Jaka przyszłość czeka multiagentów? Trójca ekspertów na XII edycji Forum Promocji Turystycznej
Udział sprzedaży interntowej pakietów turystycznych w rynku dynamicznie rośnie, a silni gracze, którzy stworzyli sieci stacjonarnych salonów sprzedaży, dyktują warunki na rynku. Czy następowała będzie dalsza konsolidacja rynku agencyjnego w Polsce? Jak zmienia się pozycja touroperatorów wobec silnych sieci agencyjnych? Z liderami w tej branży porozmawiamy na XII Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu.
Według raportu E-commerce w Polsce 2022 przygotowanego przez Gemius, IAB Polska oraz Polskich Badań Internetu, najważniejszymi czynnikami motywującymi do robienia zakupów w sieci m.in. są: dostępność całą dobę – 75 proc., nieograniczony czas wyboru i możliwość przeglądania oferty przez dowolną ilość czasu – 65 proc., łatwość porównywania ofert – 64 proc., szerszy asortyment – 63 proc. I choć wspomniany raport nie uwzględnia turystyki, praktyka pokazuje, że klienci chętnie kupują również swoje wyjazdy zagraniczne.
Zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków. Zamiast last minute korzystają z first minute z gwarancją niezmienności ceny. Zapominamy o pandemii. Wszystko wydaje się iść w dobrym kierunku pomimo wojny u sąsiadów i coraz mniejszej ilości pieniędzy w portfelach. Jak wygląda praktyka? Czy rozwój technologii powoduje, że kupowanie przez internet staje się atrakcyjniejsze? W którą stronę będzie rozwijał się rynek? Co go ogranicza? Jaka jest pozycja multiagentów względem tour operatorów?
O plany na przyszłość zapytamy prezesów trzech największych multiagentów w Polsce Panów: Grzegorza Bosowskiego z Fly.pl, Radosława Damasiewicza z Travelplanet.pl oraz Dariusza Górznego z Wakacje.pl.
Rejestracja i bilety: https://forumpromocjiturystycznej.pl/
Organizatorem jest: Redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.
Współorganizatorem jest: Hydropolis Centrum Edukacji Ekologicznej
Patronat Honorowy: Ministerstwo Sportu i Turystyki orz Polska Organizacja Turystyczna
Złoty Partner: Wrocław Miasto Spotkań
Srebrny partner: MerlinX
Partnerzy: Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Visit Olsztyn
Patronaty: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Instytut ESG, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, AM Art Media Agencja PR, Pracodawcagodnyzaufania.pl, RaportCSR.pl
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Plany promocyjne Warszawy na 2025 rok
W nadchodzącym roku promocja Warszawy będzie skoncentrowana przede wszystkim na…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Co drugi Polak wyjedzie na ferie – ceny rosną, ale chętnych nie brakuje
Rozpoczynające się ferie zimowe będą dla Polaków czasem nie tylko wypoczynku, ale także…
0 Komentarzy8 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
1000 lat tradycji w jednym miejscu. Gniezno zaprasza turystów na obchody jubileuszu
W roku 2025 obchodzimy 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego i Mieszka II na…
0 Komentarzy6 Minuty
13 stycznia 2025
W poszukiwaniu świątecznych tradycji Mazowsza
Świąteczny czas na Mazowszu z początku XX wieku, to czas licznych wróżb i obyczajów,…
0 Komentarzy7 Minuty
10 stycznia 2025
Zarząd TOO w nowym składzie
9 stycznia 2025 roku odbyło się Nadzwyczajne Walne Zebranie członków Turystycznej…
0 Komentarzy1 Minuty
10 stycznia 2025
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki wylicytujemy 16 przedmiotów
Skok ze spadochronem, koszulka z autografem Roberta Lewandowskiego i innych zawodników…
0 Komentarzy2 Minuty
10 stycznia 2025
Trzy noclegi w wiosce Hobbitów – Olympos Village w Turcji będą do wylicytowania w trakcie IV Gali Waszej Turystyki
10 stycznia odbędzie się czwarta edycja Gali Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
9 stycznia 2025
MerlinX Partnerem IV Gali Waszej Turystyki
W trakcie IV Gali Waszej Turystyki, podczas której zostaną wręczone nagrody dla 100…
0 Komentarzy1 Minuty