Itaka inwestuje w kolejne szkolenia dla rezydentów i animatorów
Itaka po raz kolejny zorganizowała szkolenia dla rezydentów i animatorów, którzy towarzyszą klientom podczas wakacji. Przez wiele lat szkolenia stały się firmową tradycją, a ich celem jest przygotowanie kadry o wysokich kompetencjach do pracy. Szkolenia odbywają się w kraju, a uczestnicy po ich zakończeniu otrzymują certyfikaty.
Itaka szkoli swoich kandydatów na rezydentów i animatorów od 2008 roku. Co roku odbywa się kurs dla 20-40 osób, którego celem jest przygotowanie do pracy w charakterze rezydenta. W trakcie szkolenia kursanci poznają specyfikę działania firmy, schematy obiegu dokumentów, procedury i regulaminy. Szkolenia nie są prowadzone komercyjnie, a ich celem jest przygotowanie do pracy w Itace kadry o wysokich kompetencjach. W sumie przeszkolono już kilkaset osób, a część z nich pracuje w firmie do dziś.
W ramach szkolenia kandydaci poznają charakter pracy w Itace, a w tym m.in. jak przeprowadzić spotkania informacyjne. Na koniec odbywa się egzamin, a po jego zdaniu uczestnicy otrzymują certyfikat. Część rezydentów pozostaje w firmie na stanowiskach takich jak specjalista ds. turystki czy product manager. Pierwotnie kursy odbywały się za granicą, ale z czasem uznano, że szkolenia krajowe są wystarczające.
Szkolenia dla animatorów
Itaka oferuje również szkolenia dla animatorów od momentu powstania klubowych, rodzinnych wakacji, a w kursie bierze udział ok. 60 osób. Od 11 lat działają Kluby Przyjaciół Itaki (KPI), których autorski program zajęć zmienia się co sezon. Szkolenia animatorów trwają tydzień i odbywają się głównie za granicą, w krajach takich jak Madera, Wyspy Kanaryjskie i Egipt. Celem szkolenia jest merytoryczne przygotowanie uczestników do prowadzenia zajęć zgodnych z obowiązującym programem KPI oraz nauka technik wystąpień publicznych i metodyki pracy z dziećmi. Uczestnicy realizują zadania plastyczne, poznają procedury pracy z klientami oraz uczą się prowadzenia zajęć sportowych. Po ukończeniu szkolenia otrzymują certyfikat.
Itaka przyjmuje na szkolenia osoby zainteresowane zdobywaniem doświadczeń zawodowych za granicą, poznawaniem innych kultur i doskonaleniem znajomości języków obcych. Pracownicy działu obsługi destynacji oraz doświadczeni w pracy za granicą animatorzy i rezydenci szkolą uczestników, którzy są podzieleni na grupy z osobistymi trenerami-opiekunami. Wielu animatorów pracuje w Itace przez kolejne sezony, a niektórzy przechodzą na rezydenturę, by rozwijać swoją karierę w znajomych strukturach.
Itaka wystartowała ze sprzedażą sezonu zimowego, wśród nowości Salvador i Sri Lanka
POWIĄZANE WPISY
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
[…] Itaka inwestuje w kolejne szkolenia dla rezydentów i animatorów […]