Itaka: przywróciliśmy siatkę połączeń na Lato 2022

fot. archiwum Itaki

Dzięki podpisanej umowie z UIA, mogliśmy przeorganizować siatkę połączeń i mamy możliwość wprowadzenia dodatkowych rejsów, co jest niezmiennie istotne w świetle lawinowo rosnącego popytu na wyloty w głównym sezonie, głosi w komunikacie biuro podróży Itaka.

Jak podkreśla biuro Itaka, “Z ogromną satysfakcją informujemy o przywróceniu siatki wylotów na sezon Lato 22. Potrzebowaliśmy kilku intensywnych dni, wypełnionych trudnymi negocjacjami, aby powrócić do pierwotnego programu naszych wakacyjnych operacji czarterowych, a tym samym nie zawieść zaufania naszych Klientów, który powierzyli nam organizację tak wyczekiwanych wakacji. wszystkie wyloty na sezon Lato 22 posiadają aktualne rozkłady w systemach rezerwacyjnych i na www.itaka.pl.

Dalej w komunikacie touroperatora można przeczytać m.in. “Rezultatem poszukiwań wiarygodnego przewoźnika jest podpisany kontrakt z Ukraine International Airlines (UIA), linią lotniczą, która weszła na rynek europejski w 1992 r. i w swojej flocie posiada popularne i doceniane w przelotach czarterowych samoloty Boeing 737-800 i Boeing 737-900. Dzięki podpisanej umowie, nie tylko mogliśmy przeorganizować siatkę połączeń, ale mamy jeszcze możliwość wprowadzenia dodatkowych rejsów, co jest niezmiennie istotne w świetle lawinowo rosnącego popytu na wyloty w głównym sezonie.”
Itaka zaznacza w piśmie, że poza wymierną korzyścią, jaką jest zapewnienie klientom komfortowych i bezpiecznych przelotów, jest jeszcze jeden aspekt nawiązanej współpracy. W tym trudnym bowiem okresie dla Ukrainy udało się wspólnie, w trybie pilnym wypracować i podpisać korzystną dla obu stron umowę, co jest najlepszym przykładem, że polskie i ukraińskie firmy mogą ze sobą współpracować i wzajemnie sobie pomagać. Przed wybuchem wojny w Ukrainie Itaka miała okazję współpracować z Ukraine International Airlines przy okazji organizacji wycieczek objazdowych po Ukrainie.

Touroperator podziękował klientom za wyrozumiałość i zrozumienie oraz przeprasza za wszelkie niedogodności i związany z tym stres. Podziękował także współpracującym z nami Biurom Agencyjnym za wsparcie i dodatkową pracę włożoną w obsługę zmian w siatce połączeń oraz liniom lotniczym, stałym od lat partnerom, które w sytuacji kryzysowej potwierdziły dodatkowe przeloty dla  klientów Itaki: PLL LOT, Enter Air, Smart Wings, BUZZ (Ryanair Sun), Wizz Air, European Air Charter, Nouvelair, Sky Express oraz do Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

Pierwszy lot obsługiwany przez UIA miał miejsce dzisiaj w godzinach porannych i zabrał klientów z Katowic do Monastiru w Tunezji.

Wiceprezes Itaki, Piotr Henicz i załoga samolotu UIA/fot. archiwum Itaki