Itaka z nową stroną internetową. Odświeżony interfejs, sztuczna inteligencja i szybsza aktualizacja cen
Itaka prezentuje nową wersję strony internetowej, która ma działać szybciej, zawierać wyższej jakości treści, być łatwiej dostępna na urządzeniach mobilnych oraz wykorzystywać innowacyjne technologie. Nowy interfejs ma minimalistyczną formę i zawiera inspirujące ilustracje nawiązujące do sztuki Henri Matissa. Itaka wprowadziła również usprawnienia w opisach ofert i modułach opinii oraz wykorzystuje na nowej stronie sztuczną inteligencję.
Itaka zaprasza klientów na odmłodzoną i przeprojektowaną stronę, która ma nowoczesny design, działa szybciej, prezentuje nowe treści, lepiej działa na urządzeniach mobilnych i wykorzystuje nowe technologie.
„Zależało nam na nowoczesnej, oryginalnej formie, odwołującej się do najlepszych wzorców. Ten minimalistyczny design nie zakłóca odbioru najważniejszych informacji i nie rozprasza użytkownika. Od strony technicznej warto podkreślić szybkość działania i skrócenie do minimum czasu rezerwacji. Została wykonana olbrzymia praca, za którą dziękuję wszystkim zaangażowanym zespołom, pamiętając o tym, że najważniejszą ocenę wystawią nam klienci. Życzę naszym klientom wielu pozytywnych wrażeń z korzystania z nowego serwisu” – komentuje Piotr Henicz, Wiceprezes Itaka Holdings.
Nowy unikalny design
Opisy hoteli zostaną ulepszone, zapewniając większą przejrzystość. Prezentacja typów pokoi i plaż wraz ze zdjęciami będzie ułatwiać podejmowanie decyzji. Na nowej podstronie „zainspiruj się” znajdą się unikalne opisy kierunków, które zostały współtworzone przez pilotów i rezydentów, łącząc prostą formę z ekspercką treścią.
Ulepszony moduł opinii
Klienci chętnie publikują swoje opinie o podróżach z Itaką i chętnie z nich korzystają wybierając się na wakacje. Nowe możliwości modułu opinii pozwalają na szybsze docieranie do przydatnych dla użytkownika treści. Klient może wyszukiwać opinie przez wpisanie istotnych dla siebie fraz.
Nowoczesne rozwiązania technologiczne
Klienci oczekują wygodnych i łatwych do korzystania narzędzi online. Dzięki 100 proc. integracji systemu rezerwacyjnego ze wszystkimi kanałami, informacje są na bieżąco aktualizowane. Dotyczy to kluczowych dla sprzedaży: cen oraz dostępności miejsc.
Sztuczna inteligencja
Serwis zaprojektowano z użyciem AI (Fact Combiner – Machine Learning), pozwalającego na inteligentne sortowanie wyników wyszukiwania i proponowanie klientom ofert najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Sztuczną inteligencję wykorzystano także po to, by w transparentny sposób ułatwić użytkownikom analizę opinii. Moduł AI przetwarzając ogromne ilości informacji zawartych w recenzjach klientów, stworzył obiektywne podsumowanie hotelu. Nowoczesnej technologii użyto również do tłumaczenia tekstów na inne wersje językowe.
I etap: dwa równoległe serwisy
Aktualnie funkcjonują dwa serwisy: stary pod linkiem itaka.pl i nowy pod linkiem beta.itaka.pl. Wybrana grupa użytkowników wchodząc na itaka.pl zostanie przeniesiona na beta.itaka.pl w ramach testów nowej strony. Użytkownicy mogą sami przełączyć się na widok nowej strony klikając w baner na stronie głównej itaka.pl lub wpisując adres beta.itaka.pl. Projekt powstał we współpracy z Software House Axabee.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ecco Travel uruchomił promocje na wybrane wycieczki objazdowe
Ecco Travel ogłasza kolejną edycję promocji „Wielka obniżka”, która potrwa od 17 do 31…
0 Komentarzy1 Minuta
20 stycznia 2025
OLX: Zakopane liderem wśród ulubionych kierunków Polaków
Podczas ferii zimowych 2025 większość Polaków wybierze wypoczynek w górach. Tak wynika z…
0 Komentarzy3 Minuty
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Chorwacja: Polacy na czwartym miejscu wśród turystów w 2024 roku
Według danych systemu eVisitor od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku, do Chorwacji…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty