Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów dynamicznych to znaki rozpoznawcze Itaki SMART od momentu powstania tej marki. Jednak to rozwój technologiczny, produktowy i terytorialny jest najważniejszym wyznacznikiem działalności touroperatora w ostatnich miesiącach i kierunkiem aktywności i innowacyjnych trendów implementowanych we wszystkich firmach Itaka Holdings.
Rozwój technologii priorytetem nr 1
Automatyzacja procesów z zakresu product development, zarządzania ofertą i procesami rezerwacji oraz opieki posprzedażowej to efekt wielu miesięcy pracy zespołu doświadczonych technologów z firmy Axabee. Uzyskana przez to oszczędność czasu posiadanych i na bieżąco rozbudowywanych zasobów ludzkich pozwala na tworzenie jeszcze większej i jeszcze lepiej dobranej oferty turystycznej na całym świecie. Co więcej, rozwój tych narzędzi umożliwia centralne zarządzanie ofertą dynamicznego pakietowania na wszystkich rynkach, gdzie obecna jest ITAKA SMART jako touroperator.
„Celem, który sobie postawiliśmy, budując rozwiązania do pakietowania dynamicznego, było takie wykorzystanie technologii, które pozwoli w sposób efektywny i na masową skalę budować spersonalizowane pakiety wakacyjne przy zachowaniu łatwości ich rezerwacji. Chcemy, aby klienci biura podróży mogli zarezerwować pakiet dynamiczny
w kilka kliknięć na swoim telefonie. Jednocześnie to, co jest efektem i największą przewagą, to taka sama łatwość, niezależnie od kanału zakupu” – deklaruje Arkadiusz Olchawa, CEO firmy Axabee, która jest technologicznym ramieniem Itaka Holdings.
Nie dotyczy to tylko i wyłącznie rozwiązań, które widać na niedawno oddanych stronach internetowych, aplikacji mobilnej czy w systemie rezerwacyjnym Resabee. Menedżerowie departamentów: SMART, awiacji oraz Itaka Travel Expert otrzymali narzędzia automatyzujące najważniejsze i najbardziej czasochłonne procesy. To nie tylko przyspiesza ich pracę, ale przede wszystkim korzystnie wpływa na wzrost jakości obsługi klientów od momentu prezentacji i rezerwacji oferty, poprzez obsługę posprzedażową, a skończywszy na opiece oferowanej klientom w miejscach wakacyjnego wypoczynku lub podczas zwiedzania najdalszych zakątków świata.
Nie ma miejsca, którego nie możemy zaoferować naszym klientom
Aktywna ofensywa produktowa menedżerów działu kontraktu i działu produktu przynosi efekty w postaci podpisanych kontraktów z dostawcami usług hotelarskich, w tym z pojedynczymi hotelami, sieciami hotelowymi oraz konsolidatorami ofert hotelowych. Co również bardzo istotne, zwiększony został również nacisk na rozwój konkurencyjności kontraktów lotniczych, m.in. dzięki wdrożeniu kolejnych umów NDC z kolejnymi liniami lotniczymi, w tym z PLL LOT. W najbliższych sześciu miesiącach Itaka SMART powinna oferować połączenia realizowane przez nawet najmniejsze regionalne linie lotnicze w najdalszych miejscach świata i coraz bardziej egzotyczne imprezy tworzone w oparciu o dynamiczne pakietowanie tam, gdzie duzi przewoźnicy nie docierają.
Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju produktowo-technologicznego, Itaka SMART we współpracy z Itaka No Limits uruchamia najbliższej zimy dynamiczne pakietowanie imprez narciarskich.
„Na najbliższy rok przygotowaliśmy największy w historii program imprez narciarskich, organizowanych transportem czarterowym, ale to, co najbardziej cieszy mnie jako narciarza, to że dzięki współpracy z Itaka SMART, dzięki dynamicznemu pakietowaniu, będziemy mogli oferować wyjazdy narciarskie na dowolnie wybraną przez klienta liczbę dni” – zapowiada Piotr Multan, dyrektor Itaka No Limits.
To pierwszy, ale nie ostatni wspólny projekt, łączący obie te marki Itaki.
Sprawdzone destynacje, ale inny sposób podróżowania
Ruszyła kolejna edycja programu Viva! x Itaka z ofertą wyjazdów do sprawdzonych i popularnych destynacji turystycznych, ale zorganizowanych w innej formie zakwaterowania. Do tej innej formuły podróżowania odnoszą się takie słowa kluczowe jak glamping, eko hubs, lodges, tiny houses, boutique hotels i inne, co lokuje Itakę jako lidera zrównoważonej turystyki.
„Nie ukrywam, że przychodząc do Itaki, zależało mi bardzo, aby turyści tego największego regionalnego holdingu turystycznego mogli otrzymać oferty, które swoim charakterem i unikalnością docierają do poszukujących nowości i odmienności. Możemy już mówić o trendzie, którego Itaka jest i będzie awangardą” – mówi Marcin Kołodziejczyk, dyrektor Itaka SMART.
Rozwój nie jest potrzebą, lecz koniecznością
Itaka w tym roku obchodzi 35. urodziny. Lata doświadczeń, ponad 10 mln obsłużonych klientów i ugruntowana pozycja lidera rynku sprawiają, że Itaka jest najbardziej rozpoznawalnym i najchętniej wybieranym polskim biurem podróży. To efekt przyjętej strategii Zarządu Itaka Holdings traktującej priorytetowo dynamiczny rozwój we wszystkich obszarach działalności firmy.
„Deklarowałem już to wielokrotnie i powtarzać będę za każdym razem – my się nie zatrzymamy. Konsekwentnie i z uporem będziemy rozwijać nasze produkty, naszą autorską technologię, uczestnicząc w każdym projekcie, który wynika ze zmian zarówno cywilizacyjnych, jak i społecznych – komentuje Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.
Materiał partnera
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
29 listopada 2024
Członkowie zarządu LOT odwołani. Michał Fijoł pozostaje na stanowisku prezesa?
PLL LOT oficjalnie poinformował o zmianach w zarządzie i radzie nadzorczej spółki.…
1 Komentarz2 Minuty