GTM Chemnitz: 5 254 spotkań branżowych i 97 proc. pozytywnych opinii
50. workshop Germany Travel Mart (GTM) w Chemnitz było według Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT), udaną wizytówką niemieckiej turystyki przyjazdowej. Podczas dwudniowych warsztatów 183 niemieckie firmy z branży hotelarskiej, sektora transportowego, branży rekreacyjnej, usług przyjazdowych i regionalnych organizacji turystycznych oraz 225 nabywców z międzynarodowych biur podróży i internetowych biur podróży negocjowało umowy biznesowe na nadchodzący rok.
Zgodnie z ankietą przeprowadzoną przez DZT, 99 proc. uczestników nawiązało nowe kontakty biznesowe, a 93 proc. oceniło GTM jako doskonałą platformę do zawierania transakcji. Pozytywne opinie potwierdzają znaczenie osobistych spotkań w rozwoju udanych relacji biznesowych.
„W ciągu ostatnich dwóch dni podczas GTM w Chemnitz odbyło się 5 254 rozmów biznesowych. Według ankiety przeprowadzonej na miejscu przez DZT, 99 procent respondentów było w stanie nawiązać w Chemnitz nowe kontakty biznesowe, a 93 procent oceniło GTM jako dobrą/bardzo dobrą platformę do zawierania transakcji biznesowych. Ta pozytywna informacja zwrotna od uczestników po raz kolejny potwierdza znaczenie osobistych spotkań w celu ciągłego rozwijania udanych relacji biznesowych. Chciałabym podziękować lokalnym partnerom, Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen (TMGS), Chemnitz Economic Development Corporation (CWE) i wszystkim innym zaangażowanym za ich profesjonalną organizację. GTM 2024 ułatwiło nawiązanie wielu nowych kontaktów z międzynarodową branżą turystyczną, zwłaszcza w kontekście Europejskiej Stolicy Kultury Chemnitz 2025” – powiedziała Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
„Germany Travel Mart (GTM) dało nam, jako krajowej organizacji turystycznej, fantastyczną okazję do zainspirowania touroperatorów i przedstawicieli mediów z całego świata do odwiedzenia Saksonii. Zapewniliśmy również ważny impuls dla Europejskiej Stolicy Kultury 2025 w Chemnitz i regionie. Jesteśmy zachwyceni doskonałym przyjęciem i wspaniałymi opiniami, które otrzymaliśmy w wielu odbytych rozmowach” – dodaje Veronika Hiebl, dyrektor zarządzająca Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen mbH (TMGS).
„GTM 2024 było ważną platformą i bardzo dobrą okazją do zaprezentowania Chemnitz jako Europejskiej Stolicy Kultury 2025 przedstawicielom międzynarodowej branży turystycznej. Motto Stolicy Kultury „C THE UNSEEN” można było odczuć podczas całego GTM, a wielu gości z całego świata, w ramach wycieczek objazdowych, mogło już teraz zobaczyć to, co jeszcze nieodkryte” – powiedziała Andrea Pier, dyrektor handlowy Europejskiej Stolicy Kultury Chemnitz.
„GTM był doskonałą okazją do zaprezentowania Chemnitz i regionu międzynarodowym nabywcom usług turystycznych i dziennikarzom. W szczególności wycieczki prasowe i odkrywcze po Chemnitz, Rudawach i nowo utworzonym regionie turystycznym Chemnitz-Zwickau dały uczestnikom możliwość zapoznania się z ofertą turystyczną. Podczas warsztatów mogliśmy również zaprezentować nowo opracowane oferty turystyczne i nawiązać wiele nowych kontaktów. Udany wieczór otwarcia w Kraftverkehr był świetnym początkiem GTM” – komentuje Katja Loße, dyrektor zarządzająca CWE.
Perspektywy: GTM 360° – wyznaczanie kursu na przyszłość
Od czasu pierwszego GTM w 1972 roku, ponad 15 tys. ekspertów z międzynarodowej branży turystycznej i 7 tys. dziennikarzy z 56 krajów przyjęło zaproszenie DZT na GTM.
„GTM jest i pozostanie największą platformą przyjazdową dla turystyki do Niemiec. Musimy teraz obrać właściwy kurs, aby nadal oferować wszystkim partnerom przyszłościową platformę sprzedażową w ramach cyfrowej i zrównoważonej transformacji Destination Germany. Oprócz corocznego wydarzenia w Niemczech, nowy GTM 360° będzie działał jako całodobowe centrum turystyki przyjazdowej przez cały rok. Platforma sprzedażowa połączy branżę turystyczną małych i średnich przedsiębiorstw z międzynarodową branżą turystyczną online i offline za pośrednictwem interaktywnego forum. Wgląd w rynek, warsztaty sprzedażowe, hybrydowe rozmowy sprzedażowe i think tanki będą dostępne dla dostawców usług turystycznych w dowolnym momencie” – podsumowuje Petra Hedorfer.
Dzięki tej inicjatywie DZT planuje zaoferować wszystkim MŚP niemieckiej branży turystycznej innowacyjny dostęp do rynku i dodatkowe wsparcie. Nowoczesne podejście do prezentacji miejsc docelowych i nowe opcje integracji dla partnerów biznesowych sprawią, że GTM będzie nadal jednym z najważniejszych wydarzeń sprzedażowych w niemieckiej turystyce dla niemieckiej i międzynarodowej branży turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Ras Al Khaimah po raz szósty z rekordowym noworocznym widowiskiem
Ras Al Khaimah szósty rok z rzędu Nowy Rok świętuje rekordem. Emirat przywitał 2025 rok…
0 Komentarzy2 Minuty
31 grudnia 2024
Gniezno stawia na HerStory. Pierwsza żeńska figura na Trakcie Królewskim
Pierwsza żeńska figura została odsłonięta w wigilijny poranek na Trakcie Królewskim w…
0 Komentarzy1 Minuty
30 grudnia 2024
Rafał Czaja ponownie na czele Wielkopolskiej Izby Turystycznej
16 grudnia 2024 roku w Hotelu Novotel Poznań Centrum odbyło się Wyborcze Walne…
0 Komentarzy1 Minuta
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
19 grudnia 2024
Wieczór z Krzysztofem Wielickim w Abu Dhabi w ramach promocji Polski na rynkach arabskich
25 listopada br. w Abu Dhabi zaprezentowano film dokumentalny o życiu i dorobku wybitnego…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty