Hotele Campanile współpracują z aplikacją Foodsi. Cel: walka z marnowaniem żywności
Produkcja jedzenia pochłania olbrzymie ilości energii i zasobów. Dlatego marnowanie żywności jest jednym z wiodących czynników napędzających zmiany klimatyczne. By zmniejszyć ślad węglowy i wodny swoich hoteli w Polsce i realizować globalne ambicje sieci w zakresie zrównoważonego rozwoju branży hotelarskiej, Louvre Hotels Group dołącza do Foodsi – społeczności odpowiedzialnych sprzedawców i świadomych konsumentów wyznających filozofię zero waste.
Foodsi to stworzona przez Mateusza Kowalczyka i Kubę Fryszczyna aplikacja, która każdego dnia pomaga użytkownikom ratować jedzenie i inne produkty – od kosmetyków i kwiatów po przysmaki dla zwierząt. Dzięki Foodsi restauracje, sklepy czy piekarnie, jeśli nie uda im się sprzedać danego dnia wszystkich produktów, mogą zaprosić do siebie za pośrednictwem aplikacji osoby z okolicy, które chętnie odbiorą przygotowaną przez lokal paczkę-niespodziankę.
„Współczesne wyzwania ekologiczne mają wymiar globalny, ale w Louvre Hotels Group wierzymy, że aby stawić im czoła, musimy pracować również na poziomie lokalnym i budować społeczności, które każdego dnia dokonują wyborów przyjaznych planecie. Sięgamy w tym celu po dwa narzędzia: innowacyjne technologie i dobrą wolę zwykłych ludzi. Dlatego właśnie nawiązaliśmy współpracę z Foodsi. Minimalizowanie śladu węglowego naszych hoteli poprzez redukcję ilości odpadów i oszczędzanie energii zawsze było ważną częścią naszych wysiłków na rzecz zrównoważonego rozwoju. Teraz mamy do dyspozycji narzędzie, które pozwala nam osiągać jeszcze lepsze rezultaty w tym obszarze, a zarazem zacieśniać relację z sąsiadami, dla których nasze hotelowe restauracje każdego dnia przygotowują wypełnione po brzegi pysznościami paczki-niespodzianki” – mówi Danuta Marcinkowska, marketing & PR coordinator, Louvre Hotels Group.
Współpraca między Louvre Hotels Group a Foodsi zaczęła się od pilotażowego programu prowadzonego w hotelu Campanile Bydgoszcz, do którego dołączyły obiekty tej samej marki w Poznaniu i Lublinie. Wkrótce do społeczności Foodsi dołączą wszystkie własnościowe hotele Louvre Hotels Group w Polsce działające pod szyldem marki Campanile.
POWIĄZANE WPISY
8 listopada 2024
Polscy turyści polecieli do Bahrajnu. Exim Tours uruchomił rejsy z Katowic
Exim tours zabrał pasażerów na pierwszą podróż do Bahrajnu. Premierowy lot wystartował 1…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
Rogale świętomarcińskie w nowej odsłonie. Mieszkańcy spróbują lodów z tradycyjnych wypieków
Rogale świętomarcińskie to nieodłączny symbol poznańskiego święta – imienin ulicy Święty…
0 Komentarzy1 Minuty
8 listopada 2024
Rainbow nagrodzony w konkursie Effie Awards Poland 2024
Rainbow zdobył srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards Poland 2024 za wprowadzenie…
0 Komentarzy1 Minuty
8 listopada 2024
Emirates wznawiają codzienne loty z Dubaju do Edynburga
Emirates wznowiły codzienne loty z Dubaju do Edynburga. Nowe połączenie jest ósmym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
TAP Air Portugal wznawia połączenia z Lizbony do Manaus
TAP Air Portugal wznowił połączenia z Lizbony do Manaus w brazylijskim stanie Amazonas.…
0 Komentarzy1 Minuty
8 listopada 2024
Wakacje.pl rekrutują nowych pracowników. Nowa kampania inspirowana zagrożonymi gatunkami
Serwis Wakacje.pl wystartował z nową kampanią rekrutacyjną. Firma wprowadza potencjalnych…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2024
Ryanair przewiózł 18,3 mln pasażerów w październiku
Ryanair opublikował wyniki za październik 2024. Irlandzki przewoźnik obsłużył w minionym…
0 Komentarzy1 Minuta
7 listopada 2024
Rekordowa liczba turystów w Turcji. 49,2 mln odwiedzających w 2024 roku
W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku Turcję odwiedziło 49,2 mln turystów, co…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Zielona Góra-Babimost: rekordowy październik na lotnisku. Wzrost liczby pasażerów o 54 proc. w porównaniu do 2023
W październiku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 8 151 pasażerów, co stanowi…
0 Komentarzy1 Minuty