Join Up! uruchamia wakacyjną promocję dla rodzin z dziećmi
Join Up! nowy na polskim rynku, lecz będący już od kilkunastu lat w Europie touroperator, podczas I edycji Międzynarodowych Targów Turystycznych ITTF Warsaw przedstawił wakacyjną ofertę.
Join Up! to ukraińska firma rodzinna, która działa jako touroperator od 2010 roku. W tym czasie obsłużyła ponad 5,7 miliona turystów, stała się jednym z ważniejszych touroperatorów na wschodnim rynku turystycznym. W swojej ofercie ma ponad 45 kierunków, a obecnie współpracuje z 7 tys. agencji na całym świecie. Polska jest ósmym krajem, w którym dostępna jest oferta firmy. Wejściu na nasz rynek towarzyszy promocja “Kids Go Free”.
„W Polsce zaczynamy od destynacji takich jak Turcja, Czarnogóra, Egipt, Albania i Tunezja. Nasze oferty są dostępne w biurach agencyjnych, w tym u multi-agentów i agentów” – mówi Serhii Kyrychenko, Business Development Director Outgoing Join Up! | Managing Director Join Up! Incoming Tour operator.
Na początek „Kids Go Free”
Z okazji Międzynarodowych Targów Turystycznych ITTF, firma ogłosiła specjalną ofertę dla turystów z dziećmi – promocję Kids Go Free. Rezerwując wycieczkę do Turcji dla dwóch osób pełnopłatnych, dziecko podróżuje za darmo. Oferta specjalna obowiązuje od 15 do 24 marca, okres podróży obejmuje sezon wakacyjny tj. od 01.06.2023 do 31.08.2023. W skład promocji wchodzi: lot w obie strony; transfer grupowy z/na lotnisko; zakwaterowanie w hotelu z wybranym rodzajem wyżywienia, ubezpieczenie podstawowe, składka na fundusze TFG i TFP oraz wybrana wycieczka fakultatywna.
„Tego lata wakacje w Turcji mogą być jeszcze tańsze dla wszystkich rodzin dzięki promocji Kids Go Free. W Join Up! pragniemy stworzyć możliwość podróżowania każdemu i nieustannie inspirować ludzi do odkrywania nowych miejsc. Możliwość spędzenia wakacji w ciepłym, pięknym kraju jest rodzajem terapii i ukojenia, dlatego nasza oferta jest przyjazna i zachęcająca” – podkreśla Katarzyna Bayraktar, Sales and Development Manager w Join Up! Polska.
„Chcemy podbić serca Polaków”
Założycielami Join Up! są Yuriy i Oleksandr Alba. W Polsce firmą zarządza Alina Alba, Prezes Join Up! Polska. Marka Join Up! razem z liniami lotniczymi SkyUp Airlines tworzą grupę UPFamily. Grupa działa w Ukrainie, Mołdawii, Kazachstanie, Łotwie, Litwie, Estonii i Rumunii, a teraz także Polsce.
„Jesteśmy w Polsce, ponieważ nasza firma stale rośnie i ma długofalowe plany rozwoju w Europie. Polska jest dużym i ugruntowanym rynkiem, ale wciąż widzimy szansę, by zaoferować polskim turystom nowe kierunki, nowy poziom usług, dać ludziom więcej możliwości wyboru i podróżowania. Oczywiście, wiemy, że jest tu wielu Ukraińców i z przyjemnością przedstawimy im nasze oferty turystyczne. Wierzymy, że Ukraińcy wybiorą Join Up! i będą wspierać Join Up! Polska na jej nowej drodze – mówi Kateryna Ushakova, Europe Regional Director Join Up!
„Podróże to dla mnie coś wyjątkowego, dlatego związałam się z Join Up! prawie od początku istnienia firmy. Razem ze świetnym zespołem nie tylko możemy realizować swoje pasje, ale też zarażać innych miłością do odkrywania nowych zakątków świata. I to się udaje! W 2019 roku, Join Up! zorganizował wakacje do Egiptu dla 665 tys. turystów, realizując 65 lotów tygodniowo. W Ukrainie odczarowaliśmy Egipt jako kierunek tylko na wyjazdy poza latem. Dzięki nam destynacja ta została otwarta dla Ukraińców przez cały rok – to samo zrobimy w Polsce” – podkreśla Kateryna Artiukh, Head of Product Marketing Join Up!
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Esky.pl: Malta najchętniej wybierana na listopadowe city breaki
Malta stała się najpopularniejszym kierunkiem listopadowych city breaków, wyprzedzając…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Itaka nagradza medalistów olimpijskich bonami wakacyjnymi
Biuro podróży Itaka nagrodziło polskich medalistów i ich trenerów za sukcesy osiągnięte…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Itaka podsumowuje sezon 2023/2024 i prezentuje ofertę lato 2025
Itaka podsumowała sezon 2023/2024 i zaprezentowała plany na Lato 2025 podczas cyklu…
0 Komentarzy5 Minuty
28 października 2024
Polskie miasta łączą siły na rzecz rozwoju turystyki miejskiej
Siedem organizacji turystycznych z największych polskich metropolii – Gdańska, Krakowa,…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
27 października 2024
Lato 2025 – ceny na wyjazdy w sierpniu dalej spadają
Analiza Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA wskazuje, że w ubiegłym tygodniu…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA)…
0 Komentarzy2 Minuty
25 października 2024
Ecco Travel organizuje study tour do Chin. Agenci przygotowują się na rosnące zainteresowanie kierunkiem
Ecco Travel organizuje pierwszy, po dłuższej przerwie polski study tour do Chin, który…
0 Komentarzy1 Minuty