Hotele Satoria gotowe na Chińczyków
Grupa hotelowa Satoria, uzyskała, jako pierwsza polska grupa hotelowa, certyfikaty Chinese Tourist Welcome.
Aby uczcić Rok Turystyki EU- China 2018, Grupa Satoria zaoferowała swoim pracownikom program szkoleniowy, którego celem jest właściwe zrozumienie potrzeb chińskiego kienta. Dzięki temu personel hoteli będzie mógł lepiej spełniać oczekiwania swoich gości z Chin.
Rafał Burski, dyrektor ds e-commerce w Grupie Satoria powiedział: „Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsza grupa hotelowa w Polsce uzyskaliśmy certyfikaty Chinese Tourist Welcome. Obserwujemy dynamiczny wzrost liczby chińskich gości przebywających w naszych hotelach, dlatego uważamy, że ważne jest, abyśmy dobrze rozumieli ich potrzeby. Chcielibyśmy dołożyć wszelkich starań, żeby poczuli się mile widziani i aby zapewnić im przyjemny pobyt podczas wizyty w Polsce.“
Szkolenie zostało przeprowadzone przez firmę Chinese Outbound Travel, która jest wyłącznym partnerem COTRI ( China Outbound Travel Research Institute) w Polsce.
Tomasz Janczak, prezez Chinese Outbound Travel, dodał: „Cieszę się, że polskie firmy z branży turystycznej zaczynają dostrzegać potencjał chińskiego rynku turystyki wyjazdowej. Biorąc pod uwagę dynamiczne wzrosty przyjazdów do Polski oraz plany reaktywacji Jedwabnego Szlaku, który również będzie przebiegał przez nasz kraj, musimy być gotowi na przyjęcie większej liczby turystów z Chin. Pamiętajmy, że siła zakupowa tej grupy jest największa na świecie i przekracza już 230 miliardów dolarów rocznie. Jeżeli chcemy część tego „tortu“ dla siebie, musimy zadbać o to, żeby chiński turysta móg te pieniądze u nas wydać, oferując im chociażby odpowiednie metody płatności czy elastyczność w dostępie do towarów, których szukają.“
Następne, otwarte szkolenie Chinese Tourist Welcome jest planowane na koniec lutego w Warszawie.
Polska coraz częściej pojawia się w planach podróży chińskich turystów do Europy. Według ostatních statystyk POT, liczba Chińczyków, którzy w pierwszych 11 miesiącach 2017 roku odwiedzili Polskę przekroczyła 124 tys., co stanowi ponad 50 proc. przyrost w porównaniu do roku poprzedniego.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty