ITB Berlin robi w październiku nowe branżowe wydarzenie: „We Love Travel!”
Trzydniowe targi i wydarzenia towarzyszące odbędą się w rzeczywistości i wirtualnie w dniach 16-18 października. Organizują je ITB Berlin i Berlin Travel Festival, a odbędą się w Arena Berlin. W planie jest dzień branżowy i dwa dni otwarte dla publiczności.
Wspólne poszukiwanie drogi do wyjścia z kryzysu w turystyce – to cel przyświecający organizatorom nowego branżowego wydarzenia, którego gospodarzem będzie Berlin. Organizatorzy nazwali je „pop-upem wspomagającym odrodzenie się turystyki” i opatrzyli hasłem „We Love Travel!” („Kochamy podróże”). Określają je jako spotkanie hybrydowe, mające połączyć świat rzeczywisty z wirtualnym. Jego zaletą mają być „dekady doświadczenia ITB Berlin i świeży dynamiczny duch festiwalu.” Wydarzenie odbędzie się w Arena Berlin, zlokalizowanej nad Sprewą, w dzielnicy Kreuzberg.
Brakowało osobistych kontaktów
„Podczas kryzysu koronawirusa najbardziej zaskoczyło nas to, że nie dało się niczym zastąpić osobistych kontaktów: uśmiechu, uścisku dłoni, bliskości rozmówcy. Turystyka jest i zawsze będzie biznesem, w którym ważni są ludzie” – mówi Julia Sonnemann, PR manager ITB Berlin.
„To, czego potrzebujemy dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, to fizyczna, realna platforma, która wspomoże odrodzenie się branży, ułatwi nawiązanie nowych kontaktów i odświeżenie tych istniejących” – dodała.
Trzydniowe wydarzenie ma zgromadzić wszystkich graczy rynkowych: profesjonalistów biznesu turystycznego, hotelarzy, restauratorów, twórców treści, podróżników, blogerów. Wspólnie mają poszukać nowych inspiracji i pomysłów na rozwój przemysłu turystycznego.
Turystyka zaplanowana od nowa
„Dziś możemy tylko zgadywać, jak zmieni się rynek turystyczny” – komentuje Bernd Neff, dyrektor zarządzający Berlin Travel Festival. „Dlatego tak ważne jest, by jak najszybciej przyjrzeć się możliwym scenariuszom, określić priorytety, potrzeby bezpieczeństwa, zrównoważonego rozwoju oraz inne czynniki i wspólnie opracować innowacyjną strategię dla sektora” – dodaje.
Na wydarzenie mają składać się: przestrzeń wystawiennicza, networking, prezentacje i panele dyskusyjne. 16 października ma być dniem branżowym pod egidą ITB Berlin, zaś 17 i 18 października mają mieć charakter otwarty, festiwalowy i będą zarządzane przez Berlin Travel Festival. Udział będzie można brać zarówno osobiście, jak i wirtualnie. Dotyczy to zarówno odwiedzających, jak i prelegentów.
„Bezpieczeństwo i zdrowie uczestników są dla nas priorytetowe. Współpracujemy z władzami miasta i opracowujemy reguły bezpieczeństwa sanitarnego dla wydarzenia” – komentuje Dr. Martin Buck, wiceprezes Messe Berlin GmbH.
Tegoroczne targi ITB Berlin zostały odwołane z powodu epidemii koronawirusa
POWIĄZANE WPISY
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
7 października 2024
Łukasz Habaj: kupując Thomasa Cooka nabyliśmy rozpoznawalność marki. Konkurujemy z touroperatorami o tego samego klienta
Kupując Thomasa Cooka po atrakcyjnej cenie eSky nabył rozpoznawalność na rynkach Europy…
0 Komentarzy24 Minuty
5 października 2024
Afera dziennikarza BBC. Brak wózków pokładowych dotyczy większości przewoźników
Frank Gardner, dziennikarz BBC podróżując z Warszawy do Londynu spotkał się z brakiem…
0 Komentarzy3 Minuty