Hotel Golden Tulip Warsaw Airport już otwarty!
W sobotę, 5 sierpnia br. hotel Golden Tulip Warsaw Airport powitał pierwszych gości. Jest to szósty hotel tej marki w Polsce oferujący usługi w standardzie 4 gwiazdek.
Hotel mieści się w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 235 i powstał we współpracy z prywatnym inwestorem TDS Sp. z o.o. Zarządza nim Louvre Hotels Group, właściciel marki Golden Tulip, druga co do wielkości grupa hotelowa w Europie, piąta na świecie.
Golden Tulip Warsaw Airport to hotel oferujący 90 komfortowych, przestronnych pokoi w trzech standardach: superior, executive i apartament, różniących się między sobą wielkością i wyposażeniem. Superior to wygodny pokój z komfortowym łóżkiem oraz miejscem do pracy i wypoczynku. Executive wyróżnia większa powierzchnia i panoramiczny widok z okien. Apartament składa się z sypialni, salonu oraz dwóch łazienek. Wszystkie pokoje wyposażone są w wysokiej jakości meble, telewizor SMART z pełnym pakietem kanałów, na którym po włożeniu karty pokoju do czytnika pojawiają się informacje związane z usługami oferowanymi przez hotel, radio, telefon, sejf z możliwością doładowania laptopów, lodówkę, minibar, ekspres do kawy oraz zestaw do parzenia herbaty. Wszystkie łazienki posiadają kabinę prysznicową, zestaw kosmetyków, ręczniki oraz suszarkę do włosów.
Hotel dysponuje także 4 nowoczesnymi salami konferencyjnymi, o łącznej powierzchni 244 m2, które po połączeniu tworzą przestrzeń pozwalającą na organizację spotkania do 220 osób. Dzięki systemowi mobilnych ścian sale można połączyć, dopasowując ich wielkość do charakteru spotkania. Wyposażone są w nowoczesny sprzęt: wysuwane z sufitu ekrany, flipchart, rzutnik multimedialny, bezprzewodowy mikrofon oraz przybory do pisania. Hotel zapewnia pełną obsługę cateringową i techniczną.
Do dyspozycji gości jest również restauracja i bar „Taste Zone”, serwująca dania kuchni polskiej i międzynarodowej oparte na świeżych i sezonowych produktach, siłownia-fitness i sauna.
Dyrektorem hotelu jest Jacek Sikorski, związany z Louvre Hotels Group od lutego 2016 roku. Wcześniej pracował jako dyrektor sprzedaży warszawskiego kompleksu hoteli Golden Tulip, Campanile i Première Classe. Z hotelarstwem związany jest od ponad 10 lat. Bogate doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta indywidualnego i korporacyjnego, zdobywał w międzynarodowych sieciach hotelarskich w Polsce i zagranicą.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
B&B Hotels Polska podsumowuje rok 2024 i zapowiada dalszy rozwój
Sieć B&B Hotels realizuje założenia strategii dla polskiego rynku, mówiącej o…
0 Komentarzy4 Minuty
17 stycznia 2025
a&o Hostels otwierają drugi obiekt w Belgii
Europejska sieć hosteli otworzyła swój 42. obiekt, znajdujący się w stolicy Belgii.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 stycznia 2025
All: w 2025 więcej wellness, kultury i ekologicznych rozwiązań
Rok 2024 był punktem zwrotnym w globalnej turystyce. Wrócono niemal całkowicie do…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Ferie 2025: coraz mniej wolnych miejsc, a ceny rosną
Do rozpoczęcia ferii zimowych w Polsce pozostało kilka dni. Jako pierwsi, swój zimowy…
0 Komentarzy4 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2025
IGHP: udany rok 2024 w hotelach
Rok 2024 hotelarze oceniają pozytywnie – wynika z najnowszej ankiety przeprowadzonej…
0 Komentarzy9 Minuty
9 stycznia 2025
PHH: Courtyard, Renaissance i Hampton liderami w swoich segmentach
Wszystkie trzy warszawskie hotele przylotniskowe należące do Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
Władysław Grochowski przedstawia plany Arche na 2025. Pięć nowych hoteli rocznie i rozwój EkoFarmy
Notowane na Catalyst Arche S.A. to deweloper hotelowo-mieszkaniowy oraz największy w…
0 Komentarzy7 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty