Hotelowa marka Mövenpick wkracza do Poznania
Grupa Accor podpisała ze spółką Maltaski umowę o zarządzanie pięciogwiazdkowym hotelem Mövenpick w Poznaniu. Będzie to trzeci, po Kołobrzegu i Zakopanym obiekt marki. Nowy hotel powita pierwszych gości w 2023 roku.
159-pokojowy Mövenpick Poznań powstanie w zielonym sercu Poznania nad jeziorem Malta, przy ulicy Wiankowej, w bliskim sąsiedztwie linii brzegowej jeziora. To trzeci, po Mövenpick Kołobrzeg i Mövenpick Zakopane, obiekt szwajcarskiej marki z portfolio Accor, który powstanie w Polsce.
Obiekt zaoferuje gościom restaurację, bar, sale konferencyjne, a także centrum fitness z basenem wewnętrznym, strefę SPA z gabinetami kosmetycznymi oraz parking. Nie zabraknie również rowerowni czy narciarni dla gości korzystających z pobliskiego stoku.
Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor, powiedział: Mövenpick jest synonimem udanego wypoczynku, stąd trzecia już lokalizacja w Polsce, natomiast pierwsza typowo miejska. Marka jest znana ze swojego zaangażowania w ochronę środowiska i proponowanie rozwiązań proekologicznych w swoich obiektach. Międzynarodowy system certyfikacji Green Globe wyróżnił Mövenpick jako globalnego lidera zrównoważonego rozwoju w hotelarstwie. Ekologicznych rozwiązań nie zabraknie także w poznańskim hotelu.”
Inwestorem jest Maltaski sp. z o.o. sp. k.
Tomasz Bociąg, Dyrektor Zarządzający w Maltaski sp. z o.o. sp. K, podkreślił: „Teren poznańskiej Malty to miejsce ważne dla wszystkich mieszkańców Poznania. Dlatego zależało nam na współpracy z marką, która z jednej strony zapewni noclegowo-konferencyjne zaplecze dla tej wyjątkowej okolicy, a z drugiej – naturalnie wkomponuje się w krajobraz.
Chcemy, aby powstający hotel, ze swoją infrastrukturą gastronomiczną, barem restauracją, był miejscem przyjaznym dla lokalnej społeczności. Wszyscy spędzający czas nad jeziorem, będą mogli skorzystać z oferty gastronomicznej hotelu, dzięki czemu wierzymy, że oferujemy mieszkańcom dodatkową wartość.”
Otwarcie pierwszego hotelu Mövenpick w Poznaniu zaplanowane jest na 2023 rok.
POWIĄZANE WPISY
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
28 października 2024
Polskie miasta łączą siły na rzecz rozwoju turystyki miejskiej
Siedem organizacji turystycznych z największych polskich metropolii – Gdańska, Krakowa,…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
23 października 2024
W Sofii odbędzie się spotkanie ECTAA
Spotkanie Europejskiej Organizacji Związków Agentów Turystycznych i Biur Podróży Unii…
0 Komentarzy2 Minuty
22 października 2024
Niemcy podsumowują sezon letni: liczba zagranicznych turystów wyższa o 8,1 proc. niż w 2023
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) podsumowała sezon letni 2024, wskazując na silne…
0 Komentarzy3 Minuty