Hotele ibis znów ze Złotym godłem jakości
Marka ibis po raz trzeci uzyskała Złote Godło QI Services w VIII edycji Programu Najwyższa Jakość Quality International. Podczas uroczystej gali w hotelu Sofitel Warsaw Victoria, Jean-Marc Vendioux dyrektor zarządzający ds. operacyjnych w Orbis S.A. odebrał nagrodę dla sieci hoteli ekonomicznych w kategorii „Usługi, Podmioty zatrudniające 100-500 pracowników”.
Marka ibis dąży do doskonałości, czego przykładem może być uzyskanie certyfikatu ISO 9001* (833 hotele, w 35 krajach – 86 proc. sieci; plan na 2015 rok – 100 proc.) oraz szeroka gama usług dostępnych w większości hoteli przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu (czynna całą dobę recepcja, bar, kącik internetowy oraz Wi-Fi). Ponadto we wszystkich obiektach marki obowiązuje zasada „satysfakcji w 15 minut”, w której pracownicy hoteli mają 15 minut na znalezienie rozwiązania problemu zgłoszonego przez gościa. Jeżeli nie są w stanie rozwiązać go w tym czasie, nie płaci on za swój pobyt.
Joanna Świerkosz, deputy director of the sales, distribution and marketing department w Polsce i krajach bałtyckich w Grupie Hotelowej Orbis, powiedziała: „Konsekwentnie podnosimy standard oferowanych usług w hotelach ibis, dlatego cieszę się, że po raz trzeci doceniono naszą pracę. Złote Godło Najwyższej Jakości w kategorii QI Services to jedna z najbardziej prestiżowych nagród, którą mogliśmy otrzymać. Chciałabym podziękować każdemu z pracowników
za zaangażowanie i profesjonalizm wkładany w codzienną pracę.”
Celem organizowanego od 8 lat konkursu jest promowanie w firmach i instytucjach działających w Polsce, skutecznych metod zarządzania. Ponadto plebiscyt wskazuje te podmioty, które gwarantują klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi, spełniających ich wszelkie oczekiwania. Laureatów wybiera Kapituła, której członkami podczas tegorocznej edycji byli m.in.: prof. dr hab. Tadeusz Sikora – kierownik katedry zarządzania jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przedstawiciele Klubu Polskie Forum ISO 9000: Grażyna Żarlicka – przewodnicząca sekcji małych i średnich przedsiębiorstw oraz sekcji organizacji publicznych, Jadwiga Majcher – sekretarz Klubu Polskie Forum ISO 9000.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty