Jacek Skrzypkowski nowym dyrektorem generalnym Aviareps Polska
Jacek Skrzypkowski od grudnia kieruje polskim oddziałem firmy Aviareps. Jego zadaniem, jako dyrektora generalnego będzie rozwój działalności firmy w Polsce, w tym realizacja nowych projektów w obszarach sprzedaży i marketingu dla klientów z branży turystycznej i lotniczej.
Jacek Skrzypkowski ma ponad 17-letnie doświadczenie w sektorze turystyki i e-commerce. Ukończył studia z zakresu Turystyki i Ekonomii, a jego kariera zawodowa obejmuje współpracę z międzynarodowymi firmami, takimi jak TUI Group, Secret Escapes, eSky oraz Wakacje.pl. Prywatnie interesuje się aktywną turystyką – górskimi wędrówkami, narciarstwem i wycieczkami rowerowymi. Doświadczenie zdobyte podczas pracy na Teneryfie ukształtowało jego zamiłowanie do kultury hiszpańskiej i latynoamerykańskiej.
„Dołączenie do Aviareps to dla mnie wielkie wyróżnienie. Cieszę się, że mogę pracować w firmie, która jest globalnym liderem w reprezentacji, a w Polsce wspiera tak prestiżowych klientów jak m.in. linie lotnicze takie jak Singapore Airlines, TAP Air Portugal, Condor, SunExpress, EvaAir czy Air Mauritius. To wspaniałe wyzwanie, które pozwala łączyć moje doświadczenie z pasją do branży turystycznej. Wierzę, że wspólnie będziemy rozwijać nowe projekty, zarówno w zakresie sprzedaży (np. rezerwacji grupowych), jak i działań PR-owych czy marketingowych, które odpowiadają na potrzeby polskiego rynku” – komentuje Jacek Skrzypkowski, nowy general manager Aviareps Polska.
„Z radością witamy Jacka Skrzypkowskiego w naszym globalnym zespole liderów Aviareps jako dyrektora generalnego naszego biura w Polsce. Jego bogate doświadczenie w branży turystycznej w połączeniu z dogłębną znajomością polskiego rynku, czyni go idealnym liderem do realizacji naszej misji w tym dynamicznym regionie. Europa Środkowo-Wschodnia, a w szczególności Polska, to rynki o ogromnym potencjale wzrostu. Jesteśmy przekonani, że pod kierownictwem Jacka, Aviareps będzie nadal umacniał swoją pozycję i relacje. Razem mamy ambitne plany na przyszłość i wierzymy, że osiągniemy nowe sukcesy, dostarczając naszym klientom i partnerom usługi na najwyższym poziomie” – dodaje Edgar Lacker, CEO Aviareps.
POWIĄZANE WPISY
9 grudnia 2024
Gąsiory Turystyki 2024 przyznane! Poznajcie młode talenty polskiej branży turystycznej
Przyznaliśmy nagrody w pierwszej edycji konkursu Gąsiory Turystyki, którego celem jest…
0 Komentarzy8 Minuty
28 listopada 2024
Katowice Airport świętuje rekord: 6 mln pasażerów w 2024 roku
W czwartek 28 listopada 2024 roku w Katowice Airport, po raz pierwszy w historii portu,…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Odkryj uroki Korei Południowej. Co warto zobaczyć w Incheon i Gangwon?
Korea Południowa to kraj, który łączy nowoczesność z głęboką historią, oferując zarówno…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
7 listopada 2024
Dlaczego warto kupić technologię Huawei w Black Friday?
Dowiedz się, dlaczego technologia Huawei to najlepszy wybór na zakupy w Black Friday.…
0 Komentarzy6 Minuty
6 listopada 2024
Niemiecka Centrala Turystyki uruchamia interaktywną platformę dla branży turystycznej
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) odświeża swój format warsztatów turystyki przyjazdowej…
0 Komentarzy3 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
Promocja Polski przez sport. POT i PZT podpisują umowę o współpracy
Polska Organizacja Turystyczna (POT) oraz Polski Związek Tenisowy (PZT) ogłosiły…
0 Komentarzy2 Minuty
23 października 2024
DZT wprowadza AI-Influencerkę do promocji turystyki
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uruchamia swój pierwszy projekt AI-Influencer,…
0 Komentarzy4 Minuty