Hilton – promocja na spotkania biznesowe

archiwum Hilton Garden Inn Kraków Airport

Sieć Hilton wprowadza promocję na organizację spotkań biznesowych, targów i konferencji. Aby skorzystać z promocji rezerwacji należy dokonać najpóźniej do 15 kwietnia 2016 roku. Oferta obowiązuje do stycznia przyszłego roku. Każdy organizator konferencji może wybrać do 3 elementów dających dodatkowe korzyści. W zależności od liczby zarezerwowanych pokoi, można wybrać od 1 do 3 dodatkowych opcji. Wśród bonusowych elementów znajduje się m.in.: wsparcie Business Centre, potrójne punkty bonusowe Hilton HHonors, nielimitowaną kawę i herbatę w czasie trwania konferencji, bezpłatne biuro dla organizatorów, czy darmowe uczestnictwo dla co 10 delegata. Żeby skorzystać z promocji wystarczy zarezerwować termin i podpisać umowę w ciągu 8 tygodni od przesłania zapytania do hotelu. Spotkanie musi odbyć się w okresie od 24 marca 2016 roku do 30 stycznia 2017 roku. Okres dokonywania rezerwacji trwa od 18 stycznia 2016 do 15 kwietnia 2016 roku.

Marcin Ziobro, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Hilton Garden Inn Kraków Airport, powiedział: „To ciekawa promocja dla organizatorów spotkań, planistów konferencyjnych, jak i agencji z branży MICE. Każdy może wybrać bezpłatnie najbardziej interesujący dla niego element dodatkowy. Ponadto dla osób, które organizują konferencję w najbliższym czasie i szukają korzystnej cenowo opcji – przygotowaliśmy Zimową Ofertę Spotkań, która trwa do końca marca br. Oferujemy duże rabaty na wynajem sal konferencyjnych, darmową poranną kawę dla uczestników i darmowe Wi-Fi.”