Kajko i Kokosz w nowej kampanii promującej Wielkopolskę
Wielkopolska Organizacja Turystyczna zaprezentowała nowy film promujący atrakcje turystyczne regionu. Bohaterami spotu, emitowanego od 13 czerwca na YouTube, Instagramie i Facebooku są Kajko i Kokosz. Kampania skupia się na promocji Szlaku Piastowskiego oraz największych wielkopolskich atrakcji.
Nowy film promujący atrakcje turystyczne Wielkopolski jest elementem realizowanej od poprzedniego roku kampanii reklamowej, której bohaterami są Kajko i Kokosz (na licencji dzięki współpracy Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej z Fundacją Kreska). To oni są bohaterami nowego spotu, ale nie pierwszoplanowymi – na pierwszym planie są wielkopolskie krajobrazy i największe wielkopolskie atrakcje.
Głównym tematem kampanii reklamowej jest promocja Szlaku Piastowskiego, markowego produktu turystycznego Wielkopolski, jednak w tym roku zakres został rozszerzony o inne kluczowe atrakcje regionu. Dlatego w najnowszym spocie dostrzeżemy Kajka i Kokosza żeglujących po jeziorach czy jadących parowozem. Grupę docelową stanowią rodziny z dziećmi, w wieku odpowiadającym widowni serialu i czytelnikom komiksów o przygodach Kajka i Kokosza.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Złoty Certyfikat POT 2024 dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
Polska Organizacja Turystyczna po raz 21. uhonorowała najlepsze atrakcje turystyczne w…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2024
„Widzimy się w Sopocie” – nowa kampania promująca jesienno-zimowe atrakcje miasta
Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” rozpoczęła się kampania promocyjna, której celem jest…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
22 listopada 2024
Industrialne Mazowsze: fascynujące dziedzictwo techniki i przemysłu
Mazowsze, mimo swojej przeszłości rolniczej, odgrywało istotną rolę w procesach…
0 Komentarzy4 Minuty
22 listopada 2024
Sezon letni nad Bałtykiem: 13,2 proc. więcej turystów niż rok wcześniej
Nowe dane Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że turystyka w Polsce, a szczególnie…
0 Komentarzy4 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty