Grupa PHH wraz z inteliRobots inwestują w sztuczną inteligencję. Ma to usprawnić funkcjonowanie usług hotelowych
Grupa PHH ogłosiła nawiązanie partnerstwa z inteliRobots w celu wprowadzenia nowych rozwiązań w obszarze obsługi gości. InteliRobots, jest pierwszym polskim produktem opartym na amerykańskiej technologii, którego zadaniem będzie usprawnienie funkcjonowania usług hotelowych.
Wprowadzenie inteliRobots do sektora hotelarskiego to krok w kierunku przyszłości, w której technologia odgrywa coraz większą rolę. Polski Holding Hotelowy, w partnerstwie z inteliRobots, wprowadza innowacyjne podejście do obsługi gości, które ma zrewolucjonizować sektor hotelarski.
„Wprowadzenie robota inteliRobots do branży hotelarskiej to bardzo ważny krok w kierunku przyszłości, w której technologia odgrywa coraz większą rolę. Jest to doskonały przykład innowacyjnego podejścia do obsługi gości, które zrewolucjonizuje sektor hotelarski. Dzięki temu rozwiązaniu możemy w znaczący sposób poprawić efektywność obsługi i podnieść poziom zadowolenia gości. Takie rozwiązanie zapewne przyciągnie uwagę i ciekawość gości, co może przełożyć się na pozytywne opinie i wzrost reputacji hotelu. Obecnie robot jest w fazie testowej, a następnie jako pierwszy będzie wdrożony w naszym hotelu Regent w Warszawie” – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
InteliRobots został stworzony z myślą o sektorze hotelowym, szczególnie w obszarze recepcji. Posiada intuicyjny interfejs umożliwiający przeprowadzenie procesu meldowania i wymeldowania gości w sposób szybki i precyzyjny. Z łatwością zaprogramuje klucz do pokoju, przetworzy płatność i automatycznie wyśle fakturę do gościa. Ponadto, jest w stanie obsługiwać gości w wielu językach, udzielając im informacji na temat hotelu, lokalnych atrakcji i dostępnych udogodnień. W obecnych czasach, gdy bezpieczeństwo i higiena są priorytetem, robot minimalizuje kontakt z personelem i innymi gośćmi. Pracuje nieustannie przez całą dobę, zapewniając dostęp do pomocy i informacji o każdej porze dnia i nocy.
InteliRobots wsparciem dla zespołu hotelowego
Zastosowanie inteliRobots w hotelarstwie to rozwiązanie, którego celem jest wsparcie zespołu hotelowego w pracy przy meldowaniu gości, obsłudze w restauracji, lobby, czy w pokoju hotelowym. Urządzenie będzie w stanie przekazywać informacje do odpowiednich komórek i osób, w sytuacji, gdy na przykład gość będzie miał indywidulane, specjalne życzenia, związane z obsługą hotelową lub będzie chciał złożyć rezerwację w restauracji. W planach jest również rozwinięcie funkcji robota w kierunku obsługi gastronomicznej, obejmującej przyjmowanie i rozliczanie zamówień od gości restauracji i baru.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Kiwi.com: wzrost cen nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem
Z raportu Kiwi.com wynika, że Polacy nie rezygnują z podróży, mimo rosnących cen. W 2024…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka podsumowało lato 2024. Wzrost liczby pasażerów o 32 proc.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka podsumował sezon letni 2024, podczas gali na której…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Costa Crociere nagradza partnerów i prezentuje ofertę na 2025
Costa Crociere, włoska firma oferująca rejsy wycieczkowe podsumowała rok 2024 podczas 29.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Grupa PHH wraz z inteliRobots inwestują w sztuczną inteligencję. Ma to usprawnić funkcjonowanie … […]