IGHP edukuje w trosce o zdrowie hotelarzy
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego nawiązała współpracę z uPacjenta, organizując akcję poświęconą edukacji onkologicznej i profilaktyce nowotworowej wśród pracowników branży hotelarskiej. Izba została również partnerem akcji Pink Lips Project, którą organizuje Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland. Współpraca w zakresie ochrony zdrowia to nowy obszar działań IGHP, który w 2022 roku będzie systematycznie rozwijany.
„W Polsce nowotwory stanowią drugą przyczynę zgonów, a w ciągu kilku lat staną się pierwszą. Najlepszym sposobem na walkę z rakiem jest połączenie świadomości z profilaktyką. Zależy nam na pracownikach branży hotelarskiej, a ich zdrowie jest wartością bezcenną. Stąd nasze zaangażowanie w działania związane z profilaktyką zdrowotną. Na najbliższe 12 miesięcy zaplanowaliśmy wiele aktywności związanych z promocją zdrowia wśród hotelarzy. To element naszej strategii CSR, którą chcemy konsekwentnie realizować w 2022 roku” – mówi Agnieszka Maszner-Paprocka, członkini zarządu IGHP.
Badania dla pracowników branży hotelarskiej
Świadomość i profilaktyka to główne sposoby na ograniczenie zachorowań na nowotwory w społeczeństwie. Dzięki badaniom profilaktycznym wcześnie wykryta choroba może być w pełni wyleczalna, gwarantując długie życie. IGHP w trosce o zdrowie pracowników branży hotelarskiej nawiązała współpracę z uPacjenta, organizując akcję edukacyjną na temat onkologii i profilaktyki nowotworowej.
W ramach tej inicjatywy hotele, obiekty hotelarskie oraz dostawcy będący członkami IGHP będą mogli zakupić w niższej cenie voucher na domowe badania profilaktyczne dla pracowników i ich rodzin. Rozliczenie finansowe za voucher hotel będzie ustalał indywidualnie z pracownikiem. Zniżka do 15 proc. obowiązuje na dwa pakiety badań – pakiet damski i męski, które obejmują markery nowotworowe piersi, jajnika, jądra i prostaty. Pozwalają na dokonanie ogólnej oceny stanu organizmu i diagnostykę chorób onkologicznych. Pakiet onkologiczny damski to badania: CA 125, CA 15-3, CA 19-9, CEA, pełna morfologia krwi oraz OB. Pakiet onkologiczny męski obejmuje: AFP, CA 19-9, CEA, pełną morfologię krwi, OB oraz PSA całkowity. By zamówić vouchery dla swoich pracowników, należy skontaktować się z biurem IGHP pod adresem [email protected].
Współpraca z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Studentów Medycyny IFMSA Poland
W 2018 roku rak szyjki macicy został sklasyfikowany przez Global Cancer Observatory na 4. miejscu pod względem zachorowalności w rankingu chorób nowotworowych. W Polsce rocznie ponad 2000 kobiet słyszy diagnozę ,,rak szyjki macicy’’, a 20 proc. chorych nie ukończyło jeszcze 45. roku życia.
IGHP została partnerem akcji Pink Lips Project – jednego z czołowych projektów organizowanych co roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA Poland. Z okazji Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy, który trwa w dniach 17-23.01.2022 r., studenci i studentki medycyny przygotowują kampanię, celem której jest szerzenie wiedzy nt. czynników wpływających na rosnącą liczbę zachorowań na raka szyjki macicy oraz możliwości wczesnego wykrycia choroby i szczepień ochronnych. Szczególnie w 2022 roku, oprócz promowania wykonywania regularnej cytologii, chcą zachęcać młode osoby do zaszczepienia się przeciwko HPV oraz szerzyć wiedzę o wirusie i negatywnych konsekwencjach zakażenia. W ramach akcji dla członków IGHP w styczniu IFMSA Poland przeprowadzi webinar z zakresu profilaktyki raka szyjki macicy.
IGHP: mizerny listopad w hotelach. Mało rezerwacji na zimę i widmo podwyżek
POWIĄZANE WPISY
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
28 października 2024
Polskie miasta łączą siły na rzecz rozwoju turystyki miejskiej
Siedem organizacji turystycznych z największych polskich metropolii – Gdańska, Krakowa,…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
23 października 2024
W Sofii odbędzie się spotkanie ECTAA
Spotkanie Europejskiej Organizacji Związków Agentów Turystycznych i Biur Podróży Unii…
0 Komentarzy2 Minuty
22 października 2024
Niemcy podsumowują sezon letni: liczba zagranicznych turystów wyższa o 8,1 proc. niż w 2023
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) podsumowała sezon letni 2024, wskazując na silne…
0 Komentarzy3 Minuty