Itaka upraszcza zawieranie umów
Umowy bez podpisu klienta, mniej wydruków i uproszczony proces obsługi – od 17 lipca Itaka zmienia proces autoryzacji dokumentów przez klienta dla Salonów Firmowych oraz sprzedaży przez Internet i aplikację mobilną Itaka.
Proces obsługi klienta w salonach firmowych Itaki zostaje uproszczony przez zmniejszenie liczby wydruków, wymaganych od klienta podpisów i potwierdzeń. Wyeliminowano też konieczność podpisywania i odsyłania dokumentów przez klienta obsługiwanego zdalnie przez Internet i aplikację mobilną Itaka.
Teraz klient wygodnie i szybko autoryzuje wymagane prawnie zgody i dokumenty związane z rezerwacją w aplikacji mobilnej lub autoryzuje je dokonując wpłaty przelewem tradycyjnym bądź online.
Dla klienta jest to duże uproszczenie formalności związanych z zakładaniem i potwierdzaniem rezerwacji. Nowa funkcjonalność oszczędza czas klienta i sprzedawcy, znacząco zmniejsza zużycie papieru, koszty wydruku i archiwizacji.
Poza autoryzacją dokumentów w aplikacji mobilnej, Itaka udostępnia klientom pełną informację o rezerwacji i ofercie – np.: aktualny rozkład lotów. Stale poszerzana jest liczba funkcjonalności i udogodnień dostępnych przez Aplikację i planowane są nowe, jak np. uproszczenie ścieżki kontaktu z wybranym przez klienta salonem/sprzedawcą.
POWIĄZANE WPISY
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty
12 listopada 2024
Fundacja Happy Kids i Rainbow wysyłają mamy zastępcze na wakacje
Pracują 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Bez urlopów, bez L4, bez wolnych…
0 Komentarzy3 Minuty