Hotele biznesowe muszą zadbać o turystę indywidualnego [PODCAST #32]

 

Ponad sto tysięcy osób odeszło z pracy w hotelarstwie. Tej luki nie da się szybko załatać. Potrzeba miesięcy a nawet lat, by wykształcić i wychować dobrego pracownika. Obecnie branża hotelarska nie jest uważana za tak stabilną i pewną jak przed pandemią i te hotele, które nie zatrzymały swoich ludzi będą miały kłopoty z pozyskaniem wartościowych pracowników -– mówi w rozmowie z redakcją WaszaTurystyka.pl, Piotr Dwurnik, dyrektor regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego w świętokrzyskim, prezes spółki Łysogóry i dyrektor generalny hotelu Grand Hotel w Kielcach.

Pandemia zmieniła podejście do klienta, zmieniła też samych klientów. Jeszcze przed dwoma laty większość naszych gości stanowili biznesmeni, przedstawiciele branży MICE. Goście zatrzymywali się na jedną noc lub korzystali z naszych sal konferencyjnych. W tym roku licznie pojawili się goście indywidualni, nastawieni na wypoczynek. Kielce to świetna baza wypadowa w Góry Świętokrzyskie, w cały region a mieście nie ma hotelu o lepszym adresie – blisko dworca kolejowego, dworca autobusowego, na samym początki deptaka – ulicy Sienkiewicza, którą przebiega odcinek trasy rowerowej Green Velo.

Bardzo prawdopodobne, że skierowanie oferty hoteli miejskich, konferencyjnych do klienta indywidualnego, rodzin z dziećmi będzie trendem stałym i przyszłością tych obiektów.

RSS https://feeds.acast.com/public/shows/6061d42357ed335bef3b2883

Spotify https://open.spotify.com/show/3kJhLEovsVHpwwrLJ6vG0v

Patreon: https://www.patreon.com/waszaturystyka

Google Podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkcy5hY2FzdC5jb20vcHVibGljL3Nob3dzLzYwNjFkNDIzNTdlZDMzNWJlZjNiMjg4Mw

Apple Podcasts: https://apple.co/31LUJ5A

Stitcher: https://www.stitcher.com/show/waszaturystykapl-podcast