Hotailors – udział w programie rozwojowym SAP szansą na czas po kryzysie
Hotailors – polski start-up, specjalizujący się w obsłudze podróży służbowych pracowników zewnętrznych, przygotował plany rozwoju na czas kryzysu spowodowanego pandemią koronawirusa. Ogromną szansą jest udział w programie akceleracyjnym SAP – światowego giganta informatycznego.
Podsumowanie 2019 roku
2019 rok udało się zakończyć firmie z ponad 2,6 tys. aktywnych użytkowników i kilkudziesięcioma dużymi klientami, którzy dokonali łącznie ponad 2,5 tys. rezerwacji hotelowych i ponad 2,5 tys. rezerwacji podróży na łączną kwotę prawie 2 milionów euro.
Ubiegły rok dla Hotailors to:
• zdobycie pięciokrotnie więcej klientów niż rok wcześniej
• pozyskanie prawie 2 mln euro inwestycji
• wyróżnienie przez prestiżowy branżowy serwis „PhocusWire” – TOP 25 najbardziej obiecujących start-upów kształtujących podróże służbowe w przyszłości
• rozpoczęcie współpracy z Vodafone
• wprowadzenie modułu sztucznej inteligencji i „machine learning”, podpowiadających najlepsze propozycje dla podróżujących, bazując na podstawie ich poprzednich wyborów
• udostępnienie statystyk w czasie rzeczywistym, umożliwiające firmom pełną kontrolę budżetów
• wprowadzenie obsługi podróży typu bleisure, czyli łączących wyjazdy służbowe z prywatnymi i łatwe dzielenie kosztów
• rozszerzenie oferty hotelowej i lotniczej
• wprowadzenie możliwości rezerwacji – poza samolotami – pociągów i autobusów (kilkudziesięciu przewoźników na całym świecie)
• zautomatyzowanie procesów rezerwacji usług
• wprowadzenie konfigurowalnych polityk podróży, redukujących czas i koszty potrzebnych na rezerwację podróży
• umożliwienie podróży multi-city w ramach jednego wniosku o podróż dla wszystkich rodzajów usług
Filip Błoch, prezes i współzałożyciel Hotailor, powiedział: „Rynek podróży służbowych pracowników zewnętrznych, to ogromny rynek, którego dotychczas de facto nikt nie obsługiwał. Dzięki temu stajemy się atrakcyjnym partnerem dla największych światowych firm.”
Przypomnijmy, że w ubiegłym roku Hotailors został nagrodzony w Luksemburgu w prestiżowym konkursie Future Tech Award dla najlepszych rozwiązań, które mogą zrewolucjonizować swoją branżę.
Gigant zaprasza
Rozwój Hotailors został zauważony przez SAP – informatycznego potentata, którego aplikacji do zarządzania przedsiębiorstwami używa ponad 425 tys. dużych firm na całym świecie. W marcu polski start-up został zaproszony do programu akceleracyjnego tej firmy – SAP.iO Foundry.
Filip Błoch skomentował: „Program SAP.iO Foundry jest szansą na rozwój własnych rozwiązań, ale też w pewnym sensie „drogą na skróty” na rynek amerykański, przez integrację z oprogramowaniem SAP. Przed nami trzy miesiące wytężonej pracy. Ale możemy na rynku amerykańskim osiągnąć to, co normalnie zajęłoby nam lata.
Obecna sytuacja jest niezwykle trudna, jednak nasze rozwiązania mogą znaleźć miejsce dla siebie, ponieważ skupiamy wszystkie niezbędne elementy podróży służbowych w jednym miejscu. W czasach obecnego i przyszłego chaosu będą one kluczowe dla wielu firm. Tak samo jak kluczowa będzie digitalizacja pracy. Jesteśmy teraz w najlepszym możliwym miejscu, żeby wymyślić rozwiązania dla branży podróży służbowych na czas pandemii, ale również po zakończeniu kryzysu. Bo ten kryzys zmieni świat, a my dzięki współpracy z SAP.iO Foundry będziemy na te zmiany gotowi.”
Maciej Stopierzyński, dyrektor ds. technologii i współzałożyciel Hotailors, dodał: „W czasie akceleracji, czyli przez najbliższe trzy miesiące, będziemy pracowali wspólnie ze specjalistami z SAP nad integracją naszych systemów. Będzie pozwalała w prosty sposób na inicjowanie podróży pracowników zewnętrznych angażowanych do tymczasowych projektów oraz błyskawiczną wymianę danych o aktualnych wydatkach, widocznych dla osób zarządzających budżetem.”
2020 będzie naszym rokiem
Udział w SAP.iO Foundry może nam otworzyć drzwi do firm z listy Fortune 500 – podkreślił Filip Błoch.
W planach na 2020 rok jest – poza dalszym udoskonaleniem platformy – stworzenie aplikacji mobilnej, która jeszcze bardziej ułatwi klientom Hotailors zarządzanie podróżami służbowymi.
Maciej Stopierzyński, dyrektor ds. technologii i współzałożyciel Hotailors, zaznaczył: „Naszym celem jest, by w jednym miejscu osoba podróżująca służbowo mogła zorganizować wszystko: od samolotu, pociągu, taksówki, hotelu, apartamentu i sali konferencyjnej aż po wizę, ubezpieczenie czy odszkodowanie za opóźnione loty.”
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty