InterContinental Hotels Group rezygnuje z jajek z chowu klatkowego
InterContinental Hotels Group (IHG), największa na świecie pod względem generowanych obrotów i liczby pokoi sieć hotelowa, ogłosiła decyzję o rezygnacji z jajek pochodzących z chowu klatkowego.
Do końca 2022r. tzw. „trójki” znikną z hoteliwEuropie i obu Amerykach, a do końca 2025 r. z pozostałych placówek. Decyzja spółki jest wynikiem rozmów z koalicją Open Wing Alliance, w tym również ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki.
IHG swoją decyzją wpisuje się w najnowsze trendy obecne w świecie biznesu, który coraz częściej zwraca uwagę na etyczny wymiar swojej działalności. W lipcu tego roku Stowarzyszenie Otwarte Klatki informowało o rezygnacji z jajek z chowu klatkowego przez Sodexo – jedną z największych międzynarodowych firm cateringowych. Później podobną decyzję podjęły między innymi sieci handlowe Lidl oraz Aldi Nord.
Jajka z chowu klatkowego są w branży spożywczej, gastronomicznej i hotelarskiej używane najczęściej. Niestety za ich niską ceną stoi cierpienie milionów zwierząt, które stłoczone iczęsto poranione, pozbawione są możliwości realizacji swoich podstawowych potrzeb. Decyzje wielkich firm, takich jak grupy hotelowej InterContinental, są krokiem milowym na drodze do poprawy losu zwierząt hodowlanych. Globalny trend, który obserwujemy, jest oczywistą konsekwencją rosnącej świadomości społeczeństwa.
Marta Cendrowicz, koordynatorka kampanii “Jak one to znoszą?” prowadzonej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki, powiedziała: “Etyka w biznesie jest nie tylko pożądana, ale po prostu się opłaca.”
IHG posiada ponad 5 000 hoteli oraz oferuje blisko 750 000 pokoi w prawie 100 krajach na całym świecie.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty