Hotele Louvre – nowy dyrektor sprzedaży Kompleksu Warszawskiego
Mateusz Lewandowski 1 lipca objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży warszawskiego kompleksu hotelowego Louvre Hotels, w skład którego wchodzą hotele Premiere Classe, Campanile i Golden Tulip Warsaw Centre.
Mateusz z branżą hotelarską związany jest od 2010 roku. Do grupy Louvre dołączył 2 lata później, rozpoczynając pracę w dziale recepcji hotelu Premiere Classe w Warszawie, skąd w 2014 r. przeniósł się do działu rezerwacji. Po roku dołączył do działu sprzedaży i przez 2 kolejne lata jego zadaniem było pozyskiwanie i rozwój klienta korporacyjnego warszawskich hoteli LHG. W 2017 r. Mateuszowi Lewandowskiemu powierzono posadę Key Account Managera. Do głównych zadań na tym stanowisku należała rozbudowa i utrzymanie portfolio kluczowych klientów LHG we wszystkich należących do sieci hotelach w Polsce. Po kolejnych dwóch latach Mateusz objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży warszawskiego kompleksu LHG, przemierzając tym samym ściężkę „z recepcji do gabinetu dyrektora”.
Mateusz Lewandowski ukończył studia licencjackie i magisterskie na kierunku Turystyka i Rekreacja, odpowiednio na Akademii Finansów i Biznesu Vistula oraz w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji – specjalizacja Zarządzanie w Hotelarstwie i Gastronomii.
Mateusz Lewandowski, powiedział: „Louvre Hotels Group obdarzyła mnie ogromnym zaufaniem, powierzając mi stanowisko Dyrektora Sprzedaży, w związku z czym do nadchodzących wyzwań podchodzę z pokorą i entuzjazmem. Największym wyzwaniem na nowym stanowisku będzie rozwój kompetencji miękkich oraz implementacja i realizacja strategii sprzedaży.”
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty