Kampania „Czas na Podlaskie”

Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna ruszyła z kampanią pn. „Czas na Podlaskie”, której przebieg śledzić będzie można zarówno w Internecie, jak i w telewizji.
Bożena Nienałtowska, prezes Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, powiedziała: „W obliczu epidemii, gdy czas podsumowania wakacyjnych planów zbliża się nieubłaganie, a podróżowanie po świecie nie należy do najbezpieczniejszych rozwiązań, chcemy zachęcić mieszkańców Podlaskiego, jak również pozostałych województw do odkrywania wyjątkowych bogactw naszego regionu i zasilenia się wszechobecną tu naturą u jej źródła.”
Co dwa tygodnie – w piątki o godzinie 19:10 – przewodnik Regionalnego Oddziału PTTK w Białymstoku zabierze widzów telewizji TVP3 Białystok w podróż po województwie podlaskim. Tematem pierwszego z cyklu pięciu krótkich filmów będzie Suwalszczyzna z Wigierskim Parkiem Narodowym i Suwalskim Parkiem Krajobrazowym.
Dodatkowo, wydarzenie w serwisie społecznościowym Facebook przybliży magię, którą skrywają prastare puszcze, meandrujące rzeki i malowniczo położone jeziora województwa podlaskiego, a dedykowane wydawnictwa pomogą zaplanować niezapomniany pobyt w nieodległych, znanych, choć jeszcze nieodkrytych przez wielu okolicach.
Sylwia Agnieszka Grudzińska, dyrektor biura Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, dodała: “Mamy świadomość, że w czasach, gdy wielu z nas nadal czuje obawę przed opuszczeniem domu i odkłada plany urlopowe na następny rok, Internet jest miejscem, w którym poszukujemy nowych, intrygujących i zaskakujących wrażeń, dlatego chcemy, żeby nasza kampania miała charakter viralowy, a jej odbiorcy włączyli się w akcję poprzez deklarację „wirtualnego” udziału w naszym wydarzeniu, zainspirowanie się publikacją o niezwykłej Suwalszczyźnie lub też dodaniu nakładki, która zachęca do pozostania w kontakcie z naturą, na swoje zdjęcie profilowe.”
Przebieg kampanii śledzić można na profilu Podlaskie Travel w serwisie Facebook. Akcja opatrzona jest hasztagiem #czasnapodlaskie.
Z myślą o stale rozwijającym się trendzie „eko” i rosnącym zainteresowaniu turystyką alternatywną, Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna uruchomiła również wpisujący się w ton kampanii hasztag #wkontakcieznaturą, czym zachęca do podróżowania i relaksu wśród i w zgodzie z polską naturą, a zauroczeni województwem podlaskim będą mogli włączyć się w akcję, używając specjalnie przygotowanej nakładki na zdjęcie z tym właśnie hasłem.
W okresie wakacyjnym kampanię urozmaicą dynamiczne spoty w mediach społecznościowych Podlaskie Travel (Facebook, Instagram, LinkedIn), zachęcające do poznawania tego, co w Podlaskiem jest najlepsze.
https://podlaskie.it/aktualnosci/kampania-czas-na-podlaskie/
POWIĄZANE WPISY
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
PHH po raz trzeci partnerem programu „Samodzielni” Fundacji PFR
Polski Holding Hotelowy po raz trzeci wspiera program „Samodzielni” Fundacji Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Ruszyła IV edycja konkursu „Zdobywca Szlaku Tajemniczych Podziemi”
10 kwietnia 2025 roku w Srebrnej Górze odbyła się konferencja prasowa inaugurująca IV…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Spanish Event 2025: ponad 360 agentów, 15 regionów, 11 sieci hotelowych
W dniach 7–10 kwietnia 2025 roku odbyła się kolejna edycja Spanish Event – prestiżowego…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności
W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności na rynku lotniczym. Z tej…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Prawie 16 tys. pasażerów w I kwartale 2025 na lotnisku Zielona Góra-Babimost
W pierwszym kwartale 2025 roku port lotniczy Zielona Góra-Babimost odprawił blisko 16…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Lufthansa Cargo uruchamia regularne loty Frankfurt – Katowice
3 kwietnia 2025 roku Lufthansa Cargo uruchomiła regularne loty towarowe na trasie…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Ryanair i Grupa eSky przedłużają umowę partnerską o dwa lata
Linia lotnicza Ryanair oraz internetowe biuro podróży eSky przedłużyły umowę partnerską…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
PHH po raz trzeci partnerem programu „Samodzielni” Fundacji PFR
Polski Holding Hotelowy po raz trzeci wspiera program „Samodzielni” Fundacji Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Ruszyła IV edycja konkursu „Zdobywca Szlaku Tajemniczych Podziemi”
10 kwietnia 2025 roku w Srebrnej Górze odbyła się konferencja prasowa inaugurująca IV…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Spanish Event 2025: ponad 360 agentów, 15 regionów, 11 sieci hotelowych
W dniach 7–10 kwietnia 2025 roku odbyła się kolejna edycja Spanish Event – prestiżowego…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności
W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności na rynku lotniczym. Z tej…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Prawie 16 tys. pasażerów w I kwartale 2025 na lotnisku Zielona Góra-Babimost
W pierwszym kwartale 2025 roku port lotniczy Zielona Góra-Babimost odprawił blisko 16…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Lufthansa Cargo uruchamia regularne loty Frankfurt – Katowice
3 kwietnia 2025 roku Lufthansa Cargo uruchomiła regularne loty towarowe na trasie…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Ryanair i Grupa eSky przedłużają umowę partnerską o dwa lata
Linia lotnicza Ryanair oraz internetowe biuro podróży eSky przedłużyły umowę partnerską…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Kampania „Czas na Podlaskie” […]