Kameralna atmosfera podczas międzynarodowego workshopu ALLinTOO

I edycja Międzynarodowego Workshopu ALLinTOO zorganizowana przez Magazyn „All Inclusive” i Turystyczną Organizację Otwartą (TOO) zakończyła się sukcesem. Wydarzenie miało charakter międzynarodowy i pomimo niepewnych padnemicznych warunków odbyło się w formie stacjonarnej w Warszawie.

Workshop podzielony został na dwie części spotkań B2B. Natomiast w sali obok wystawcy prowadzili swoje prezentacje dotyczące ofert oraz dzielili się nowościami i ważnymi informacjami z branży. Udział w wydarzeniu wzięło około 20 wystawców z całego świata,” m.in. z Estonii, Hiszpanii, Włoch, Malty, Turcji czy też Izraela. Na spotkania licznie przybyli polscy organizatorzy wycieczek z całego kraju. Wśród wystawców znaleźli się organizatorzy turystyki, DMC oraz hotele.

„Ten workshop jest inny niż dotychczasowe, na których byłem, w których uczestniczyłem. Niezależnie od wielkości wydarzenia, ważne są nowe kontakty dzięki którym możemy nawiązać współpracę ze wszystkimi zainteresowanymi firmami. Na szczęście spotkania nie wyglądały jak format „fast dating”, co jest w ostatnich latach jednym z ulubionych sposobów zawierania biznesowych znajomości” – mówi Sebastian Strudniarek, product manager z Opal Travel.

Workshop inny niż wszystkie

Organizatorzy postawili w tym roku na niewielkie i kameralne warsztaty, co dało też czas na rozmowy z organizatorami wycieczek o potrzebach produktowych.  Była to wyjątkowa okazja do spędzenia czasu z przedstawicielami różnych kierunków, poznania ludzi z branży, współpracy i networkingu.

„Każdy znajduje to, co potrzebuje podczas takiego wydarzenia. Jego wielkość nie świadczy o jakości, co więcej uważam, że bardziej kameralna atmosfera lepiej wpływa na jakość workshopu. Nikt nikogo nie pogania, a każdy ma czas na rozmowy przy stolikach. Daje to doskonałą możliwość na poznanie zagranicznych partnerów i nawiązania z nimi współpracy” – dodaje Izabela Nazarska, dyrektor ds. MICE z Opal Travel.

Celem wydarzenia było zaprezentowanie i spopularyzowanie różnorodnych atrakcji i infrastruktury turystycznej wszystkich uczestniczących krajów oraz nawiązanie współpracy. To pierwsza edycja workshopu TOO i All inclusive, ale z pewnością nie ostatnia, ponieważ kolejna odsłona tego eventu została zaplanowana na kwiecień przyszłego roku.