Hotel Brant dołącza do grupy Mercure

Sieć Mercure w Polsce wzbogaciła się o nowy hotel
Hotel Brant/fot. archiwum Hotelu Brant

Grupa Accor podpisała właśnie umowę franczyzy z inwestorem i właścicielem obiektu, firmą Polish Business Promotion. Zlokalizowany w podwarszawskim Majdanie hotel będzie funkcjonował jako Mercure Warsaw Wiązowna Brant Hotel.

Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci w Accor, powiedział: “Warszawa jest ważnym punktem na mapie hoteli Accor, dlatego rozwijanie oferty obiektów naszych marek w mieście i okolicy jest istotnym elementem umacniania pozycji lidera na krajowym rynku. Tym bardziej cieszymy się, gdy do portfolio marek Accor dołączają prestiżowe obiekty, takie jak Hotel Brant. Wierzymy, że rozpoznawalność i uznana jakość marki Mercure w połączeniu z działalnością Polish Business Promotion zapewni gościom odwiedzającym stolicę wypoczynek i relaks, jakiego szukają. Hotel ma również bardzo dobrą ofertę gastronomiczną oraz duże przestrzenie konferencyjno-bankietowe. Jestem przekonany, że marka Mercure pozytywnie wpłynie na obroty hotelu.”

Otwarty w 2013 roku kompleks Brant Hotel & Restaurant oferuje gościom 60 przestronnych, komfortowych i luksusowych pokoi. Hotel cieszy się bardzo dużym powodzeniem wśród organizatorów konferencji i szkoleń. Do dyspozycji gości są m.in. dwie sauny, boisko do siatkówki, ścieżki joggingowe czy zewnętrzna altana z ogniskiem. Dzięki takiemu wyposażeniu obiekt jest dobrym wyborem dla gości poszukujących miejsc nie tylko do wypoczynku, ale także na organizację różnych imprez okolicznościowych czy biznesowych spotkań.

Podpisanie umowy/fot. archiwum Accor

Sebastian Jóźwiak, prezes zarządu Polish Business Promotion, skomentował: „Bieżący rok dla całej branży jest bardzo wymagający, dlatego mając na uwadze dynamicznie zmieniający się rynek hotelowy w Polsce, postanowiliśmy przeprowadzić szereg zmian i udoskonaleń naszego obiektu. Jednym z naszych celów biznesowych było podpisanie umowy franczyzowej z uznaną na świecie siecią hotelarską, dlatego zdecydowaliśmy się przyłączyć do rodziny hoteli Accor.
Uważamy, że dzięki doświadczeniu i wiedzy Accor, będziemy w stanie jeszcze bardziej podnieść standardy naszych usług. Osiem lat doświadczenia w prowadzeniu hotelu w połączeniu z jakością hoteli Mercure pozwala nam z optymizmem patrzeć na rok 2021.”

Nowy stołeczny hotel – Mercure Warszawa Ursus Station

 

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center