychczas. Oferta ta dostępna jest tylko dla kluczowych partnerów linii za pośrednictwem nowej technologii opartej na rozwiązaniu New Distribution Capability (NDC).
Paweł Szczepański, Business Product Development Director z eSky.pl, powiedział: “Cieszymy się, że wchodzimy do nielicznego grona liderów globalnego rynku OTA, (Online Travel Agency) którzy mają okazję współpracować bezpośrednio z liniami lotniczymi należącymi do Lufthansa Group. Wprowadzone rozwiązania pozwolą usprawnić procesy technologiczne, które przełożą się na większy komfort i różnorodność oferty dla klientów.”
Wdrożenie NDC w serwisie eSky.pl na skalę globalną udostępni użytkownikom atrakcyjne oferty od Austrian Airlines, Lufthansa, SWISS i Brussels Airlines nie tylko w zakresie niższych cen na bilety lotnicze, ale także gamę produktów dodatkowych m.in. możliwość wykupienia bagażu rejestrowanego czy też wybór miejsc. Planowane jest wdrożenie kolejnych rozwiązań w ramach NDC Grupy Lufthansa w celu jeszcze głębszej personalizacji oferty dla klientów.
Peter Pullem, Head of Sales w Europie Środkowo-Wschodniej w Lufthansa Group, dodł: “Dzięki rozszerzeniu współpracy z jednym z liderów rynku internetowych biur podróży w Europie Środkowo-Wschodniej, będziemy mogli wspólnie zaproponować pasażerom nową, dostosowaną do nich technologię, która zapewni jeszcze lepszy dostęp do wyjątkowych ofert czy usług dodatkowych. Klienci eSky skorzystają dzięki wprowadzeniu NDC Smart Offer, ciesząc się nowoczesnym sposobem rezerwacji usług lotniczych.”
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty
[…] Grupa eSky wzmacnia współpracę z Grupą Lufthansa […]