Hotele Ibis docenione przez konsumentów

archiwum prasowe Ibis

W czerwcu br. rozstrzygnięto konkurs Konsumencki Lider Jakości 2014, w którym marka ibis w kategorii „Hotele sieciowe” zdobyła Brązowe Godło. Konkurs realizowany jest przez redakcję Strefy Gospodarki przy współudziale renomowanego ośrodka badawczego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Marka ibis została doceniona za jakość usług. W badaniach realizowanych przez Uniwersytet Jagielloński, zajęła III. miejsce w kategorii: „Hotele sieciowe” w programie Konsumencki Lider Jakości 2014, uzyskując tym samym Brązowe Godło Konsumencki Lider Jakości 2014. Nagroda przyznawana jest corocznie markom odznaczającym się wysoką jakością oferowanych produktów i usług.

Przy zróżnicowanej obecnie ofercie hoteli ekonomicznych, konsument kieruje się coraz częściej przekonaniem opartym na własnym doświadczeniu. Wybierając dany hotel nie jest ważna dla niego już tylko cena, ale obietnica marki i sposoby jej realizacji. Jeśli usługi spełniają oczekiwania gościa, staje się on lojalny.”– mówi Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji, Marketingu i Zarządzania Przychodami w Polsce i Krajach Nadbałtyckich.

Konsumencki Lider Jakości to promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki – ogólnopolski, niezależny dodatek dystrybuowany wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie w opinii konsumentów Liderów Jakości usług i produktów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Opinie zbierane są na podstawie badań, realizowanych przez Instytut Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Respondenci, wskazując na markę ibis, szczególnie podkreślali: dobry stosunek jakości do ceny, bardzo dobrą obsługę, komfort i rozwiniętą sieć obiektów.