Itaka została sponsorem tytularnym stadionu w Opolu

Itaka Arena to nowa nazwa stadionu przy ul. Leonarda Olejnika 1 w Opolu. Sponsorem tytularnym obiektu Odry Opole na najbliższe pięć lat zostało polskie biuro podróży Itaka. W ramach współpracy firma zyska pakiet świadczeń promujących jej markę.

Podpisanie umowy z Itaką jest efektem wielomiesięcznych poszukiwań partnera dla stadionu. Sponsora tytularnego wyłoniono w drugiej turze konkursu, a Itaka jako jedyna zaproponowała ofertę spełniającą nowe wymagania.

„Bardzo się cieszę, że Stadion Opolski od dziś nazywa się Itaka Arena, a sam proces komercjalizacji zakończyliśmy jeszcze przed oficjalnym otwarciem obiektu. To sytuacja bez precedensu. Aktualny mistrz Polski Jagiellonia Białystok na sponsora tytularnego czekał ponad dziewięciu lat, co pokazuje, jak trudny jest to proces. Tym większym wyróżnieniem jest wsparcie Itaki, która dostrzegła potencjał Stadionu i miasta. Jestem przekonany, że na tej współpracy skorzystają obie strony” – powiedział prezydent Opola, Arkadiusz Wiśniewski.

„Poszukiwania sponsora tytularnego rozpoczęliśmy już w pierwszej połowie ubiegłego roku. W ciągu ostatnich miesięcy w tak zwanym dialogu technicznym byliśmy z kilkoma potencjalnymi sponsorami, ale to właśnie ITAKA była jedną z firm, z którymi rozmawialiśmy jeszcze na etapie budowy. Cieszymy się, że udało się nam przekonać do współpracy tak zacną markę – lidera branży turystycznej, w dodatku firmę z silnymi, opolskimi korzeniami – powiedziała Katarzyna Oborska-Marciniak, wiceprezes Zakładu Komunalnego w Opolu.

Ekskluzywne prawa sponsorskie

Umowa między Zakładem Komunalnym a Itaką przewiduje szeroki zakres promocji marki oraz unikalne prawa sponsorskie. Itaka zyskuje prawo do nazwy Itaka Arena oraz do logotypu promocyjnego obiektu, który będzie widoczny w materiałach promocyjnych oraz na elewacji stadionu. Umowa obejmuje także marketingowe aktywacje dostosowane do potrzeb sponsora.

Ponadto Itaka otrzyma na wyłączność doskonale zlokalizowaną lożę VIP na pierwszym piętrze stadionu wraz z dedykowanymi miejscami siedzącymi. Dodatkowo zyska dostęp do miejsc parkingowych w strefie VIP oraz możliwość korzystania z sali bankietowej VIP. W ramach pakietu sponsorskiego Itaka będzie mogła organizować wydarzenia w sali konferencyjnej, z pełnym wsparciem technicznym, a także przeprowadzać ekskluzywne toury ze zwiedzaniem stadionu.

„Zaszczytne miano sponsora tytularnego to dla nas powód do dumy i kolejny, niezwykle ważny krok w promocji naszej marki przez sport. Zdrowa rywalizacja i radość z uzyskanych wyników wpisują się także w naszą strategię. Serdecznie gratuluję wszystkim, którzy przyczynili się do powstania i finalizacji tego wspaniałego obiektu i jestem przekonany, że już wkrótce stanie się on areną porywających sportowych wydarzeń” – powiedział Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.