Itaka świętuje otwarcie 200. salonu firmowego. W planach kolejne trzy lokalizacje

Itaka otworzyła 200. salon firmowy, znajdujący się w Gliwicach w Parku Handlowym Arena. W tym roku planowane są jeszcze kolejne trzy nowe otwarcia.

Salony firmowe Itaki w galeriach handlowych zostały zaprojektowane w ponadczasowym, minimalistycznym stylu, z myślą o wygodzie i dobrym nastroju klienta. Kompetencje doradców obejmują każdy aspekt podróży: od wiedzy na temat oferowanych hoteli i wycieczek, aktualnych promocji, przez znajomość przepisów wjazdowych i niezbędnych dokumentów, aż po doradztwo w zakresie wyboru najkorzystniejszego ubezpieczenia.

Pierwsze salony firmowe Itaki powstały już na początku lat 90.: we Wrocławiu, w Poznaniu, Warszawie i Łodzi. Autorem polityki rozwoju sieci sprzedaży i strategii omnichannel integrującej wszystkie kanały sprzedażowe jest Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.

„W czasach powszechnego dostępu do nowoczesnych technologii i dynamicznego rozwoju e-commerce, okazuje się, że bezpośredni kontakt ze sprzedawcą jest dla Klienta niezmiernie istotny. Dlatego też Itaka inwestuje we wszystkie kanały dystrybucji: są to zarówno sprzedaż online, salony firmowe i rozwój sieci franczyzowej, jak i współpraca z siecią agencyjną. Ważne jest pozytywne doświadczenie klienta, niezależnie od kanału sprzedaży i ścieżki rezerwacji. Jeśli klient Itaki chce dokonać zakupu w dowolnej chwili, z dowolnego urządzenia, czy też oczekuje profesjonalnej konsultacji „face to face”, to ma taką możliwość wyboru” – mówi Piotr Henicz.