Hotele Campanile promują się Zieloną Kropką
Akcja Zielona Kropka Campanile rozpoczęła wielką podróż po Europie i Azji. Od 23 czerwca jej wojaże można śledzić za pośrednictwem animowanych pocztówek udostępnianych w mediach społecznościowych.
Od 23 czerwca Zielona Kropka Campanile, brand hero marki hotelowej zrzeszonej w Louvre Hotels Group, co tydzień wysyła swoim followersom animowane pocztówki z miejsc, w których wyjątkowe chwile zawsze są na wyciągnięcie ręki.
Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group, powiedziała: „Akcja #CampanileWelcomeTo to wymyślona w Polsce kampania wizerunkowa o globalnym zasięgu. Działania mają charakter promocji krzyżowej. Włączyły się w nie Europa i Chiny. Animowane pocztówki będą udostępniane zarówno na krajowych profilach marki, jak i na profilach poszczególnych obiektów. Naszym celem jest nie tylko ukazanie całego bogactwa portfolio jednego z naszych wiodących brandów, ale także wzmocnienie wizerunku marki Campanile poprzez budowę wokół niej coraz większej i coraz bardziej zaangażowanej grupy odbiorców.”
W ramach #CampanileWelcomeTo za pomocą animowanych postów udostępnianych w mediach społecznościowych zaprezentowanych zostanie 9 krajów i 23 destynacji. Dzięki kampanii fani marki Campanile odkryją nowe miejsca, w których mogą liczyć na nocleg i inne usługi hotelarskie w standardzie, który dobrze znają i lubią.
Zainaugurowana właśnie kampania potrwa do końca tego roku. Już po pierwszych pozytywnych sygnałach odbiorców planowane są jej następne odsłony. Podróż Zielonej Kropki Campanile można śledzić w mediach społecznościowych za pomocą hashtagu #CampanileWelcomeTo.
Louvre Hotels Group – start kampanii edukacyjnej na rzecz zrównoważonego pobytu
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
21 stycznia 2025
„Turystyka – Bez Barier” na Dolnym Śląsku wspiera dzieci i seniorów
W grudniu ubiegłego roku, Polska Izba Turystyki zrealizowała projekt pod nazwą „Turystyka…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
B&B Hotels Polska podsumowuje rok 2024 i zapowiada dalszy rozwój
Sieć B&B Hotels realizuje założenia strategii dla polskiego rynku, mówiącej o…
0 Komentarzy4 Minuty
17 stycznia 2025
a&o Hostels otwierają drugi obiekt w Belgii
Europejska sieć hosteli otworzyła swój 42. obiekt, znajdujący się w stolicy Belgii.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 stycznia 2025
All: w 2025 więcej wellness, kultury i ekologicznych rozwiązań
Rok 2024 był punktem zwrotnym w globalnej turystyce. Wrócono niemal całkowicie do…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Ferie 2025: coraz mniej wolnych miejsc, a ceny rosną
Do rozpoczęcia ferii zimowych w Polsce pozostało kilka dni. Jako pierwsi, swój zimowy…
0 Komentarzy4 Minuty
15 stycznia 2025
Jan Wróblewski odznaczony za zasługi dla polskiej turystyki
Podczas Balu Hotelarza 11 stycznia 2025 r. organizowanego przez Fundację Polskie Hotele…
0 Komentarzy1 Minuty