Handwritten Collection: planujemy otworzyć około 25 nowych hoteli
Handwritten Collection marka Accor świętuje swoje pierwsze urodziny. Celem marki stworzonej w styczniu 2023 roku jest budowanie kolekcji małych i średnich obiektów, których oferta i guest experience odzwierciedlają charakter i gościnności właściciela i zespołu, pełniących rolę gospodarza domu. W ciągu 12 miesięcy kolekcję Handwritten Collection zasiliło 12 hoteli. W najbliższych latach marka przygotowuje otwarcie około 25 obiektów ze 150 projektami w fazie rozwoju.
W regionie Europy Środkowo-Wschodniej funkcjonują obecnie dwa hotele należące do kolekcji, które znajdują się w Krakowie i Tallinie. Accor podpisał właśnie umowę na uruchomienie kolejnego hotelu Handwritten Collection w stolicy Rumunii. Liczący 100 pokoi Tecadra Bucharest Hotel Handwritten Collection przywita pierwszych gości jesienią 2025 roku.
„Podobnie jak w ręcznie napisanym liście, autorski styl każdego z gospodarzy hoteli Handwritten Collection jest tym, co zapada gościom w pamięć i wyróżnia wszystkie obiekty marki – mówi James Wheatcroft, Global SVP Midscale Brands, Accor. – Odpowiada to na preferencje gości, którzy w trakcie podróży pragną zanurzyć się w klimat każdej z destynacji. Handwritten Collection odpowiada na rosnące zapotrzebowanie rynku na unikatowe hotele z urokiem i osobowością, jednocześnie zapewniając gościom światowy poziom usług i programów lojalnościowych Accor”.
„Zaprojektowaliśmy Handwritten Collection, aby wspierać rosnącą liczbę niezależnych hoteli, które chcą wykorzystać korzyści związane z liderską pozycją wiodącej globalnej grupy hotelowej, jednocześnie zachowując unikalny charakter, który ukształtowali – zauważa Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale & Economy, Accor. – Cieszy nas pozytywny odbiór naszych partnerów i współpracowników konceptu i rozwój kolekcji w pierwszym roku jej funkcjonowania. Z niecierpliwością czekamy na eksplorację wielu nowych możliwości dla Handwritten Collection na rynkach globalnych, mając wysokie oczekiwania co do rozbudowy portfolio marki w 2024 roku”.
POWIĄZANE WPISY
22 stycznia 2025
Polska magnesem dla inwestorów branży hotelarskiej
Spadki z poprzednich lat zostały wyrównane – polski sektor hotelowy powraca do dawnego…
0 Komentarzy4 Minuty
21 stycznia 2025
B&B Hotels Polska podsumowuje rok 2024 i zapowiada dalszy rozwój
Sieć B&B Hotels realizuje założenia strategii dla polskiego rynku, mówiącej o…
0 Komentarzy4 Minuty
17 stycznia 2025
a&o Hostels otwierają drugi obiekt w Belgii
Europejska sieć hosteli otworzyła swój 42. obiekt, znajdujący się w stolicy Belgii.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 stycznia 2025
All: w 2025 więcej wellness, kultury i ekologicznych rozwiązań
Rok 2024 był punktem zwrotnym w globalnej turystyce. Wrócono niemal całkowicie do…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Ferie 2025: coraz mniej wolnych miejsc, a ceny rosną
Do rozpoczęcia ferii zimowych w Polsce pozostało kilka dni. Jako pierwsi, swój zimowy…
0 Komentarzy4 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2025
IGHP: udany rok 2024 w hotelach
Rok 2024 hotelarze oceniają pozytywnie – wynika z najnowszej ankiety przeprowadzonej…
0 Komentarzy9 Minuty
9 stycznia 2025
PHH: Courtyard, Renaissance i Hampton liderami w swoich segmentach
Wszystkie trzy warszawskie hotele przylotniskowe należące do Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
Władysław Grochowski przedstawia plany Arche na 2025. Pięć nowych hoteli rocznie i rozwój EkoFarmy
Notowane na Catalyst Arche S.A. to deweloper hotelowo-mieszkaniowy oraz największy w…
0 Komentarzy7 Minuty