Hotel Bayjonn w Sopocie – 4. piętro już gotowe

archiwum Hotelu Bayjonn

Na początku października oddano oficjalnie do użytku czwartą kondygnację sopockiego hotelu Bayjonn. Hotel po rozbudowie może przyjąć do pięćdziesięciu ośmiu gości, którzy mogą zatrzymać się w dwudziestu ośmiu pokojach i jednym apartamencie.

 

W butikowym hotelu Bayjonn położonym w samym centrum Sopotu, zaledwie kilkaset metrów od plaży, oddano uroczyście do użytku czwarte piętro hotelu. Dysponuje on teraz sześcioma kondygnacjami, na których mieści się 28 pokoi oraz 1 apartament. Czwarte piętro stanowi wizytówkę hotelu, do jego wykończenia i wystroju pokoi oraz apartamentu użyto luksusowych materiałów, mebli i elementów wyposażenia.

Andrzej Grzechnik, prezes Anmaru, spółki zarządzającej hotelem, powiedział: „Chcieliśmy, aby nasza inwestycja w podniesienie standardu i końcowy obraz najwyższej kondygnacji hotelu były naszą wizytówką. Z racji położenia w ścisłym centrum Sopot, rozbudowa w górę była jedyną możliwością powiększenia bazy noclegowej i podwyższenia standardu.”

Andrzej Grzechnik, zapalony miłośnik i czynny zawodnik badmintona, zapowiada również, że już wkrótce hotel powróci do organizacji międzynarodowego turnieju badmintona seniorów – Sopot Bayjonn Cup. Kolejna edycja turnieju odbędzie się już w styczniu przyszłego roku.

Przy okazji rozbudowy wymieniono wszystkie tapety i okładziny w pomieszczeniach ogólnodostępnych oraz w sali konferencyjnej. Właściciele zdecydowali się również na wymianę windy na nową, znacznie bardziej nowoczesną i cichą. Oprócz nadbudowy ostatniej kondygnacji, właściciele hotelu zainwestowali w odświeżenie holu przy recepcji, a do niektórych pokojów na niższych kondygnacji dodano tarasy.

Czwarte piętro hotelu utrzymano w tej samej tonacji kolorystycznej, co cała bryła hotelu. Do obudowy elewacji użyto żywicy prasowanej i wysokiej jakości blach w kolorze antracytu. Całość zdecydowanie odróżnia się od okolicznych budynków, w założeniu właścicieli ma to podkreślać butikowy charakter hotelu.

Iwona Kmiecik, dyrektor zarządzająca hotelem, dodała: „Największym wyzwaniem było sprawne obsłużenie gości przyjeżdżających do hotelu w trakcie rozbudowy i minimalizacja jej skutków dla otoczenia.”

Hotel Bayjonn jest członkiem IGHP

IGHP