PKS Polonus – klient sam rezerwuje miejsce
PKS Polonus tuż przed sezonem urlopowym przedstawił nowy serwis przygotowany wspólnie z platformą DworzecOnline.pl.
Andrzej Padziński, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju PKS Polonus, powiedział: „Bez wątpienia, dzięki nowym funkcjonalnościom – stanowiącym niespotykane dotychczas na rynku udogodnienia dla osób korzystających z krajowej i międzynarodowej komunikacji autokarowej – PKS Polonus wyznacza światowe standardy na rynku przewozowym. Kluczem do sukcesu w tej branży jest nie tylko szeroka siatka połączeń i atrakcyjne warunki cenowe, ale przede wszystkim bezpieczeństwo i satysfakcja podróżnych, stąd PKS Polonus – jako wiodący przewoźnik autokarowy w kraju – zdecydował się na wprowadzenie tak znaczących zmian w zakresie usług okołotransportowych, zapewniając tym samym swoim pasa¿erom możliwie najwyższy standard w zakresie rezerwacji, zakupu i zarządzania biletami online, co znacząco ułatwi planowanie podróży, zwłaszcza w przypadku nieprzewidzianych zmian, przy jednoczesnej oszczędności kosztów i podniesieniu komfortu przejazdu autokarami PKS Polonus.”
Kluczową dla pasażerów PKS Polonus usługą – uruchomioną równolegle z nowym serwisem internetowym przewoźnika – jest bezpłatny wybór i rezerwacja miejsca siedzącego. Rozwiązanie zostało wdrożone w oparciu o ustandaryzowany system numeracji foteli autokarowych, pozwalający na udostępnienie podróżnym makiety pojazdu w trakcie zakupu biletu online. Z opcji rezerwacji konkretnego miejsca na pokładzie autokaru – dostępnej z przystanku początkowego – mogą korzystać zalogowani użytkownicy serwisu www.pkspolonus.pl.
Dodatkowo, przewoźnik przewidział miejsca dla osób niepełnosprawnych, jak te¿ funkcjonariuszy pełniących służbę publiczną, które zostały wyznaczone w pierwszym rzędzie za kierowcą.
Od kwietnia 2016 roku pasażerowie PKS Polonus mają również do dyspozycji opcję dokonania – już po zakupie biletu w serwisie online – bezpłatnej zmiany godziny czy nawet terminu podróży, bez konieczności ponoszenia opłaty manipulacyjnej.
Podróżni zarejestrowani w internetowym systemie sprzedaży PKS Polonus mogą dokonywać modyfikacji w rezerwacjach dzięki nowej funkcji: „Zarządzaj biletem”. Zmiana terminu możliwa jest najpóźniej na 1 godzinę przed zarezerwowaną wstępnie podróżą.
E-centrum informacyjne dla podróżnych PKS Polonus stanowi „Strefa Pasażera”, za pośrednictwem której klienci mogą nie tylko kupić bilet, ale znajdą w niej równie¿ m.in: rozkłady jazdy, wyszukiwarkę kursów, cennik usług, mapę punktów sprzedaży, informacje o ulgach i promocjach, aktualności oraz newsy z trasy. Za pośrednictwem nowej platformy podróżni mogą także korzystać z ofert specjalnych i zniżek, dostępnych m.in. przy opcji zakupu biletów online.
Nowością na stronie internetowej jest interaktywna mapa połączeń, na której oznaczone zostały wszystkie przystanki w Polsce i poza jej granicami, dostępne w sieci połączeń PKS Polonus. Po kliknięciu na wybraną miejscowość, podróżni otrzymują dostęp do informacji o możliwych połączeniach z i do wskazanej lokalizacji – wraz z podglądem w opcji „street view”, dostępnej dzięki modułowi geolokalizacji – co znacznie ułatwia planowanie, zwłaszcza wieloetapowych podróży lub wypraw „w nieznane”.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Ryanair uruchamia 48-godzinną promocję. Bilety tańsze o 15 proc.
Ryanair uruchomił dziś (12 listopada) popularną 48-godzinną promocję na zimowe podróże w…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2024
Lotnisko w Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024 roku
11 listopada lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce odprawiło milionowego pasażera w 2024…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2024
Air Baltic połączył Rzeszów z Rygą
Od 8 listopada 2024 roku z lotniska w podrzeszowskiej Jasionce można polecieć do Rygi.…
0 Komentarzy3 Minuty
8 listopada 2024
Polscy turyści polecieli do Bahrajnu. Exim Tours uruchomił rejsy z Katowic
Exim tours zabrał pasażerów na pierwszą podróż do Bahrajnu. Premierowy lot wystartował 1…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
Emirates wznawiają codzienne loty z Dubaju do Edynburga
Emirates wznowiły codzienne loty z Dubaju do Edynburga. Nowe połączenie jest ósmym…
0 Komentarzy2 Minuty
8 listopada 2024
TAP Air Portugal wznawia połączenia z Lizbony do Manaus
TAP Air Portugal wznowił połączenia z Lizbony do Manaus w brazylijskim stanie Amazonas.…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2024
Ryanair przewiózł 18,3 mln pasażerów w październiku
Ryanair opublikował wyniki za październik 2024. Irlandzki przewoźnik obsłużył w minionym…
0 Komentarzy1 Minuta
7 listopada 2024
Zielona Góra-Babimost: rekordowy październik na lotnisku. Wzrost liczby pasażerów o 54 proc. w porównaniu do 2023
W październiku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 8 151 pasażerów, co stanowi…
0 Komentarzy1 Minuty