Kampania w przestrzeni miejskiej i online – pomysł Austria.info na wideomarketing
Połączenie działań online i treści cyfrowych obecnych w przestrzeni miejskiej to główne narzędzia zimowej kampanii Austrii, która odbyła się we wrześniu 2018 roku. To inspirujące studium przypadku zaprezentuje na VI Forum Promocji Turystycznej Adrianna Słowiakowska z Austria.info.
1 września 2018 roku na ulicach większych polskich miast pojawiły się ledowe ekrany, w galeriach handlowych – 100 powierzchni elektronicznych – to kampania wideo, przeprowadzona przez Austria.info. W Warszawie pojawiły się nowe nośniki, tzw. miejskie digitale, a spot promocyjny #feelaustria był pierwszą treścią, która została na nich wyświetlona. Kampania była połączona z działaniami online: promocją video na Youtubie, Facebooku oraz działania w ramach tzw. programmatic advertisingu.
O tym, jak zastosowano tzw. geotrapping, by połączyć oddziaływanie przekazu w przestrzeni publicznej z tym dostępnym online opowie podczas VI Forum Promocji Turystycznej Adrianna Słowiakowska, marketing manager w Austria.info, absolwentka Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu na Wydziale Turystyki i Rekreacji ze specjalizacją marketing w turystyce.
Adrianna Słowiakowska od 19 lat związana jest z austria.info Sp. z o.o., kiedyś Austriackim Ośrodkiem Informacji Turystycznej, dziś Narodowym Biurze Promocji Austrii. Odpowiada za kampanię OOH i DOOH, promocję w stacjach radiowych oraz organizację eventów B2C (np. transmisja na żywo Koncertu Nocy Letniej Filharmoników Wiedeńskich). Koordynowała wizerunkową kampanię austriackiej zimy 2018/19 na rynku polskim we wrześniu 2018 r., która stanowiła element działań Narodowego Biura Promocji Austrii, w tym obecność na najważniejszych z perspektywy Austrii rynkach, w tym Czechach, Polsce, Słowacji, Węgrzech (zimą) ale również Włoszech, Anglii, Niemczech czy krajach Beneluksu (latem).
Na VI Forum Promocji Turystycznej zapraszamy 23 października do Polonia Palace Hotel w Warszawie. Szczegóły programu i inne informacje, a także formularz rejestracji znaleźć można na stronie www.forumpromocjiturystycznej.pl .
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
19 grudnia 2024
Wieczór z Krzysztofem Wielickim w Abu Dhabi w ramach promocji Polski na rynkach arabskich
25 listopada br. w Abu Dhabi zaprezentowano film dokumentalny o życiu i dorobku wybitnego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Rekordowa liczba turystów odwiedziła Bułgarię
Bułgarzy przewidują, że mijający rok okaże się rekordowy pod względem turystyki – kraj…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2024
Islandia promuje swoje atrakcje na warsztatach w Warszawie
W Warszawie odbyły się warsztaty, w trakcie których islandzcy touroperatorzy…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2024
LOT wystartował z zimowym połączeniem do Innsbrucka
Od 1 grudnia br. do stolicy Tyrolu dolecimy bezpośrednio z Polskimi Liniami Lotniczymi…
0 Komentarzy4 Minuty
4 grudnia 2024
Film ,,Pielgrzym nadziei” w Instytucie Cervantesa
Instytut Cervantesa w Warszawie zaprezentował film dokumentalny TVP o Camino de Santiago…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2024
Zamek, ścieżki rowerowe i teatr. Południowe Czechy zapraszają turystów
Południowe Czechy, region słynący z bogatej historii, malowniczej przyrody i unikalnej…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty