ITAKA z nowym konceptem 3×2, alians z Energylandią dla dzieci i luksusowy produkt dla dorosłych
Itaka zaskoczy konkurencje elastycznością? Sojusz z Energylandią strzałem w 10? Ekskluzywny produkt dla dorosłych by konkurować o rynek luxury?
Na dzisiejszym webinarze Itaka sypnęła nowościami. Z kopyta rusza promocja oferty lato. Oparta na nowym koncepcie 3×21. Produktowe nowości, to przede wszystkim alians z Energylandią, oferta dla dorosłych, ale także dynamiczne pakietowanie i bogatszy dojazd własny. A już 3 marca do sprzedaży wejdzie produkt Zima 2021/22.
Koncept 3×21 dodatkowe ubezpieczanie Covidowe i mniejsza zaliczka – to jest broń Itaki
Marketingowe przesłanie konceptu 3×21 jest proste. Klienci uzyskują szereg benefitów w porównaniu z obowiązującymi w przeszłych sezonach regulacjami. Dotyczy to głównie obszarów rezygnacji, zmiany decyzji ale też płatności. W przypadku rezygnacji potrącenie zredukowano do 10% ( w terminie 21 dni przed). Elastyczna zmiana decyzji, pozwala wielokrotnie zmienić zarówno kierunek, hotel jak i ilość usług. Wreszcie płatności, dopłacimy na 21 a nie na 30 dni przed imprezą.
W ramach dodatkowych benefitów do końca marca klienci dostają też ubezpieczanie od Covid w ramach podstawowej oferty ubezpieczeniowej. A zaliczka na wczasy wyniesie jedynie 15% iso 30%.
Do tego dochodzą dobre informacje odnośnie zniżek dla dzieci. Przy części oferty cena wyjazdów dla dzieci będzie stała tj 299 i 499 zł .
W propozycji lidera rynku z Opola widać naprawdę dużą elastyczność.
Nowości produktowe na bliższych destynacjach
Trudno zapamiętać wszystkie informacje którymi pochwaliło się biuro z Opola. Imponująco wyglądają te o dostępności połączeń lotniczych w wielu wypadkach oferowanych z 5/6 portów w Polsce. To będzie czyniło ofertę bardzo dostępna właściwie dla każdego ośrodka miejskiego w Polsce.
Imponująco wygląda oferta do Grecji ( 8 wysp i 1 półwysep) . Poza własnymi charterami Itaka zaoferują też Santorini w oparciu o połączenia Lotu jak i Mykonos opierając się w dużej mierze na Wizzairze. Uwagę zwraca ekskluzywna oferta na Thassos.
Także w innych śródziemnomorskich destynacjach nie zabraknie nowości Turcja , Wyspy Kanaryjskie, Baleary i Portugalia z Maderą to główne obszary które zaproponuje nam tour operator. Itaka chwali się też doskonałą jakościowo ofertą w Bułgarii.
Polska, dojazd własny i dynamiczne pakietowanie
Kontynowania będzie oferta wakacji w Polsce, z ambicją sprzedaży do 15 000 miejsc. Itaka przewiduje ponad 250 hoteli dostępnych dla tego właśnie produktu.
Rozwijany jest dział dojazdu własnego, w tym przypadku w najbliższym czasie oferta wzbogaci się o Macedonie Płn, Bośnie i Grecje kontynentalną. Także w tym przypadku ambicją jest sprzedaż przekraczająca 10 000 miejsc.
Wspomniano też o lotniczym dynamicznym pakietowaniu. Wymieniono tu na razie dość skromną liczbę destynacji, Santorini, Faro Cypr Lizbonę. To na razie nie dziwi gdyż Tour Operator z pewnością postawi w pierwszej kolejności na własne chartery.
Egzotyka – dalekie kierunki
Egzotyka sprzedaje się w tym roku najlepiej. Nie mogło jej też zabraknąć w ramach oferty lato 2021. Itaka potwierdza dalsze operowanie na Zanzibar (aż 3 porty z Polski, Malediwy, okolice Madagaskaru, Dominikanę i na Zielony Przylądek. W przypadku tej ostatniej destynacji od połowy czerwca spodziewane są operacje samolotem szerokokadłubowym.
To tyle o lecie a już za moment bowiem 3 marca poznamy szczegóły egzotycznej oferty zimę 2021/2.
Kluby przyjaciół Itaki w aliansie z Energylandią i oferta dla dorosłych ITAKarma
Marketingową rewolucje przechodzi oferta klubów przyjaciół Itaki. Dzięki współpracy z Energylandią dostaną one wspólnie opracowany program animacji. Dzieci mogą też liczyć na specjalny katalog w formie książeczki, po której można rysować i pisać. Użyteczny i ciekawy gadżet zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Kluby przyjaciół Itaki mają się pojawić w 27 lokalizacjach i działać już od 15 czerwca.
ITAKarma czyli produkt dla dorosłych. Pojawia się też zupełna nowość tj ekskluzywny produkt dla dorosłych. Wydaje się iż jest to ukłon w kierunku rynku Luxury, który tak jak egzotyka radzi sobie w ostatnim czasie doskonale. ITAkarma w 1 etapie zaoferuje 3 wyselekcjonowane hotele na Krecie Zakhyntos i Fuercie. Wszystkie kameralne i z wyłącznością dla Itaki. W każdym z nich stałe stanowisko Djskie. Projekt będzie promowany we współpracy z Moliera2.
Dobre wiadomości także dla agentów
Itaka nie zapomina także o sprzedawcach. Już za moment ruszy bogaty projekt wyjazdów studyjnych. Wracają też programy motywacyjne skierowane zarówno do pracowników sieci własnej( franczyzowej ) jak i niezależnych agentów.
Przygotowano też specjalny konkurs pro-sprzedażowy w ramach oferty lato w koncepcie 3×21. Nagrodą główną będzie wyjazd na Wyspy Kanaryjskie. Szanse na nagrodę ma jednak nie tylko ta osoba która sprzeda najwięcej, kolejne miejsca wezmą bowiem udział w losowaniu dodatkowych nagród.
Poza marcowym zapowiedziano dalsze cykliczne konkursy.
Trzeba przyznać iż Itaka sypnęła nowościami jak z rękawa trudno opisać je wszystkie w siłą rzeczy ograniczonym tekście. Z całością przeprowadzonej dziś prezentacji będzie można się wkrótce zapoznać osobiście. Była bowiem nagrywana i można będzie ja w każdej chwili odtworzyć.
ITAKI świat nadal jest piękny
POWIĄZANE WPISY
2 stycznia 2025
Anex Tour partnerem IV Gali Waszej Turystyki
Partnerem IV Gali Waszej Turystyki dołączyło biuro Anex Tour. Wydarzenie odbędzie się już…
0 Komentarzy1 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Rada Nadzorcza PPL S.A. odwołała Monikę Niewczas z funkcji członka zarządu
19 grudnia 2024 roku Rada Nadzorcza Polskich Portów Lotniczych S.A. podjęła decyzję o…
0 Komentarzy1 Minuta
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
XI GREMIUM TURYSTYKI: branża, nauka i samorząd razem w Toruniu
Za nami XI GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI. Tegoroczna edycja zgromadziła rekordową liczbę…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2024
Jacek Skrzypkowski nowym dyrektorem generalnym Aviareps Polska
Jacek Skrzypkowski od grudnia kieruje polskim oddziałem firmy Aviareps. Jego zadaniem,…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] ITAKA z nowym konceptem 3×2, alians z Energylandią dla dzieci i luksusowy produkt dla dorosły… […]