Hotele i Gastronomia PLUS – start autorskiego programu lojalnościowego
Firma Hotele i Gastronomia PLUS rusza z autorskim programem lojalnościowym Moje Hotele. Nowy produkt adresowany jest przede wszystkim do niezależnych hoteli, mniejszych obiektów noclegowych i restauracji.
Program Moje Hotele jest tak opracowany, by zyskiwali na nim zarówno goście, jak i hotelarze. Zebrane przez gościa punkty można wymienić na atrakcyjne nagrody. Co ważne, punkty naliczane są wyłącznie za zrealizowane transakcje, a rezerwacje muszą zostać dokonane w kanale direct booking. Pakiet korzyści to także licytacje noclegów.
Piotr Tabor, prezes firmy Hotele i Gastronomia Plus , pomysłodawca projektu, powiedział: „Największe marki hotelowe mają odpowiednią infrastrukturę, budżet, wreszcie bogatą listę własnych obiektów i usług dodatkowych, by stworzyć rozbudowany program lojalnościowy. Dlatego nasza oferta skierowana jest do niezależnych hoteli i restauracji. Samo kolekcjonowanie punktów to za mało, by przyciągnąć coraz bardziej wymagających gości. Zwłaszcza że atrakcyjne rabaty z powodzeniem oferują porównywarki (metasearch) oraz pośrednicy typu OTA. A hotelarzom przecież zależy na rezerwacjach bezpośrednich.”
Dodatkowo goście mogą w wygodny sposób dokonać rezerwacji, ocenić hotel czy restaurację. Każdy użytkownik programu po pobycie w hotelu otrzymuje przy wyjeździe drobny upominek w postaci wody mineralnej na drogę oraz w przypadku pobytu z dziećmi pyszne lizaki lub owoce.
Wdrożenie programu lojalnościowego nie wiąże się z żadnymi kosztami i opłatami aktywacyjnymi, a rozliczenie dotyczy jedynie zrealizowanych transakcji. Każdy obiekt, przystępując do Moich Hoteli, może dodatkowo liczyć na wsparcie pracowników recepcji w zakresie korzystania z programu oraz bogaty pakiet materiałów promocyjnych.
Pomysłodawcy projektu w nagrodach i materiałach promocyjnych wykorzystują postaci ze znanego polskiego komiksu „Kajko i Kokosz” autorstwa Janusza Christy.
Piotr Tabor dodał: „Mamy nadzieję, że będzie to firmowy znak rozpoznawczy programu Moje Hotele, który z powodzeniem dotrze do tysięcy rodzin w naszym kraju.”
By przystąpić do programu, wystarczy się zarejestrować w dedykowanej aplikacji mobilnej lub na stronie mojehotele.pl.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty