Kaelis Group dostarczy nową zastawę porcelanową dla PLL LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT poinformowały o wprowadzeniu kolejnych zmian na swoich pokładach, dotyczących nowej porcelany w LOT Business Class i LOT Premium Economy. Nową zastawę przewoźnikowi dostarczy hiszpański producent Kaelis Group.
Wprowadzenie nowej porcelany na gościnne pokłady Polskich Linii Lotniczych LOT w LOT Business Class i LOT Premium Economy jest kolejnym etapem kampanii „Kolekcja wysokich lotów”. To proces zmian w ofercie produktu pokładowego, które mają na celu unowocześnienie i odświeżenie oferty przewoźnika. Wymiana porcelany będzie wprowadzana na pokłady stopniowo. Na ten moment pasażerowie mogą ją już spotkać podczas rejsów do USA i Kanady. Następnymi etapami będzie wymiana zastawy na rejsach do Azji oraz w LOT Business Class rejsów krótkodystansowych.
„Cieszę się, że możemy zaprezentować Państwu kolejne udogodnienia, które doskonale oddają to, w jakim kierunku rozwija się nasza firma. Do tej współpracy zaprosiliśmy bardzo doświadczonego producenta, którego produkty charakteryzują się wyjątkową dbałością o detale. Projektując wspólnie porcelanę poszukiwaliśmy rozwiązań dobrze prezentujących nasze menu, które regularnie zmieniamy zgodnie z oczekiwaniami pasażerów, inspirując się zarówno kuchnią polską, jak i tradycjami kulinarnymi z destynacji, do których latamy. Ważne więc było dla nas także to, aby wprowadzić na pokłady nowe, świeże formy, które jednocześnie będą ponadczasowe” – mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor biura rozwoju produktu i customer experience.
Nową zastawę porcelanową na pokłady narodowego przewoźnika dostarczy hiszpański producent Kaelis Group. W całości została ona zaprojektowana specjalnie dla PLL LOT. Cały zestaw składa się z 11 elementów – małego talerzyka na przystawkę, miseczki na sałatkę, dużego talerza na przystawkę, porcelanowej casseroli do podgrzewania, filiżanki do espresso, filiżanki do cappuccino, talerzyka na masło, kubka, podstawki, dużego talerza na danie główne oraz miski na zupę.
Mając na uwadze znaczenie wsparcia rodzimych firm, Polskie Linie Lotnicze LOT postanowiły także uwzględnić polski akcent w nowej zastawie. Do całego zestawu dołączony został wyjątkowy element – talerz do dania głównego, wyprodukowany przez Zakłady Porcelany Stołowej Karolina, polską firmę z ponad 160-letnią historią.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty