Hilton Worldwide z nową marką – Canopy by Hilton
W nowej grupie znajdą się obiekty z kategorii „lifestyle”, których koncepcję dostosowano do wymagań osób podróżujących zarówno służbowo, jak i w ramach wolnego czasu.
W wystąpieniu na odbywającej się w Orlando na Florydzie konferencji Hilton Worldwide Global Partnership, Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide, powiedział: „Rynek niecierpliwie wyczekuje debiutu marki Canopy by Hilton, która dzięki zakrojonym na szeroką skalę badaniom wyróżnia się innowacyjnym podejściem do takich kwestii jak gościnność i wrażenia gości. Za szansę uznaliśmy nie tylko wprowadzenie nowej marki, umożliwiającej nam działalność w kategorii „lifestyle”, lecz także stworzenie nowej jakości w tym segmencie. Chcemy, by nasze hotele były dostępne dla szerszego kręgu podróżujących. W tym celu za niezbędne uznaliśmy ograniczenie roli kosztownego wystroju i skupienie się na idealnym zaspokojeniu potrzeb naszych gości, którzy od hotelu oczekują komfortu, możliwości wypoczynku, a także dodatkowych udogodnień.”
Zdefiniowana przez Hilton Worldwide grupa docelowa gości takich hoteli jest oparta na preferencjach i potrzebach, a nie tylko na profilu demograficznym.
John T.A. Vanderslice, dyrektor ds. marek luksusowych i lifestyle’owych w Hilton Worldwide dodał: „Wprowadziliśmy markę, która koncentruje się na mentalności podróżujących dziś ludzi i zapewnieniu pozytywnych wrażeń z pobytu. Canopy to w założeniu nowy hotel o starannie wybranej lokalizacji, który pozwala zregenerować się, zapewnia prostą, adaptowaną do potrzeb gości ofertę, a także komfortowo urządzoną przestrzeń. To miejsce, w którym goście mogą poczuć się lepiej”.
W wyniku przeprowadzonych przez Hilton Worldwide, zakrojonych na szeroką skalę badań i analiz, każdy składnik oferty Canopy by Hilton został zoptymalizowany i zaakceptowany zarówno przez gości, jak i właścicieli. Poza zapewnieniem pozytywnych wrażeń z pobytu, hotel Canopy musi się wyróżniać czterema fundamentalnymi cechami:
1. Doskonałe sąsiedztwo. Canopy by Hilton stawia na wykorzystanie lokalnych atutów: wzornictwa, kuchni, napojów, sztuki, doświadczeń i zwyczajów. W rezultacie każdy hotel Canopy będzie inny niż pozostałe — bo dokładnie tego oczekują ich goście.
2. Komfort i design. Nasz design zawsze skupia się wokół jednostki. Energia doskonałego sąsiedztwa hotelu jest odczuwalna wewnątrz otwartego, przyjaznego lobby. Ustępuje tylko miejsca ciepłemu, atrakcyjnemu i komfortowemu wnętrzu pokoju.
3. Dodatkowe udogodnienia. Wiemy, że nasi goście pragną otrzymać w standardzie różne dodatki i niespodzianki. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, oferujemy im podstawowy pakiet Wi-Fi, śniadanie oparte na wyrobach miejscowych producentów oraz lokalny prezent na powitanie, jak również wieczorne degustacje miejscowego piwa, wina lub mocniejszych alkoholi*.
4. Kultura „positively yours”. Nasza kultura obsługi wyraża się słowami „positively yours” i polega na kompleksowej obsłudze gościa na najwyższym poziomie.
Hotele Canopy by Hilton powstaną w nowych i przekształcanych obiektach. Będą zlokalizowane w kluczowych częściach miast na całym świecie. Przewiduje się, że pierwsze otwarcia nastąpią w 2015 roku.
Dotychczas podpisano 11 listów intencyjnych w sprawie następujących hoteli Canopy by Hilton:
Canopy Portland | Pearl District
Canopy London | Lokazacja zostanie podana w późniejszym terminie
Canopy Miami | Brickell
Canopy Washington, D.C. | Bethesda North
Canopy San Diego | Gaslamp
Canopy Nashville | Śródmieście
Canopy Savannah | Dzielnica historyczna
Canopy Indianapolis | Centrum miasta
Canopy Charlotte | Przedmieścia
Canopy Oklahoma City | Bricktown
Canopy Ithaca | The Commons
www.canopybyhilton.com.
POWIĄZANE WPISY
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty
21 października 2024
IGHP: wrześniowe wyniki hoteli poniżej oczekiwań
Wyniki września były na dobrym poziomie, choć hotele biznesowe wypadły poniżej oczekiwań,…
0 Komentarzy5 Minuty
18 października 2024
W Brennej powstanie nowy hotel. Obiekt u podnóża wzniesienia Stary Groń pomieści 180 osób
W Brennej powstanie nowy hotel, zlokalizowany u podnóża wzniesienia Stary Groń. Obiekt…
0 Komentarzy3 Minuty
17 października 2024
Pullman Hotels & Resorts otwiera pierwszy hotel w Chorwacji
Pullman Hotels & Resorts, marka premium z portfela sieci hotelowej Accor, ogłosiła…
0 Komentarzy2 Minuty
10 października 2024
Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów
Mercure, sieć hotelowa należąco do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat…
0 Komentarzy2 Minuty