JM Hotel w Warszawie stanie się Leonardo Royal Hotel
15 marca JM Hotel w Warszawie zostanie włączony do oferty sieci Leonardo Hotels i będzie odtąd działać pod nazwą Leonardo Royal Hotel Warsaw.
Hotel zajmuje piętra od 18 do 27 w wieżowcu JM Tower, zlokalizowanym w samym sercu Warszawy. Hotel posiada 178 pokoi i specjalizuje się w organizacji wszelkiego rodzaju imprez, oferując sześć funkcyjnych pomieszczeń o łącznej powierzchni ponad 500 metrów kwadratowych. JM Hotel pozostaje jednym z najwyższych budynków w mieście, gwarantujących fantastyczne widoki panoramiczne z pięter od 18 do 27. Obiekt Dzięki współpracy z Andreasem Neudahmem, międzynarodowym projektantem specjalizującym się w wystrojach obiektów hotelowych, hotel zostanie zmodernizowany zgodnie z wymogami Leonardo Royal Standard.
Daniel Roger, dyrektor zarządzający na obszar Europy, powiedział: „Warszawa stanowi ważną lokalizację na mapie Europy Wschodniej, zarówno jako ośrodek handlowy, jak i miejsce atrakcyjne pod względem kultury. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w wyniku długotrwałych negocjacji z zarządem JM Hotels Sp. z o.o. oraz prezesem zarządu, panem Jerzym Mendelką, udało nam się pozyskać ten obiekt pod wynajem. Dzięki temu Warszawa została włączona do naszej oferty, a nasi goście będą mogli cieszyć się pobytem w kolejnej atrakcyjnej lokalizacji”.
jak podała PAP, Przedstawiciele GRUNDCONSULT Projektmanagement i Investment GmbH, spółki zależnej berlińskiej korporacji FFIRE AG, doradzili władzom Leonardo Hotels wynajem warszawskiego obiektu.
Norbert Moraczewski, dyrektor generalny i dyrektor krajowy w Polsce, odpowiedzialny za realizację transakcji, skomentował: „Warszawa to idealna lokalizacja dla pierwszego obiektu Leonardo Hotels w Polsce. Jesteśmy więc szczęśliwi, że udało nam się sfinalizować transakcję i przyczynić się do wejścia sieci na polski rynek. Jest to duży sukces dla wszystkich zainteresowanych stron, który dowodzi, że warszawski rynek hotelowy nadal charakteryzuje się wysokim popytem”.
Leonardo Hotels to europejski oddział Grupy Fattal Hotels Group, założonej w Izraelu przez Davida Fattala. Sieć Leonardo Hotels posiada ponad 120 hoteli w ponad 50 lokalizacjach na terenie Izraela i Europy. Grupa weszła na europejski rynek w 2006 r., pozyskując od tego czasu ponad 75 obiektów w ponad 40 miejscach w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Belgii, Holandii, Anglii, Szkocji, Hiszpanii, Czechach, Polsce, Węgrzech i Włoszech. Mieszcząc w sobie łącznie ponad 13 tys. pokoi i ponad 22 tys. metrów kwadratowych powierzchni konferencyjnych, hotele należące do Grupy tworzą niepowtarzalny klimat, odzwierciedlający cechy regionalne i posiadający wyjątkowy urok, zgodnie z zasadą „czuj się dobrze” (ang. feeling good), zapewniając gościom 100% satysfakcji. Działając w wyższej kategorii obiektów 3-4 gwiazdkowych, Leonardo Hotels obejmuje następujące marki: Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels oraz NYX Hotels.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty