IMEX we Frankfurcie 2024: „Jedna z najlepszych edycji targów”
Polscy i zagraniczni uczestnicy targów IMEX 2024 we Frankfurcie podkreślali wyjątkowo wysoką jakość rozmów biznesowych, które prowadzili podczas wydarzenia. Wiele spotkań i liczne zapytania ofertowe od hosted buyersów sprawiły, że tegoroczną edycję można uznać za jedną z najlepszych. Polskie stoisko narodowe na targach w Messe Frankfurt zostało zorganizowane przez Polską Organizację Turystyczną.
We Frankfurcie, tradycyjnie nie zabrakło polskiego stoiska narodowego, zorganizowanego przez Polską Organizację Turystyczną – Poland Convention Bureau POT. Tym razem swoje usługi prezentowało na nim 17 wystawców, w tym biura convention, rekomendowani organizatorzy (PCO i ITC), obiekty kongresowe, hotele oraz linia lotnicza.
Udział wzięli: Bespoke Agency Poland, Centrum Kongresowe ICE Kraków, Convention Bureau Wrocław, Creative Poland, DMC Poland, Kraków Convention Bureau, Polskie Linie Lotnicze LOT, Lubelskie Centrum Konferencyjne, Marriott Warsaw Hotel, Mazovia Convention Bureau, Mazurkas DMC Poland, Poznań Convention Bureau, Grupa MTP – Poznań Congress Center, Travel Projekt DMC, Warsaw Convention Bureau, Vengo DMC Poland, Zdrojowa Hotels.
„Poland. More than you expected – pod takim hasłem promowaliśmy się na IMEX we Frankfurcie w tym roku. 17 partnerów, świetnie prezentujące się stoisko, seria koncertów na żywo w wykonaniu niezastąpionej Basi Giewont, branding w galerii przy wejściu do hali głównej, a do tego pyszna kawa i oczywiście wspaniała atmosfera. Wróciliśmy również do tradycji spotkań grupowych. Pięć prezentacji destynacji stanowiło dodatkową okazję do promocji Polski i pokazania naszych propozycji i możliwości organizacji wydarzeń” – podsumowała Aneta Książek, kierowniczka PCB POT.
„Hosted buyersi pytali o różnego typu wydarzenia. Najważniejsze wydaje się jednak to, że mieli dobrze zdefiniowane potrzeby, dotyczące konkretnych projektów. Cechowała ich też doskonała znajomość naszego kraju, tego jak się rozwija i jak jest oceniany. To bardzo budujące. Dlatego z pewnością nie były to spotkania, które pozostaną bez odzewu” – powiedziała Agata Rybkiewicz, project manager w Warsaw Convention Bureau.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z odbytych spotkań. Było ich sporo, pozytywnym zaskoczeniem względem innych wydarzeń tego typu okazał się, poza tym fakt, że również wiele osób przychodziło na stoisko spontanicznie. Często nasi rozmówcy przyznawali zresztą wprost – że chcą pokazać swoim klientom coś nowego, miejsce, którego jeszcze nie znają, a które równocześnie jest bardzo atrakcyjne turystycznie i świetnie przygotowane do obsługi grup. I tak właśnie postrzegają nasz kraj, w tym Warszawę i Mazowsze. Wystawialiśmy się razem, ponieważ nasza oferta się uzupełnia, jesteśmy dzięki temu w stanie zaoferować więcej” – dodał Maciej First, specjalista ds. marketingu i promocji w Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej (Mazovia Convention Bureau).
„Targi charakteryzowała bardzo wysoka jakość spotkań. Niektóre łączyły się nawet z wyjątkowo konkretnymi zapytaniami, związanymi z podaniem dokładnych dat mającego się odbyć wydarzenia czy liczbą osób, które wezmą w nim udział. Za to organizatorom targów IMEX należy się duże uznanie” – przyznał Hubert Syller, dyrektor Vengo DMC Poland.
Podsumowanie targów
Według oficjalnych danych w tym roku w targach IMEX wzięło udział blisko 12 tys. profesjonalistów MICE, z czego ponad 4 tys. stanowili hosted buyersi. To wszystko przełożyło się na ok. 60 tys. umówionych wcześniej spotkań biznesowych, do których należy dodać jeszcze te organizowane spontanicznie, już na miejscu.
„Jestem zachwycony tegorocznymi targami, w tym m.in. mocnym powrotem wystawców z rynku azjatyckiego. Zauważyłem też coraz większą obecność partnerów z Afryki” – powiedział Ray Bloom, przewodniczący i założyciel IMEX Group.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Certyfikaty POT: najlepsze produkty turystyczne 2024 roku
Złoty Certyfikat POT dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego, Morskie Centrum Nauki…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Już cztery polskie regiony zostały wyróżnione przez Przewodnik Michelin
Zakończyła się selekcja lokali wyróżnionych przez znany i ceniony na świecie Przewodnik…
0 Komentarzy5 Minuty
20 grudnia 2024
Weekend w Krakowie z Tomaszem Karolakiem od Fly.pl. Oprowadzanie po Krakowie dziennym i nocnym z noclegiem w hotelu pięciogwiazdkowym będzie do wylicytowania na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Boom na Polskę. Jak przyciągnąć turystów z Bliskiego Wschodu
W ostatnim czasie obserwujemy zwiększone zainteresowanie turystów arabskich szeroko…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Warszawa w oczach zagranicznych dziennikarzy
Wizyty prasowe dla mediów zagranicznych stanowią doskonałą okazję do pokazania atrakcji…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2024
Kolacja z Robertem Makłowiczem będzie do wylicytowania podczas IV Gali Waszej Turystyki
Podczas IV Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 10 stycznia 2025 roku w warszawskim…
0 Komentarzy1 Minuty
12 grudnia 2024
Video Podcast Waszej Turystyki: Mazowsze – region, który zaskakuje na każdym kroku
W trakcie XV Forum Promocji Turystycznej, Izabela Stelmańska, zastępczyni dyrektora…
0 Komentarzy1 Minuty