Hotele Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej ruszają 16 maja
Hotele NAT będą otwierane etapami. W pierwszej kolejności, od 16 maja, otworzymy dwa nasze obiekty – Hotel***NAT Sarbinowo i Hotel NAT***Ustroń, oraz dwa apartamentowce – jeden w Sarbinowie, a drugi w Ustroniu, którymi zarządzamy pod marką Dobry Apartament.
Aleksander Wierzba, wiceprezes Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej, powiedział: „Nie można tego zrobić bez dobrze przemyślanej strategii. Niezaplanowane działanie, może przynieść jeszcze większe straty niż zamknięcie obiektu hotelowego. Priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo, zarówno naszych gości jak i pracowników obsługi hotelowej. Dlatego nie możemy pozwolić sobie na działania, które mimo możliwych korzyści ekonomicznych mogłyby chociażby w najmniejszym stopniu stanowić ryzyko dla zdrowia osób przebywających w ośrodkach.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Opracowaliśmy szczególne procedury uruchomienia hoteli. Zakupiliśmy dodatkowy sprzęt i środki higieny z wymaganymi certyfikatami bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali też odpowiednio przeszkoleni i wyposażeni w dodatkowe środki ochrony. Przeorganizowane musi zostać także funkcjonowanie obiektów. Zabezpieczenie części wspólnych, inny system wydawania posiłków i zmiany w bezpośrednim kontakcie z gościem. Musimy zrezygnować z otwartych bufetów, co zawsze było sporym atutem w naszej sieci. Jednak zapewniamy, że przygotowane posiłki nadal będą obfite i wartościowe.
Otwarcie za otwarciem
Z tygodnia na tydzień będziemy otwierać kolejne lokalizacje. Nie wykluczamy jednak ewentualności, że niektórych obiektów możemy nie otworzyć już w tym roku. Tam, gdzie infrastruktura uniemożliwi nam wprowadzenie koniecznych procedur, a funkcjonowanie obiektu będzie budziło nasze wątpliwości w kwestii bezpieczeństwa dla gości oraz obsługi przewidujemy właśnie taki scenariusz.”
Mimo wszystko pozostajemy pełni optymizmu i z nadzieją patrzymy na nowy sezon. Jesteśmy przygotowani na zapewnienie udanego, a przede wszystkim bezpiecznego wypoczynku wszystkim odwiedzającym. Nasi goście okazali wielkie zrozumienie i lojalność, co bardzo cieszy.Mało rezygnacji
Mamy bardzo mało rezygnacji. Klienci zmieniają terminy, korzystają też ze zamiany wpłat na vouchery do wykorzystania w późniejszym terminie. Dużym powodzeniem cieszą się promocyjne bony wypoczynkowe z dodatkowym rabatem na zakup pobytów w naszych obiektach, które można wykorzystać do 2 lat od zakupu.
Ten sezon, dla całej branży turystycznej, z pewnością będzie inny, trudniejszy. Dlatego tak ważne jest odpowiedzialne zachowanie na wszystkich etapach organizacji wypoczynku. Stawiamy na dobro naszego gościa i liczymy, że także nasi klienci będą akceptowali oraz stosowali się do obostrzeń wynikających z ciągle jeszcze trwającej sytuacji zagrożenia. My jesteśmy gotowi do działania i cieszy nas to, że znowu możemy zaprosić Państwa do naszych ośrodków.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty