Katarzyna Czajka zajmie się promocją Arabii Saudyjskiej w regionie
Wyjaśniła się dość sensacyjna zmiana kadrowa w liniach Emirates w Polsce. Prawa ręka country managera Macieja Pyrki, Katarzyna Czajka opuściła linie dosłownie przed paroma dniami. Akurat w 9. urodziny warszawskich operacji Emirates. Wybrała przygodę związaną z promocją Arabii Saudyjskiej w regionie.
Arabia Saudyjska miała już otwierać biura w regionie
Już jakiś czas temu pisaliśmy o ambitnych planach otwarcia biur promocji Arabii Saudyjskiej w regionie. Został nawet rozpisany przetarg, w którym stanęły wszystkie mocne w branży reprezentacji brandy.
Arabia Saudyjska otwiera biuro na Europę Centralną – Warszawa czy Praga ?
Finalnie okazało się jednak, że w Rijadzie zmieniono decyzje i otwarcie nowych biur wstrzymano. Teraz wydaje się, że zwyciężyła nowa koncepcja. W pierwszej kolejności działalność zacznie doświadczony na rynku manager i ona będzie układała cały proces od początku.
Wybór padł na Katarzynę Czajkę
Osobą odpowiedzialną za promocję Arabii Saudyjskiej w regionie będzie właśnie Katarzyna Czajka. Wybór wydaje się logiczny, doświadczenie w pracy w Emirates z pewnością było wielkim atutem i mogło przeważyć o ostatecznym wyborze. Taka personalna decyzja to kolejny dowód na to, że Saudowie bardzo poważnie myślą o wzmocnieniu swojej obecności w Polsce.
Sprzedażowe wyniki zatokowych destynacji w regionie jak Ras Al Khaimah, czy Dubaju dają do myślenia. Z pewnością regiony V4 i CIS muszą być dla nich jednym z priorytetów. W ostatnim czasie dostaliśmy jeszcze kolejny argument wskazujący na dalsze zacieśnianie się więzi między Polską a Arabią Saudyjską. Jest nim zapowiadana inwestycja koncernu z Arabii w Lotos. Rosnące powiązania biznesowe to także doskonała wiadomość w kontekście spodziewanych rejsów bezpośrednich. Na ich rzecz działa już PPL, na razie na przeszkodzie stoi bark umowy międzynarodowej, ale w kontekście wspomnianej inwestycji w LOTOS z pewnością ten problem szybciutko zniknie.
Potężne inwestycje w turystykę będą wymagały wielkich działań promocyjnych na rynkach
Imponujący plan inwestycji Arabii Saudyjskiej w turystykę, zwany jako projekt vision 2030 będzie też z pewnością wymagał wzmożonych działań na rynkach, z których mają przylatywać turyści. Duży wzrost w segmencie podróży luxury /szytych na miarę, każe stawiać m.in. na Polskę. Mimo że na zbudowanie nowoczesnej infrastruktury turystycznej poczekamy jeszcze chwile to zegar zaczął już tykać. Odpowiednie działania należy zacząć planować i realizować już dzisiaj. Z tego też powodu może wynikać wspomniana wyżej nominacja.
Widać, że linie lotnicze już dziś szykują się, by zagwarantować sobie miejsce na tym przyszłościowym rynku. W ostatnich dniach linie Fly Dubai ogłosiły loty do ikony saudyjskiej turystyki AlUla. Takich newsów już za moment możemy spodziewać się znacznie więcej. Czekamy na oficjalną prezentacje nowej reprezentantki saudyjskiej turystyki, z pewnością zbiegnie się ona z prezentacją ambitnych planów marketingowych w Polsce i całym regionie V4.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
7 października 2024
Łukasz Habaj: kupując Thomasa Cooka nabyliśmy rozpoznawalność marki. Konkurujemy z touroperatorami o tego samego klienta
Kupując Thomasa Cooka po atrakcyjnej cenie eSky nabył rozpoznawalność na rynkach Europy…
0 Komentarzy24 Minuty