Itaka z nową stroną internetową. Odświeżony interfejs, sztuczna inteligencja i szybsza aktualizacja cen
Itaka prezentuje nową wersję strony internetowej, która ma działać szybciej, zawierać wyższej jakości treści, być łatwiej dostępna na urządzeniach mobilnych oraz wykorzystywać innowacyjne technologie. Nowy interfejs ma minimalistyczną formę i zawiera inspirujące ilustracje nawiązujące do sztuki Henri Matissa. Itaka wprowadziła również usprawnienia w opisach ofert i modułach opinii oraz wykorzystuje na nowej stronie sztuczną inteligencję.
Itaka zaprasza klientów na odmłodzoną i przeprojektowaną stronę, która ma nowoczesny design, działa szybciej, prezentuje nowe treści, lepiej działa na urządzeniach mobilnych i wykorzystuje nowe technologie.
„Zależało nam na nowoczesnej, oryginalnej formie, odwołującej się do najlepszych wzorców. Ten minimalistyczny design nie zakłóca odbioru najważniejszych informacji i nie rozprasza użytkownika. Od strony technicznej warto podkreślić szybkość działania i skrócenie do minimum czasu rezerwacji. Została wykonana olbrzymia praca, za którą dziękuję wszystkim zaangażowanym zespołom, pamiętając o tym, że najważniejszą ocenę wystawią nam klienci. Życzę naszym klientom wielu pozytywnych wrażeń z korzystania z nowego serwisu” – komentuje Piotr Henicz, Wiceprezes Itaka Holdings.
Nowy unikalny design
Opisy hoteli zostaną ulepszone, zapewniając większą przejrzystość. Prezentacja typów pokoi i plaż wraz ze zdjęciami będzie ułatwiać podejmowanie decyzji. Na nowej podstronie “zainspiruj się” znajdą się unikalne opisy kierunków, które zostały współtworzone przez pilotów i rezydentów, łącząc prostą formę z ekspercką treścią.
Ulepszony moduł opinii
Klienci chętnie publikują swoje opinie o podróżach z Itaką i chętnie z nich korzystają wybierając się na wakacje. Nowe możliwości modułu opinii pozwalają na szybsze docieranie do przydatnych dla użytkownika treści. Klient może wyszukiwać opinie przez wpisanie istotnych dla siebie fraz.
Nowoczesne rozwiązania technologiczne
Klienci oczekują wygodnych i łatwych do korzystania narzędzi online. Dzięki 100 proc. integracji systemu rezerwacyjnego ze wszystkimi kanałami, informacje są na bieżąco aktualizowane. Dotyczy to kluczowych dla sprzedaży: cen oraz dostępności miejsc.
Sztuczna inteligencja
Serwis zaprojektowano z użyciem AI (Fact Combiner – Machine Learning), pozwalającego na inteligentne sortowanie wyników wyszukiwania i proponowanie klientom ofert najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Sztuczną inteligencję wykorzystano także po to, by w transparentny sposób ułatwić użytkownikom analizę opinii. Moduł AI przetwarzając ogromne ilości informacji zawartych w recenzjach klientów, stworzył obiektywne podsumowanie hotelu. Nowoczesnej technologii użyto również do tłumaczenia tekstów na inne wersje językowe.
I etap: dwa równoległe serwisy
Aktualnie funkcjonują dwa serwisy: stary pod linkiem itaka.pl i nowy pod linkiem beta.itaka.pl. Wybrana grupa użytkowników wchodząc na itaka.pl zostanie przeniesiona na beta.itaka.pl w ramach testów nowej strony. Użytkownicy mogą sami przełączyć się na widok nowej strony klikając w baner na stronie głównej itaka.pl lub wpisując adres beta.itaka.pl. Projekt powstał we współpracy z Software House Axabee.
POWIĄZANE WPISY
4 listopada 2024
Ryanair ze spadkiem zysków mimo rekordowej liczby pasażerów
Ryanair ogłosił, że zysk netto za pierwszą połowę roku podatkowego wyniósł 1,79 mld euro,…
0 Komentarzy2 Minuty
4 listopada 2024
Kiwi.com: Polacy wybierają ciepłe kraje na jesienny wypoczynek. W czołówce Hiszpania, Włochy i Malta
Kiwi.com przeanalizował tegoroczne trendy podróżnicze Polaków na listopad wskazując…
0 Komentarzy1 Minuty
31 października 2024
Wizz Air zwiększa liczbę połączeń z Rzeszowa do Rzymu: loty trzy razy w tygodniu
Wizz Air zwiększa liczbę lotów do Rzymu z lotniska Rzeszów – Jasionka. Teraz do stolicy…
0 Komentarzy1 Minuty
31 października 2024
Emirates rozszerza współpracę z Vietnam Airlines i VietJet
Linie Emirates podpisały dwa memorandum o porozumieniu z Vietnam Airlines i VietJet.…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Air France uruchomi w maju 2025 połączenie z Paryża do Orlando
Linia Air France uruchamia w maju 2025 roku nowe połączenie z Paryża do Orlando na…
0 Komentarzy1 Minuta
31 października 2024
Lufthansa wraca na lotnisko w Bydgoszczy: loty do Frankfurtu pięć razy w tygodniu
Lufthansa wraca na lotnisko w Bydgoszczy, uruchamiając od kwietnia 2025 roku pięć…
0 Komentarzy3 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
31 października 2024
Lotnisko Chopina gotowe na sezon zimowy
Na lotnisku Chopina w Warszawie odbyła się parada „Akcji Zima” – coroczny przegląd…
0 Komentarzy1 Minuty