Itaka ubezpieczy klientów od niepogody. Rekompensata za każdy deszczowy dzień wakacji
Itaka wprowadza ubezpieczenie od niepogody, gwarantujące rekompensatę za każdy deszczowy dzień wakacji. Ubezpieczenie powstałe we współpracy z polską firmą branży insurtech Climatica Insurance Solutions jest dostępne dla klientów Itaki, którzy planują podróż do Bułgarii, Egiptu, Grecji, Włoch, Portugalii, Turcji lub Hiszpanii.
Klienci, którzy wykupią ubezpieczenie, otrzymają rekompensatę w wysokości 250 zł za każdy deszczowy dzień, zdefiniowany na podstawie ustalonych kryteriów dotyczących minimalnej ilości opadów w ciągu dnia lub godziny. Kryteria te są mierzone na podstawie danych meteorologicznych dostarczanych przez serwis Accuweather, a koszt ubezpieczenia wynosi od 69 zł za cały wyjazd.
Wypłata bez roszczenia
Działanie ubezpieczenia nie wymaga zgłaszania roszczenia. Jeśli spełnione zostaną warunki kwalifikujące do rekompensaty, ubezpieczyciel skontaktuje się z klientem, by ustalić najdogodniejszą formę wypłaty. Wypłata zlecana jest bezzwłocznie, tak by klient otrzymał pieniądze w ciągu 1-2 dni roboczych.
„To nasz kolejny krok w kierunku zapewnienia naszym Klientom jak najbardziej satysfakcjonującego doświadczenia podróżniczego. Oferujemy innowacyjne rozwiązania technologiczne jak np. aplikacja Itaka, produkt Itaka Smart oparty na pakietowaniu dynamicznym, więc także ubezpieczenie, które oferujemy jako pierwszy touroperator w Polsce potwierdza, że interesują nas rozwiązania wyznaczające nowe kierunki, wychodzące poza dotychczasowe schematy.” – komentuje Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.
Szczegółowe informacje o ubezpieczeniu znajdują się na www.itaka.pl, można je także uzyskać w Salonach Firmowych Itaki i współpracujących biurach agencyjnych.
Itaka inwestuje w kolejne szkolenia dla rezydentów i animatorów
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Itaka ubezpieczy klientów od niepogody. Rekompensata za każdy deszczowy dzień wakacji […]