Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów dynamicznych to znaki rozpoznawcze Itaki SMART od momentu powstania tej marki. Jednak to rozwój technologiczny, produktowy i terytorialny jest najważniejszym wyznacznikiem działalności touroperatora w ostatnich miesiącach i kierunkiem aktywności i innowacyjnych trendów implementowanych we wszystkich firmach Itaka Holdings.
Rozwój technologii priorytetem nr 1
Automatyzacja procesów z zakresu product development, zarządzania ofertą i procesami rezerwacji oraz opieki posprzedażowej to efekt wielu miesięcy pracy zespołu doświadczonych technologów z firmy Axabee. Uzyskana przez to oszczędność czasu posiadanych i na bieżąco rozbudowywanych zasobów ludzkich pozwala na tworzenie jeszcze większej i jeszcze lepiej dobranej oferty turystycznej na całym świecie. Co więcej, rozwój tych narzędzi umożliwia centralne zarządzanie ofertą dynamicznego pakietowania na wszystkich rynkach, gdzie obecna jest ITAKA SMART jako touroperator.
„Celem, który sobie postawiliśmy, budując rozwiązania do pakietowania dynamicznego, było takie wykorzystanie technologii, które pozwoli w sposób efektywny i na masową skalę budować spersonalizowane pakiety wakacyjne przy zachowaniu łatwości ich rezerwacji. Chcemy, aby klienci biura podróży mogli zarezerwować pakiet dynamiczny
w kilka kliknięć na swoim telefonie. Jednocześnie to, co jest efektem i największą przewagą, to taka sama łatwość, niezależnie od kanału zakupu” – deklaruje Arkadiusz Olchawa, CEO firmy Axabee, która jest technologicznym ramieniem Itaka Holdings.
Nie dotyczy to tylko i wyłącznie rozwiązań, które widać na niedawno oddanych stronach internetowych, aplikacji mobilnej czy w systemie rezerwacyjnym Resabee. Menedżerowie departamentów: SMART, awiacji oraz Itaka Travel Expert otrzymali narzędzia automatyzujące najważniejsze i najbardziej czasochłonne procesy. To nie tylko przyspiesza ich pracę, ale przede wszystkim korzystnie wpływa na wzrost jakości obsługi klientów od momentu prezentacji i rezerwacji oferty, poprzez obsługę posprzedażową, a skończywszy na opiece oferowanej klientom w miejscach wakacyjnego wypoczynku lub podczas zwiedzania najdalszych zakątków świata.
Nie ma miejsca, którego nie możemy zaoferować naszym klientom
Aktywna ofensywa produktowa menedżerów działu kontraktu i działu produktu przynosi efekty w postaci podpisanych kontraktów z dostawcami usług hotelarskich, w tym z pojedynczymi hotelami, sieciami hotelowymi oraz konsolidatorami ofert hotelowych. Co również bardzo istotne, zwiększony został również nacisk na rozwój konkurencyjności kontraktów lotniczych, m.in. dzięki wdrożeniu kolejnych umów NDC z kolejnymi liniami lotniczymi, w tym z PLL LOT. W najbliższych sześciu miesiącach Itaka SMART powinna oferować połączenia realizowane przez nawet najmniejsze regionalne linie lotnicze w najdalszych miejscach świata i coraz bardziej egzotyczne imprezy tworzone w oparciu o dynamiczne pakietowanie tam, gdzie duzi przewoźnicy nie docierają.
Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju produktowo-technologicznego, Itaka SMART we współpracy z Itaka No Limits uruchamia najbliższej zimy dynamiczne pakietowanie imprez narciarskich.
„Na najbliższy rok przygotowaliśmy największy w historii program imprez narciarskich, organizowanych transportem czarterowym, ale to, co najbardziej cieszy mnie jako narciarza, to że dzięki współpracy z Itaka SMART, dzięki dynamicznemu pakietowaniu, będziemy mogli oferować wyjazdy narciarskie na dowolnie wybraną przez klienta liczbę dni” – zapowiada Piotr Multan, dyrektor Itaka No Limits.
To pierwszy, ale nie ostatni wspólny projekt, łączący obie te marki Itaki.
Sprawdzone destynacje, ale inny sposób podróżowania
Ruszyła kolejna edycja programu Viva! x Itaka z ofertą wyjazdów do sprawdzonych i popularnych destynacji turystycznych, ale zorganizowanych w innej formie zakwaterowania. Do tej innej formuły podróżowania odnoszą się takie słowa kluczowe jak glamping, eko hubs, lodges, tiny houses, boutique hotels i inne, co lokuje Itakę jako lidera zrównoważonej turystyki.
„Nie ukrywam, że przychodząc do Itaki, zależało mi bardzo, aby turyści tego największego regionalnego holdingu turystycznego mogli otrzymać oferty, które swoim charakterem i unikalnością docierają do poszukujących nowości i odmienności. Możemy już mówić o trendzie, którego Itaka jest i będzie awangardą” – mówi Marcin Kołodziejczyk, dyrektor Itaka SMART.
Rozwój nie jest potrzebą, lecz koniecznością
Itaka w tym roku obchodzi 35. urodziny. Lata doświadczeń, ponad 10 mln obsłużonych klientów i ugruntowana pozycja lidera rynku sprawiają, że Itaka jest najbardziej rozpoznawalnym i najchętniej wybieranym polskim biurem podróży. To efekt przyjętej strategii Zarządu Itaka Holdings traktującej priorytetowo dynamiczny rozwój we wszystkich obszarach działalności firmy.
„Deklarowałem już to wielokrotnie i powtarzać będę za każdym razem – my się nie zatrzymamy. Konsekwentnie i z uporem będziemy rozwijać nasze produkty, naszą autorską technologię, uczestnicząc w każdym projekcie, który wynika ze zmian zarówno cywilizacyjnych, jak i społecznych – komentuje Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.
Materiał partnera
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Itaka podsumowuje sezon 2023/2024 i prezentuje ofertę lato 2025
Itaka podsumowała sezon 2023/2024 i zaprezentowała plany na Lato 2025 podczas cyklu…
0 Komentarzy5 Minuty
27 października 2024
Lato 2025 – ceny na wyjazdy w sierpniu dalej spadają
Analiza Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA wskazuje, że w ubiegłym tygodniu…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty
24 października 2024
Polacy na zimowe wakacje wybierają egzotyczne kraje. Na czele Indie, Kolumbia i Filipiny
Coraz więcej Polaków decyduje się na egzotyczne wakacje zimą, a liczba podróżujących…
0 Komentarzy1 Minuty
22 października 2024
Brytyjski regulator zatwierdza sprzedaż Thomasa Cooka grupie eSky. Firma spodziewa się miliarda zł ze sprzedaży pakietów w 2025 roku
Na początku października transakcję zakupu Thomasa Cooka przez eSky od chińskiego…
0 Komentarzy4 Minuty