Jarmark Turystyczny GAR zawitał do Poznania

GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy turystyczne w Polsce zorganizowało trzeci wspólny jarmark turystyczny. W hotelu Andersia spotkali się przedstawiciele 13 firm reprezentujących ponad 80 podmiotów z całego świata, by w nieformalnej atmosferze wymieniać doświadczenia i nawiązywać nowe kontakty biznesowe.

Jarmark to wydarzenie branżowe, które redefiniuje sposób nawiązywania kontaktów w świecie turystyki. W spotkaniu wzięło udział 13 firm reprezentujących łącznie ponad 80 biznesów turystycznych z całego globu, w tym narodowe organizacje turystyczne, linie lotnicze, sieci hotelowe oraz DMC. Zamiast sztywnych spotkań biznesowych Jarmark GAR oferuje bardziej swobodną atmosferę, sprzyjającą wymianie doświadczeń i budowaniu relacji między przedstawicielami branży a biurami podróży.

Uczestnicy wydarzenia – wyselekcjonowani, najbardziej aktywni pracownicy poznańskich biur podróży – otrzymali imienne zaproszenia, co podkreśla ekskluzywny charakter spotkania. Wieczór obfitował w atrakcje, łącząc przyjemne z pożytecznym: uczestnicy mogli liczyć na inspirującą dawkę wiedzy od partnerów, a także na liczne upominki rozdawane podczas loterii.

Polski rynek przedstawicielstw turystycznych rozwija się w imponującym tempie, a Jarmark jest kolejnym krokiem w kierunku zacieśniania współpracy w ramach GAR. Dzięki takim inicjatywom branża turystyczna w Polsce zyskuje nowe możliwości rozwoju i lepsze wsparcie dla biur podróży.

Trzynaście polskich rep-ów: Asiste, Aviareps, Mice Expert, Multisolution, Polhotrep, STR CEE, Travel Advance, Travelgate, Travelmediate, TravelReps, Turismo de Portugal, TT Line oraz Air Arabia zjednoczyło swoje siły w realizacji imprezy promocyjnej. Partnerem jarmarku byli: Turismo de Portugal, biuro promocji emiratu Ras Al Khaimah, linie lotnicze Condor, TT Line, hotel Andersia oraz Poznańska Organizacja Turystyczna.

Postanowiono też, że kolejna edycja Jarmarku odbędzie się w Krakowie.