Hotele Campanile współpracują z aplikacją Foodsi. Cel: walka z marnowaniem żywności
Produkcja jedzenia pochłania olbrzymie ilości energii i zasobów. Dlatego marnowanie żywności jest jednym z wiodących czynników napędzających zmiany klimatyczne. By zmniejszyć ślad węglowy i wodny swoich hoteli w Polsce i realizować globalne ambicje sieci w zakresie zrównoważonego rozwoju branży hotelarskiej, Louvre Hotels Group dołącza do Foodsi – społeczności odpowiedzialnych sprzedawców i świadomych konsumentów wyznających filozofię zero waste.
Foodsi to stworzona przez Mateusza Kowalczyka i Kubę Fryszczyna aplikacja, która każdego dnia pomaga użytkownikom ratować jedzenie i inne produkty – od kosmetyków i kwiatów po przysmaki dla zwierząt. Dzięki Foodsi restauracje, sklepy czy piekarnie, jeśli nie uda im się sprzedać danego dnia wszystkich produktów, mogą zaprosić do siebie za pośrednictwem aplikacji osoby z okolicy, które chętnie odbiorą przygotowaną przez lokal paczkę-niespodziankę.
„Współczesne wyzwania ekologiczne mają wymiar globalny, ale w Louvre Hotels Group wierzymy, że aby stawić im czoła, musimy pracować również na poziomie lokalnym i budować społeczności, które każdego dnia dokonują wyborów przyjaznych planecie. Sięgamy w tym celu po dwa narzędzia: innowacyjne technologie i dobrą wolę zwykłych ludzi. Dlatego właśnie nawiązaliśmy współpracę z Foodsi. Minimalizowanie śladu węglowego naszych hoteli poprzez redukcję ilości odpadów i oszczędzanie energii zawsze było ważną częścią naszych wysiłków na rzecz zrównoważonego rozwoju. Teraz mamy do dyspozycji narzędzie, które pozwala nam osiągać jeszcze lepsze rezultaty w tym obszarze, a zarazem zacieśniać relację z sąsiadami, dla których nasze hotelowe restauracje każdego dnia przygotowują wypełnione po brzegi pysznościami paczki-niespodzianki” – mówi Danuta Marcinkowska, marketing & PR coordinator, Louvre Hotels Group.
Współpraca między Louvre Hotels Group a Foodsi zaczęła się od pilotażowego programu prowadzonego w hotelu Campanile Bydgoszcz, do którego dołączyły obiekty tej samej marki w Poznaniu i Lublinie. Wkrótce do społeczności Foodsi dołączą wszystkie własnościowe hotele Louvre Hotels Group w Polsce działające pod szyldem marki Campanile.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Bachledka Ski & Sun: nowości na zimę w słowackich Tatrach
Bachledka Ski & Sun, całoroczny ośrodek górski w Bachledovej Dolinie na północy Słowacji,…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy wybierają święta poza domem
Polacy coraz chętniej spędzają święta Bożego Narodzenia i sylwestra poza domem,…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Raport Accor: zrównoważony rozwój priorytetem dla 77 proc. turystów z Polski
Polacy przewidują większe wydatki na wyjazdy w 2025 roku, a 77 proc. z nich uwzględnia…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2024
Góry bez ograniczeń. Trentino rozwija ofertę dla osób z niepełnosprawnościami
Trentino stale rozwija turystykę dostępną dla osób z niepełnosprawnościami. Dzięki…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Baltic Express łączy Czechy z Polską. Wygodne podróże i promocja Dolnego Śląska
15 grudnia uruchomiono nowe połączenie kolejowe Baltic Express łączące czeską Pragę z…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2024
Maltańskie Trójmiasto w sieci. Ruszył nowy portal Tales of Kottonera
Heritage Malta uruchomiło internetową platformę Tales of Kottonera, poświęconą historii i…
0 Komentarzy1 Minuty