Kampania Dubaju pokaże mieszkańcom i turystom, jak spędzić lato w mieście

Widok na Dubai Frame / fot. materiały prasowe

Kampania promująca Dubaj pod hasłem #DubaiDestinations weszła ostatnią fazę. Skupia się na letniej ofercie emiratu i zachęca do korzystania z niej nie tylko turystów, ale i mieszkańców.

Kampania jest realizowana przez Brand Dubai, departament biura medialnego rządu Dubaju. Kolejna odsłona #DubaiDestinations, która potrwa do końca sierpnia 2023, zaprezentuje najlepiej oceniane letnie atrakcje miasta i jego charakterystyczne punkty, m.in. plaże, parki wodne i malownicze hotele.

Dubaj ma ofertę na lato

„Chcemy przekształcić Dubaj w najlepsze miasto na świecie do życia i odwiedzania. Kampania promuje różnorodność, niezapomniane wrażenia i kreatywną miejską atmosferę, które definiują charakter Dubaju jako jednego z najlepszych miejsc na świecie. Wykorzystując moc opowiadania historii, kampania ma na celu podkreślenie oferty Dubaju w letnich miesiącach, z naciskiem na wyjątkowe doświadczenia” – powiedziała Mona Al Marri, wiceprzewodnicząca i dyrektor zarządzająca Rady ds. Mediów w Dubaju oraz dyrektor generalna Biura ds. Mediów rządu Dubaju.

„Najnowszy sezon kampanii #DubaiDestinations zaprasza mieszkańców i gości do odkrywania wyjątkowych miejsc, które Dubaj oferuje w miesiącach letnich. Jak zawsze, łączymy siły z jednostkami rządowymi, interesariuszami branżowymi z sektora publicznego i prywatnego oraz mediami, aby zwiększyć świadomość o różnorodnej gamie letnich atrakcji. Dzięki interaktywnym przewodnikom i angażującym treściom medialnym staramy się tworzyć narracje, które pokazują istotę doświadczenia Dubaju, zachęcając ludzi ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich i całego świata do przeżycia przygód w mieście” – komentuje Shaima Al Suwaidi, dyrektor marki Dubai.

Interaktywni przewodnicy podpowiedzą, jak spędzić czas

W ramach kampanii, Brand Dubai wprowadzi kolekcję interaktywnych przewodników, oferujących cenne informacje na temat najważniejszych letnich atrakcji Dubaju. Od obozów dla dzieci po atrakcje wodne i hotele — przewodniki mają być źródłem informacji dna temat tego, co najlepszego oferuje Dubaj latem. Kampania #DubaiDestinations zwróci również uwagę na atrakcje wewnątrz budynków, takie jak centra handlowe, restauracje z placami zabaw, obiekty sportowe i parki tematyczne.

Brand Dubai będzie współpracować z twórcami z emiratu, w tym influencerami, fotografami, twórcami treści w mediach cyfrowych, artystami wizualnymi oraz animatorami, aby tworzyć atrakcyjne treści dotyczące oferty miasta. Kampania jest prowadzona w mediach cyfrowych, telewizyjnych i drukowanych.

Marzena Markowska

Redaktorka Naczelna portalu WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center