GTM Chemnitz: 5 254 spotkań branżowych i 97 proc. pozytywnych opinii
50. workshop Germany Travel Mart (GTM) w Chemnitz było według Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT), udaną wizytówką niemieckiej turystyki przyjazdowej. Podczas dwudniowych warsztatów 183 niemieckie firmy z branży hotelarskiej, sektora transportowego, branży rekreacyjnej, usług przyjazdowych i regionalnych organizacji turystycznych oraz 225 nabywców z międzynarodowych biur podróży i internetowych biur podróży negocjowało umowy biznesowe na nadchodzący rok.
Zgodnie z ankietą przeprowadzoną przez DZT, 99 proc. uczestników nawiązało nowe kontakty biznesowe, a 93 proc. oceniło GTM jako doskonałą platformę do zawierania transakcji. Pozytywne opinie potwierdzają znaczenie osobistych spotkań w rozwoju udanych relacji biznesowych.
„W ciągu ostatnich dwóch dni podczas GTM w Chemnitz odbyło się 5 254 rozmów biznesowych. Według ankiety przeprowadzonej na miejscu przez DZT, 99 procent respondentów było w stanie nawiązać w Chemnitz nowe kontakty biznesowe, a 93 procent oceniło GTM jako dobrą/bardzo dobrą platformę do zawierania transakcji biznesowych. Ta pozytywna informacja zwrotna od uczestników po raz kolejny potwierdza znaczenie osobistych spotkań w celu ciągłego rozwijania udanych relacji biznesowych. Chciałabym podziękować lokalnym partnerom, Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen (TMGS), Chemnitz Economic Development Corporation (CWE) i wszystkim innym zaangażowanym za ich profesjonalną organizację. GTM 2024 ułatwiło nawiązanie wielu nowych kontaktów z międzynarodową branżą turystyczną, zwłaszcza w kontekście Europejskiej Stolicy Kultury Chemnitz 2025” – powiedziała Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
„Germany Travel Mart (GTM) dało nam, jako krajowej organizacji turystycznej, fantastyczną okazję do zainspirowania touroperatorów i przedstawicieli mediów z całego świata do odwiedzenia Saksonii. Zapewniliśmy również ważny impuls dla Europejskiej Stolicy Kultury 2025 w Chemnitz i regionie. Jesteśmy zachwyceni doskonałym przyjęciem i wspaniałymi opiniami, które otrzymaliśmy w wielu odbytych rozmowach” – dodaje Veronika Hiebl, dyrektor zarządzająca Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen mbH (TMGS).
„GTM 2024 było ważną platformą i bardzo dobrą okazją do zaprezentowania Chemnitz jako Europejskiej Stolicy Kultury 2025 przedstawicielom międzynarodowej branży turystycznej. Motto Stolicy Kultury „C THE UNSEEN” można było odczuć podczas całego GTM, a wielu gości z całego świata, w ramach wycieczek objazdowych, mogło już teraz zobaczyć to, co jeszcze nieodkryte” – powiedziała Andrea Pier, dyrektor handlowy Europejskiej Stolicy Kultury Chemnitz.
„GTM był doskonałą okazją do zaprezentowania Chemnitz i regionu międzynarodowym nabywcom usług turystycznych i dziennikarzom. W szczególności wycieczki prasowe i odkrywcze po Chemnitz, Rudawach i nowo utworzonym regionie turystycznym Chemnitz-Zwickau dały uczestnikom możliwość zapoznania się z ofertą turystyczną. Podczas warsztatów mogliśmy również zaprezentować nowo opracowane oferty turystyczne i nawiązać wiele nowych kontaktów. Udany wieczór otwarcia w Kraftverkehr był świetnym początkiem GTM” – komentuje Katja Loße, dyrektor zarządzająca CWE.
Perspektywy: GTM 360° – wyznaczanie kursu na przyszłość
Od czasu pierwszego GTM w 1972 roku, ponad 15 tys. ekspertów z międzynarodowej branży turystycznej i 7 tys. dziennikarzy z 56 krajów przyjęło zaproszenie DZT na GTM.
„GTM jest i pozostanie największą platformą przyjazdową dla turystyki do Niemiec. Musimy teraz obrać właściwy kurs, aby nadal oferować wszystkim partnerom przyszłościową platformę sprzedażową w ramach cyfrowej i zrównoważonej transformacji Destination Germany. Oprócz corocznego wydarzenia w Niemczech, nowy GTM 360° będzie działał jako całodobowe centrum turystyki przyjazdowej przez cały rok. Platforma sprzedażowa połączy branżę turystyczną małych i średnich przedsiębiorstw z międzynarodową branżą turystyczną online i offline za pośrednictwem interaktywnego forum. Wgląd w rynek, warsztaty sprzedażowe, hybrydowe rozmowy sprzedażowe i think tanki będą dostępne dla dostawców usług turystycznych w dowolnym momencie” – podsumowuje Petra Hedorfer.
Dzięki tej inicjatywie DZT planuje zaoferować wszystkim MŚP niemieckiej branży turystycznej innowacyjny dostęp do rynku i dodatkowe wsparcie. Nowoczesne podejście do prezentacji miejsc docelowych i nowe opcje integracji dla partnerów biznesowych sprawią, że GTM będzie nadal jednym z najważniejszych wydarzeń sprzedażowych w niemieckiej turystyce dla niemieckiej i międzynarodowej branży turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
27 listopada 2024
Costa Cruises rozszerza ofertę o usługi dla branży MICE
Costa Cruises wprowadza rozwiązania zaprojektowane z myślą o organizacji wydarzeń MICE,…
0 Komentarzy1 Minuty
21 listopada 2024
Zamek, ścieżki rowerowe i teatr. Południowe Czechy zapraszają turystów
Południowe Czechy, region słynący z bogatej historii, malowniczej przyrody i unikalnej…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2024
Malta stawia na turystykę militarną
Maltańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z Heritage Malta oraz Commonwealth War…
0 Komentarzy2 Minuty