Hotele Accor i Orbis zebrały ponad 10 tysięcy książek dla dzieci
Hotele Grupy Accor i Orbis, w ramach obchodów Dnia Dziecka zaangażowały się w ogólnopolską akcję „Wielka Zbiórka Książek” Fundacji Zaczytani.org. Zgodnie z ogłoszonymi właśnie przez Fundację wynikami, przez miesiąc w 40 hotelach Novotel, Mercure oraz ibis zebrano 10 500 książek. Trafiły do dzieci przebywających w placówkach medycznych.
Przez miesiąc – od 23 kwietnia do Dnia Matki w hotelach Orbisu działających pod markami grupy Accor można było oddawać książki. W 40 hotelach Novotel, Mercure oraz ibis zebrano 10 500 woluminów. Dzięki współpracy z Fundacją, książki trafiły z okazji Dnia Dziecka do placówek medycznych w całym kraju, a jej wolontariusze odwiedzają najmłodszych, aby poprowadzić bajkoterapię. Fundacja planuje otworzyć 100 bibliotek w szpitalach, hospicjach, domach dziecka, domach pomocy, świetlicach wiejskich i środowiskowych oraz centrach aktywności lokalnej, a dzięki aktywizacji mieszkańców wielu miast w Polsce może się to udać. Współpraca hoteli grupy Orbis i Accor z Fundacją zakończyła się sukcesem, który pozwala na wprowadzenie realnej zmiany.
Konferencja Fundacji, podczas której zostały ogłoszone wyniki tegorocznej edycji „Wielkiej Zbiórki Książek” odbyła się w hotelu Novotel Warszawa Centrum.
Wojtek Kogut, Guest Experience Menadżer Kraków, podkreślił: “Cieszymy się, że możemy brać udział w takich inicjatywach, jest to okazja dla nas żeby zrobić coś dobrego, ale także zaangażować nie tylko pracowników do działania, a także gości hotelowych i okoliczną społeczność. Chcielibyśmy podziękować wszystkim, którzy zaangażowali się w akcję.”
Fundacja Zaczytani.org w ramach akcji w 2019 roku zebrała ogółem 603 000 książek. Dzięki zbiórkom prowadzonym od 2013 roku zdołała otworzyć 778 bibliotek, a kolejne na mapie pojawią się w najbliższym czasie.
Książki zebrane w hotelach w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Łodzi, Szczecinie, Kielcach, Krakowie oraz Katowicach zostały rozdysponowane do magazynów wskazanych przez Fundację Zaczytani.org, a później do placówek medycznych w Polsce.
Family&Novotel
W akcję zbierania książek szczególnie zaangażowała się jedna z najbardziej rodzinnych marek w portfolio grupy Accor – Novotel. Od lat rozwija program Family&Novotel, w ramach którego na dwoje dzieci do 16 roku życia, które dzielą pokój z rodzicami czeka bezpłatny nocleg i śniadanie. Jeżeli wolą one mieszkać oddzielnie – rodzice dostaną na drugi pokój 50 procent zniżki. Przyjazne pokoje zaprojektowano tak, by wygodnie mogło w nich przebywać dwoje dorosłych wraz z dwójką dzieci. Wyposażono je w podwójne łóżko dla rodziców, telewizję z dziecięcymi kanałami oraz sofę, a w restauracji Novo2 dostępne jest specjalne menu dla najmłodszych.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty